1. konferenca produktnega menedžmenta: Novi izdelki – kako minimizirati tveganja in maksimirati njihovo uspešnost

22. 11. 2023 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Hotel Slon
750 x 500_KPM_2023

Namen konference in kratek opis vsebine

Za nami je 1. konferenca produktnega menedžmenta, ki je je navdušila s praktičnimi primeri in napotki, s svežimi idejami in izjemno dobro energijo. Verjamemo, da bo konferenca postala tradicionalno srečanje za vse, ki jih zanima produktni menedžment in da nas bo vsako leto več.

Hvala predavateljem, udeležencem in partnerju za sodelovanje in podporo. Skupaj z vami smo dosegli in presegli postavljene cilje. In si postavili višje. Se vidimo spet prihodnje leto na 2. konferenci produktnega menedžmenta.

Kratek opis in namen konference:
Na podlagi praktičnih primerov želimo pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.

S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.

Predstavljamo prve potrjene govorce

Z nami bodo:

Program

Oglejte si program v PDF obliki

1. konferenca produktnega menedžmenta

PDF

POVEZANE NOVICE

Postanite sponzor konference produktnega menedžmenta

Možnosti za sodelovanje so različne, vsekakor bomo prisluhnili tudi vašim željam in pripravili ponudbo po meri. Za vse nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte: Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije Finance (tatjana.pogacnik@finance.si)

PARTNER KONFERENCE SPOROČA:

Standardizacija in produktno vodenje (produktni menedžment) sta odločilna za zagotavljanje visoke kakovosti izdelkov in storitev

Produktni menedžment ali produktno vodenje in standardizacija sta ključna koncepta, ki imata pomembno vlogo v razvoju ter vzdrževanju izdelkov in storitev. Povezava med njima je bistvena za zagotavljanje kakovosti, učinkovitosti in skladnosti izdelkov na trgu.

Produktno vodenje je proces, ki zajema razvoj, lansiranje in upravljanje izdelkov ali storitev v življenjskem ciklu. To vključuje identifikacijo potreb strank, načrtovanje izdelka, razvoj, testiranje, dajanje na trg, promocijo ter nenehno izboljševanje in prilagajanje glede na povratne informacije in spremembe na trgu. Standardizacija pa ponuja podporo, saj vzpostavlja standarde, ki določajo zahteve in smernice za izdelke, storitve ali procese. Standardi so oblikovani tako, da zagotavljajo enotnost, kakovost, varnost in združljivost izdelkov in storitev.

Iz zgoraj navedenega ugotovimo, da sta produktno vodenje in standardizacija tesno povezana, saj oba prispevata k izboljšanju izdelkov in storitev ter zagotavljanju skladnosti z zahtevami in pričakovanji strank ter regulativami. Prav zato smo se odločili, da kot partner sodelujemo na konferenci produktnega menedžmenta. Zadnje skupaj s standardizacijo igra glavno vlogo pri doseganju kakovosti, konkurenčnosti in skladnosti izdelkov na trgu. Tesna povezava med njima pa omogoča podjetjem, da razvijajo in vzdržujejo izdelke in storitve, ki zadovoljijo potrebe strank, hkrati pa zagotavljajo varnost, kakovost in enotnost v skladu s standardi. To pripomore k večjemu zaupanju strank, večji konkurenčnosti in dolgoročnemu uspehu podjetij.

Cena in prijava

PLAČILO

  • Predračun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli po e-pošti na naslov prijavitelja oziroma prijavljene osebe v roku tedna dni po prijavi. Račun prejmete po opravljeni storitvi.

POGOJI ODJAVE

  • Skrajni rok za morebitno odjavo brez stroškov je 16. november do 16.00.
  • Pri kasnejši odjavi kot 16. november do 16. ure, neudeležbi konference iz kakršnegakoli razloga ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana do predpisanega roka, se zaračuna celotna kotizacija.
  • Menjave udeležencev so mogoče, prosimo sporočite nam jih v pisni obliki.
  • Morebitne odpovedi sprejemamo le v pisni obliki. Pošljete jo lahko na e-mail jasna.spende@finance.si ali na akademija@finance.si
  • Neplačilo predračuna ne šteje kot odpoved udeležbe.

OPOMBE

  • Prijave sprejemamo do zasedenosti prostih mest.
  • Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
  • Organizator si pridržuje pravico do spremembe lokacije dogodka in pogojev udeležbe.

Prezentacije

Objavljene so prezentacije vseh avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so avtorsko zaščitena v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Uporabnikom je dovoljen ogled in prenos vsebine z namenom pregledovanja prezentacij izključno za osebno uporabo in nekomercialno uporabo.