Nestabilnost cen kave na borzi, na kar imajo, med drugim, velik vpliv podnebne spremembe, naraščajoči stroški logistike in pandemija, največjega proizvajalca kave v regiji Barcaffè ne ustavlja pri investicijah. Še naprej se namreč razvija, vrstijo se investicije v številne projekte in nove iniciative.
Naložbe v trajnostni razvoj, odprtje prve akademije Barcaffè na Hrvaškem, širjenje gostinske mreže Barcaffè espresso (danes lahko njihov espresso popijemo v več kot 6 tisoč objektih v regiji), prenove embalaž in izpopolnitev že tako izvrstnih izdelkov so le nekatere izmed investicij v preteklem letu.
Verjetno največjo naložbo predstavlja nov, sodoben trening center Barcaffè Akademija v Zagrebu, namenjen izobraževanju barist in širjenju znanja o kavi. Število ljubiteljev kave tudi globalno narašča, poleg tega pa se ljubitelji spreminjajo v prave poznavalce ter s tem dvigujejo raven zahtevnosti vsake skodelice kave.
Barcaffè je tako vstopil tudi v segment t.i. specialty kave. Specialty segmenti kave se razlikujejo po točkovanju – podobno kot pri vinu – s točkovanjem od 80 do 100. Kave, ki dosežejo od 80 do 84.99 točk dobijo naziv very good, od 85 do 89.99 točk pa excellent. Kave z več kot 90 točkami, ki jih imenujejo tudi 90+, so izjemno redke, običajno gre za zelo posebne edicije kav iz posamezne plantaže. Kar še je posebej pomembno, je transparentnost segmenta specialty; sledljivost od plantaže do skodelice, kot tudi poseben pristop k praženju in pripravi vsake posamezne kave.
Transparentnost in sledljivost je vse bolj pomembna tudi ljubiteljem najbolj priljubljene turške kave. Barcaffè je tako lani lansiral izdelek, ki je podprt z blockchain tehnologijo in omogoča sledenje kavi od plantaže v Ruandi do pražarne v Izoli. Tudi Barcaffè Rwanda je, tako kot ostali izdelki turške kave linije single origin, pakiran v folijo brez aluminija, kar je še dodaten korak k skrbi za okolje in boljši jutri.