Poslanstvo izbor za Poslovni avto leta je prek neodvisnih novinarskih in strokovnih informacij pomagati poslovnežem, kupcem avtomobilov, da bi za svoj denar dobili reprezentativen, varčen, učinkovit in ekološko prijazen avto. Temeljna prednost izbora je njegova neodvisnost, saj ni financiran s strani proizvajalcev avtomobilov. Pri izboru sodeluje tako občinstvo kot novinarska žirija. Zaradi sodelovanja občinstva v izboru je projekt odmeven, zaključni dogodek pa vsako leto privabi prek 300 gospodarstvenikov, ki projekt zelo toplo sprejemajo. Vozila tekmujejo v petih kategorijah: eko avto leta, službeni avto leta, poslovni avto leta, luksuzni terenec leta in managerski avto leta. Dogodek je zaprtega tipa, udeležba je mogoča le z vabilom.
OCENJEVANJE:
Pet kategorij: eko, službeni, poslovni, managerski in luksuzni terenec leta.
Prvi del glasovanja je novinarsko ocenjevanje, ki skozi prizmo uporabnosti, stroškov, cene, udobja, varnosti in zmogljivosti v finale določi najboljše avtomobile na trgu. Bralci,med njimi izberejo tiste, ki so pustili najbolj vidno sled na trgu. Na dogodku Poslovni avto leta pa žirija,skupina desetih uglednih slovenskih menedžerjev, z odgovornim pristopom, izostrenim okusom in bogatimi izkušnjami poda končno oceno. S seštevkom točk vseh treh žirij dobimo kočni vrstni red in tako zmagovalce v posameznih kategorijah.