Čas za pospešek vaši prodaji? Odkrijte prodajni potencial v podatkih!

Prodajne ekipe pogosto porabijo preveč časa za iskanje informacij, s katerimi bi lahko usmerjeno nagovorile potencialne stranke, ali pa izgubljajo čas s klicanjem neobstoječih številk oziroma neustreznih oseb. To lahko spremenite, če jim omogočite dostop do ključnih podatkov in informacij z vsega sveta, na podlagi katerih lahko navežejo stik s kupci v trenutku, ko ti potrebujejo vaše izdelke ali storitve.

Rešitev D & B Connect for Salesforce, ki jo lahko integrirate v CRM-sistem, vam omogoča, da povečate produktivnost prodajnih ekip, znižate stroške, povezane s slabimi podatki, ter začnete sprejemati zanesljivejše poslovne odločitve.

Pasti neažuriranih podatkov o (potencialnih) strankah
Povprečna podatkovna baza kupcev vsebuje do 40 odstotkov netočnih informacij. To lahko pomeni, da vaši prodajni zastopniki uporabljajo stare telefonske številke ali poskušajo nagovoriti osebe, ki so zamenjale delovno mesto ali kraj dela, ali pa pomeni, da vaš finančni oddelek pošilja račune na napačne naslove. Telefoniranje na podlagi nekvalificiranih seznamov podjetij lahko vodi v neučinkovitost in frustracije prodajne ekipe. Študije kažejo, da prodajnik 20 odstotkov časa zapravi za iskanje ustreznih informacij, ko išče nove možne kupce. Kaj, če bi lahko ta čas namenil potencialnim strankam?

Neoptimalno izkoriščen čas pa še zdaleč ni edina past neažuriranih podatkov o (potencialnih) strankah v bazah podjetij. Odločitve, sprejete na podlagi nepravilnih podatkov, lahko vodijo do neželenih rezultatov. S tem se povečuje tveganje v podjetju. Poslovna tveganja lažje obvladujete, kadar imate pri sprejemanju pomembnih odločitev na voljo kakovostne ažurne podatke o poslovnih subjektih.

Svoje potencialne in tudi trenutne stranke lahko hitro in zgolj z nekaj kliki poiščete in preverite, še preden sklenete posel z njimi, prek rešitve D & B Connect for Salesforce. Ta temelji na podatkovnem oblaku Dun & Bradstreet (Dun & Bradstreet Data Cloud), ki je sestavljen iz več kot 500 milijonov globalnih poslovnih zapisov, zbranih iz več deset tisoč virov in več deset milijonov spletnih strani, kjer v številnih virih nenehno spremljamo spremembe, ki vplivajo na podatke v oblaku, jih redno preverjamo in ustrezno posodabljamo.

Podatki o nameri nakupa pospešijo prodajni proces
Predstavljajte si, da bi potencialno stranko nagovorili natančno takrat, ko potrebuje to, kar vi prodajate − in vas dejansko želi slišati. S tem se vaše možnosti za uspešen konec prodajnega procesa precej povečajo. Pravzaprav sta neposredni stik in personalizacija eden izmed pomembnejših trendov B2B-prodaje v letu 2023. Podjetja, ki uporabljajo podatke o namerah nakupa, imajo namreč za 18 odstotkov višjo stopnjo konverzije pri prodaji B2B, 30 odstotkov hitrejšo prodajo in 10 odstotkov manj odpovedi naročil, sta v študiji ugotovila ponudnika podatkov o nameri nakupa Bombora in Forrester Consulting.

Podatki o nameri nakupa vam povedo, kdo so stranke, ki iščejo v tem trenutku določene ključne besede oziroma teme na spletu. Če imate ob pravem času prave informacije, lahko prehitite konkurenco, prilagodite komunikacijo potencialni stranki in pospešite prodajni proces.

Naj vaš portfelj vsebuje le »zdrave« podatke partnerjev in dobaviteljev
Prešli smo točko, ko podjetja iščejo več podatkov. Pretirana količina lahko namreč povzroči zmedo in podjetjem onemogoči osredotočanje na glavne izzive. Danes je v ospredju kakovost podatkov, saj odločevalci potrebujejo relevantne aktualne podatke, na podlagi katerih lahko sprejemajo optimalne odločitve za prihodnost organizacije in tako povečajo odpornost podjetja. Opažamo, da se podjetja vse bolj zavedajo, da ni dovolj, da imajo čim večjo količino podatkov, ampak da je treba skrbeti tudi za njihovo »zdravje« (Data Health). Pogost izziv je, kako to količino podatkov strukturirati, organizirati in kako iz tega ustvariti koristne informacije. Z združitvijo internih, eksternih in spletnih podatkov dobite dragocene vpoglede v poslovanje partnerjev, navade kupcev ter poiščete nove stranke, partnerje in dobavitelje.

5 razlogov za obogatitev vašega CRM-sistema
Kar 40 odstotkov zaposlenih v prodaji navaja, da pogrešajo prave informacije, s katerimi bi lahko usmerjeno nagovorili potencialne stranke. Ustvarjanje 360-stopinjskega pogleda na (potencialne) stranke je tako odločilni dejavnik uspešnega prodajnega procesa B2B. 360-stopinjski pogled združuje podatke o strankah, ki jih podjetje že ima, kakovostne podatke zunanjega ponudnika in spletne informacije o primernem času za navezavo stika.

Integracija poslovnih podatkov zunanjega ponudnika s CRM-sistemom podjetja:

  • pomaga najti kontakte in ustvarjati stike z novimi možnostmi poslovanja;
  • ponuja visokokakovostne, stalno prenovljene informacije, ki jim lahko zaupate;
  • ponuja vse potrebne informacije na enem mestu;
  • poveča uporabo CRM-sistema znotraj podjetja;
  • omogoča, da kontaktirate prave osebe in podjetja.

Posodobljen CRM in popolne informacije z vsega sveta
Dun & Bradstreetove rešitve za prodajo in marketing, kot je D & B Connect for Salesforce, zagotavljajo, da je vaš sistem CRM posodobljen in brez podvajanj ter vsebuje popolne informacije z vsega sveta. Tako zaposlenim omogočajo, da se osredotočijo na prave stvari in sprejemajo prave odločitve. Po naših izkušnjah večina podjetij verjame, da ima urejene podatke, pa se kljub temu izkaže, da imajo vsaj duplikate. Z Dun & Bradstreetovo številko D-U-N-S®, ki jo podjetja pridobijo pri družbi Dun & Bradstreet, poskrbimo, da ni podvojenih podjetij v sistemu. Oznaka hkrati potencialnim strankam, dobaviteljem in poslovnim partnerjem sporoča, da je podjetje vredno zaupanja.

Z D & B Connect for Salesforce ste lahko prepričani, da vedno upravljate najnovejše informacije o strankah, dobaviteljih in partnerjih.

Dajte pospešek svoji prodaji zaprosite za brezplačni test D & B Connect
Uporabite zaupanja vredne podatke in vpoglede, da boste
bolje izkoristili svoje naložbe in nadgradili programe,
na katere se zanašajo vaše prodajne in marketinške ekipe.

 Brezplačno preizkusite

 

 

 

Deli:

Povezana vsebina

BARSOS pasica (1)
OGLAS

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic