Časi, ko smo se usedli pred televizijo in gledali program, ki je bil trenutno na voljo, so že zdavnaj minili. Danes gledalci zahtevajo natanko določene TV-vsebine, kadarkoli in kjerkoli si to zaželijo. Tako zahtevno občinstvo je za oglaševalce tudi izziv, ker njihovi oglasi težko dosežejo pravo ciljno občinstvo. Tukaj nastopi ciljano TV-oglaševanje.
In kaj je ciljano TV-oglaševanje?
Ciljano TV-oglaševanje je najboljša kombinacija digitalnega sveta in klasične, linearne televizije – natančneje, velikega dosega televizije in preciznosti digitalnega na ravni podatkov, ki omogoča ciljanje. Ključna prednost takega oglaševanja je njegov doseg oziroma zmožnost nagovarjanja tistih gledalcev televizije, ki jih linearne kampanje zgrešijo. Oglaševalci lahko natančno dosežejo določene ciljne skupine, hkrati pa spremljajo uspešnost oglasov in jih optimizirajo v kateremkoli trenutku.
Ciljano TV-oglaševanje torej omogoča selektivno segmentacijo televizijskega občinstva in prikazovanje različnih oglasov znotraj enega televizijskega programa. Segmentacija pa je mogoča glede na njihovo lokacijo, demografijo in vedenjske vzorce oziroma interese.
Kot odgovor na spremembe v navadah gledanja TV-vsebin in kot orodje za premagovanje omejitev linearnih TV-oglasov družba TSmedia trenutno edina ponuja ciljano TV-oglaševanje oziroma tako imenovano addressable TV na platformi NEO v funkciji ogleda za nazaj.