Za nami je 1. konferenca produktnega menedžmenta, ki je je navdušila s praktičnimi primeri in napotki, s svežimi idejami in izjemno dobro energijo. Verjamemo, da bo konferenca postala tradicionalno srečanje za vse, ki jih zanima produktni menedžment in da nas bo vsako leto več.
Hvala predavateljem, udeležencem in partnerju za sodelovanje in podporo. Skupaj z vami smo dosegli in presegli postavljene cilje. In si postavili višje. Se vidimo spet prihodnje leto na 2. konferenci produktnega menedžmenta.
Kratek opis in namen konference:
Na podlagi praktičnih primerov želimo pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.
S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.
Z nami bodo:
Nataša Češnovar Gregorc (Atlantic Grupa): Kakšen proces, kakšna miselnost in kakšna organizacija so ključni za uspešen razvoj novih izdelkov v izjemno konkurenčni panogi?
V prispevku bomo spoznali ozadje procesa razvoja in lansiranja novih izdelkov v skupini Atlantic Grupa. Kateri dejavniki zmanjšujejo tveganje in povečujejo verjetnost uspeha na trgu? Kdo in kako se vključuje v razvoj? Zakaj so nekatere faze oziroma aktivnosti obvezne, če želimo, da bo novi izdelek tudi tržno uspešen? Kakšna je miselnost, ki pripelje do uspešnega lansiranja novosti? Podjetje deluje v panogi, ki je tudi na področju inovativnosti izjemno konkurenčna. Na trge prihaja vsako leto ogromno novosti, veliko jih »umre«. Spoznali bomo, kako njim uspeva uspešno razvijati in lansirati novosti.
Erna Povh (Epics): 7 pogostih pasti, ki vodijo do neuspešnega razvoja – ali jih prepoznate tudi pri vas?
Govornica nam bo na podlagi svojega več kot 20-letnega sodelovanja pri razvoju novih izdelkov predstavila pogoste neučinkovite prakse, ki zelo vplivajo na končno uspešnost izdelkov na trgu. Preverili boste lahko, ali katera od neučinkovitih praks obstaja tudi pri vas. Zakaj bi ponavljali napake drugih, če se lahko na njih učite in izboljšate uspešnost svojih novih izdelkov?
Danijela Divac (d.labs): Opolnomočene ekipe: sprostitev inovativnosti in tržne uspešnosti
V predstavitvi se bomo poglobili v koncept opolnomočenih ekip in njihov vpliv na uspeh razvoja novih izdelkov. Raziskali bomo, kako jih prepoznati in spodbujati v organizaciji, kako zgraditi in negovati opolnomočene ekipe. Proučili bomo tudi dinamiko opolnomočenih ekip v dveh kritičnih kontekstih: razvojne ekipe, kjer sta inovativnost in agilnost najpomembnejši, in go-to-market ekipe, odgovorne za uspešno dajanje izdelkov na trg. Zanimivo za vse, ki bi radi od svojih ekip dobili več.
Gregor Smolej: Kako ustvariti delujoč »inovacijski stroj«?
Za uspešno inoviranje se moramo ukvarjati z zmanjševanjem negotovosti in tveganj ter usmerjanjem podjetniških idej k čim boljšemu ujemanju izdelka s trgom (product-market fit). Glavni dejavnosti inoviranja sta eksperimentiranje in pivotiranje, inoviranje ne dovoljuje delovanja »po planu«. V praksi poslovni načrti povsem novih izdelkov in storitev na žalost vsebujejo številke in navedbe, ki so zagotovo napačne. Polni so predpostavk, brez oprijemljivih dokazov, zato prinašajo visoka tveganja in zato pogori toliko poskusov uvajanja novosti.
V procesu inoviranja je bistveno osredotočanje na problem, ne zaljubljenost v rešitev. V prispevku bomo spoznali paleto orodji, ki nam omogočajo zmanjševati tveganje in povečevati ujemanje izdelka in trga ter s tem povečujejo uspešnost našega inoviranja.
Osrednji pogovor z Lojzetom Bertoncljem (CorpoHub): Razvoj je le del zgodbe: spoznajte moč predrazvoja
Pogosto razmišljamo, s kakšnim novim izdelkom bomo šli na trg. Možnosti je veliko in le redke imajo potencial za uspeh. To, kar je marketing za prodajo, je predrazvoj za razvoj. S hitrim in vitkim predrazvojem poiščemo optimalno različico produkta in odpravimo vsa glavna poslovna tveganja, še preden resno vlagamo v razvoj. Kakšne so na tem področju prakse in rešitve v Sloveniji, bomo razkrili v tem pogovoru.
Zenel Batagelj (Valicon): Smo različni, smo enaki
Videli bomo, kaj imajo skupnega B2B, B2C, FMCG, storitve …, ko se načrtuje nov izdelek ali storitev. Pogosto mislimo, da je razvoj novega izdelka ali storitve v B2B ali B2C zelo drugačen. Spoznali bomo, da so glavni dejavniki za uspeh na trgu dejansko skupni. Da se lahko učimo iz različnih praks in da so najuspešnejši tisti, ki sledijo tem skupnim dejavnikom uspešnega razvoja.
Sara Stojanovski (ABC Glofox): Sprostitev inovacij, osredotočenih na stranke
Kdaj bodo stranke sprejele novost? Ko bo ta pri njih dosegla prav tisto, kar potrebujejo. Kako to doseči? Tako, da vse, kar počnemo, razmišljamo, delamo tako, da imamo »stranko stalno v mislih«. V prispevku bomo odkrili, kako stranko resnično postaviti v središče svojega procesa odkrivanja izdelkov, da spodbudimo inovacije, ki resnično odmevajo pri našem ciljnem občinstvu. Spoznali bomo praktične strategije in orodja, ki nam pomagajo uspešno manevrirati skozi zapleten proces razvoja izdelkov, od ideje do validacije, s ciljem, da končni izdelek ustreza zahtevam trga.
Nika Furlan (Intra lighting): Kako vpeljati trajnost v razvoj novih izdelkov
V prispevku bomo spoznali, kako v mednarodnem družinskem podjetju Intra lighting uresničujejo koncept trajnosti skozi razvoj izdelkov ter na drugih ravneh poslovanja. Govorili bomo o vlogi dizajna, uporabi do okolja prijaznih materialov, podaljševanju življenjske dobe izdelkov, prihranku energije in drugih trajnostnih vidikih. Seznanili se bomo tudi z vplivom razvoja svetil na dobro počutje in zdravje uporabnikov, čemur mu v podjetju posvečajo veliko pozornosti.
V pogovoru bomo skozi turbulence lansiranja rastlinskih zrezkov s teksturo mesa spoznali, kako se je spremenil pogled Tilna Travnika na razvoj novih izdelkov, kako prepoznati prihodnje navade in jih izkoristiti za razvoj novih izdelkov, kako najti potencialne kupce, kaj so napake, ki jih pogosto naredimo zaradi lastnega navdušenja nad idejo, kako preskočiti iz ozkega pogleda Slovenije na globalni trg … Koristno in zanimivo za vse, ki razmišljate o dajanju svojih izdelkov na množični, mednarodni trg.
Možnosti za sodelovanje so različne, vsekakor bomo prisluhnili tudi vašim željam in pripravili ponudbo po meri. Za vse nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte: Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije Finance (tatjana.pogacnik@finance.si)
PARTNER KONFERENCE SPOROČA:
Standardizacija in produktno vodenje (produktni menedžment) sta odločilna za zagotavljanje visoke kakovosti izdelkov in storitev
Produktni menedžment ali produktno vodenje in standardizacija sta ključna koncepta, ki imata pomembno vlogo v razvoju ter vzdrževanju izdelkov in storitev. Povezava med njima je bistvena za zagotavljanje kakovosti, učinkovitosti in skladnosti izdelkov na trgu.
Produktno vodenje je proces, ki zajema razvoj, lansiranje in upravljanje izdelkov ali storitev v življenjskem ciklu. To vključuje identifikacijo potreb strank, načrtovanje izdelka, razvoj, testiranje, dajanje na trg, promocijo ter nenehno izboljševanje in prilagajanje glede na povratne informacije in spremembe na trgu. Standardizacija pa ponuja podporo, saj vzpostavlja standarde, ki določajo zahteve in smernice za izdelke, storitve ali procese. Standardi so oblikovani tako, da zagotavljajo enotnost, kakovost, varnost in združljivost izdelkov in storitev.
Iz zgoraj navedenega ugotovimo, da sta produktno vodenje in standardizacija tesno povezana, saj oba prispevata k izboljšanju izdelkov in storitev ter zagotavljanju skladnosti z zahtevami in pričakovanji strank ter regulativami. Prav zato smo se odločili, da kot partner sodelujemo na konferenci produktnega menedžmenta. Zadnje skupaj s standardizacijo igra glavno vlogo pri doseganju kakovosti, konkurenčnosti in skladnosti izdelkov na trgu. Tesna povezava med njima pa omogoča podjetjem, da razvijajo in vzdržujejo izdelke in storitve, ki zadovoljijo potrebe strank, hkrati pa zagotavljajo varnost, kakovost in enotnost v skladu s standardi. To pripomore k večjemu zaupanju strank, večji konkurenčnosti in dolgoročnemu uspehu podjetij.
PLAČILO
POGOJI ODJAVE
OPOMBE
Objavljene so prezentacije vseh avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so avtorsko zaščitena v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Uporabnikom je dovoljen ogled in prenos vsebine z namenom pregledovanja prezentacij izključno za osebno uporabo in nekomercialno uporabo.