Ciljano TV-oglaševanje – nepogrešljiv del učinkovitega media miksa

Televizija ostaja prevladujoča sila v svetovnem medijskem ekosistemu. Dejstvo pa je, da se navade gledanja korenito spreminjajo, kar seveda vpliva tudi na uspešnost oglasnih kampanj. In ker je cilj vsakega oglaševalca gledalcem ponuditi relevantne oglase in doseči čim višji ROAS, morajo ti slediti spremembam navad svojega ciljnega občinstva.

Zakaj ciljano TV-oglaševanje vključiti v media miks?
Novost, ki osvaja tudi Slovenijo, oglaševalcem prinaša številne nove priložnosti. Glavni razlogi, zaradi katerih se oglaševalci vse bolj navdušujejo nad ciljanim TV-oglaševanjem, so možnosti segmentiranja in targetiranja ciljnega občinstva, kakršnih doslej televizijsko okolje ni omogočalo. Zdaj lahko oglaševalci, ki si prizadevajo za natančno doseganje določenih ciljnih skupin, tudi prek televizijskega zaslona nagovorijo prave ljudi v pravem trenutku in v okolju, ki zagotavlja varnost blagovne znamke.

Ciljano TV-oglaševanje omogoča tudi upravljanje frekvence prikazovanja oglasov in merjenje rezultatov v realnem času. To je velika prednost za oglaševalce, saj lahko tako dosežejo optimalno izpostavljenost oglasa.

Ciljano TV-oglaševanje v primerjavi z linearno televizijo:
(vir: Sky)

  • 49 odstotkov močnejši priklic oglasa,
  • 13 odstotkov večji čustven odziv,
  • 35 odstotkov večja vključenost gledalcev,
  • 22 odstotkov večje zavedanje oglasa.

Platforma Castoola
Castoola je plod lastnega znanja in izkušenj iz tujine, ki oglaševalcem omogoča zakup ciljanih TV-oglasov tako, kot to poznamo pri spletnem oglaševanju.

 

https://castoola.com/sl/

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic