Kaj morate vedeti o B2B-marketingu? Kaj o novih trendih digitalnega marketinga? In, ali vas zanima, kakšen bo vaš kupec prihodnosti?
29. Slovenska marketinška konferenca vam bo ponudila prerez dobre prakse blagovnih znamk, ki rastejo v regiji in globalno. Pogledali bomo v ozadje, zakaj nekatere znamke, ki so globalno številka ena v svojih nišah, uspešno rastejo. Letos bomo odkrito govorili tudi o napakah, da bi se drugi iz njih učili in jih ne bi sami ponavljali. V ducat vsebinskih sklopov smo umestili tudi pogled v prihodnost, razumevanje UI, trajnosti, B2B-zakonitosti in mladih generacij do krepitve vodstvenih kompetenc in osebne rasti.
Rdeča nit konference je Samozavestno naprej in je spodbuda marketinški stroki, da je kos vsemu, kar prinaša prihodnost.
Program si lahko v celoti ogledate na https://www.smk.si/
Nekaj odgovorov na vprašanja pa lahko že pred samo konferenco najdete v brezplačni reviji Slovenska marketinška konferenca, ki si jo lahko prenesete TUKAJ.