Hvala za družbo na 16. FMCG konferenci!
Iskrena hvala, ker ste skupaj z nami ste ustvarjali že šestnajsto FMCG konferenco. Vsem govorcem se iskreno zahvaljujemo za vse izkušnje, vpoglede, uporabne nasvete in navdihe, ki ste jih delili z nami. Udeležencem za to, da ste ustvarili nepozabno in sproščeno vzdušje, sponzorjem pa za podporo dogodka. Brez vas v taki obliki dogodek ne bi bil mogoč.
Hvala tudi za vsa zanimiva vprašanja, ki ste jih postavili govorcem, za vse FMCG izzive, ki ste jih delili s kolegi ter vse pohvale, ki ste nam jih že posredovali.
Mi smo z mislimi že pri 17. FMCG konferenci, ki jo bomo pripravili prihodnje leto in na kateri se, upamo, spet vidimo!
P.S. V prihodnjih dneh bomo z vami delili tudi predstavitve predavateljev, krajšo reportažo z dogodka pa najdete tukaj.
V prispevku bo predstavljena ključna vloga umetne inteligence pri reševanju komercialnih izzivov v upravljanju prihodkov. Udeleženci bodo pridobili vpogled v praktične aplikacije umetne inteligence, prepoznali najbolj vplivna področja za njeno implementacijo ter se naučili, kako učinkovito pripraviti svojo organizacijo na integracijo umetne inteligence. Zanimivo za vse, ki želijo uporabiti umetno inteligenco za boljše upravljanje prihodkov.
Spoznali bomo izkušnje skoraj enoletnega delovanja Sparovega UI-pomočnika Jedilnik.ai in njegovih novih »izpeljank« (Vse za piknik, Somelje …). Kako se kupci odzivajo na UI-pomočnike pri kupovanju živil, kako jih uporabljajo in kaj kupujejo, kaj so in kaj načrtujejo pripraviti z UI za svoje kupce pri Sparu − je nekaj tem, o katerih bo govor v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želite spoznati, kako FMCG-kupci sprejemajo UI, in ki razmišljate, kako ga uporabiti za svoje znamke.
Kolikšne bodo prodane količine? Kakšen bo učinek različnih promocijskih akcij? Odgovori niso več odvisni zgolj od izkušenj in znanja zaposlenih v trgovini, temveč so plod sodelovanja napovednih modelov in ekspertnih ocen. Spoznali bomo, kako umetna inteligenca pomaga napovedovati povpraševanje ter kako različni dejavniki, kot so promocije in zunanji vplivi, oblikujejo napovedi. Pa tudi, kje trenutno uporabljamo napovedne modele in kje so potenciali tako za Mercator kot tudi za njegove dobavitelje. Zanimivo za vse, ki se želite bolje odločati o svojih promocijskih aktivnostih in natančneje napovedovati svojo prodajo.
Odmor
Ko govorimo o prihodnosti trgovine, je umetna inteligenca vsepovsod. Ta osvaja svet in misli menedžerjev. Retail postaja RetAIl. Zgodba o čarobnih optimizacijskih algoritmih je preplavila tudi upravljanje blagovnih skupin. Toda prihodnost se začenja danes: z nepreglednimi Excelovimi tabelami, desetinami nepovezanih orodij, s komunikacijskimi nesporazumi med oddelki in zaposlenimi, ki na avtopilotu izvajajo naloge, medtem pa razmišljajo o zamenjavi službe. Prispevek pozornost usmerja na ta spregledana področja in odkriva žarišča, kjer lahko trgovci in dobavitelji z delovanjem v sedanjosti (brez množičnih investicij) že gradijo trgovino prihodnosti.
Pri Leoneju imajo izkušnje tako s privatnimi kot lastnimi znamkami. So eden vodilnih proizvajalcev sladoledov in vstopajo v nove kategorije. Kako jim to uspeva? Svojo diferenciacijo iščejo v poznavanju kupcev, napovedovanju trendov, spremljanju surovin prihodnosti, razlikovanju v novih produktih … Nekaj glavnih elementov svoje diferenciacije bodo pojasnili v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete, kako biti drugačen od konkurence.
Znamka BAM raste tudi zaradi stalnega eksperimentiranja. In to na zelo različnih področjih. Kako dodajo izdelke? Kateri poskusi so bili uspešni in kateri ne? Katere promocije in aktivnosti soznamčenja so učinkovale in zakaj? Kako eksperimentirajo s prodajnimi mesti? Kako s trgi? Zanimivo za vse, ki želijo izkoristiti vse možne vidike »eksperimentiranja« za rast svoje znamke.
V Lidlu imajo v nabavi poseben oddelek za trajnost. Njihova trajnostna strategija ima šest stebrov. Osredotočenost na trajnost in sodelovanje z dobaviteljem je že prinesla nove izdelke. Kako vse to že danes vpliva na izbor in sodelovanje z dobavitelji? Kakšne so priložnosti za nove dobavitelje? Nekaj odgovorov in praktičnih izkušenj, kakšne možnosti prinaša usmerjenost na trajnost v odnose med trgovci in dobavitelji, bo vsebina tega prispevka. Zanimivo za vse, ki iščete poti do novega sodelovanja s trgovci.
Nonstop Food sestavljajo mladi podjetniki, ki so trajnost vzeli zelo resno. V živilski industriji je še vedno zelo veliko »ostankov« − pogosto niti ne vemo, da so to lahko surovine za nove izdelke. So šele na začetku svoje podjetniške zgodbe, a s prvimi izdelki rešujejo »ostanke« pivovarjev, oljarjev … Njihove izdelke kupujejo zelo različne skupine kupcev, iz zelo različnih vzgibov. Poglejmo, kaj lahko trajnostno razmišljanje prinese vašim podjetjem z vidika novih izdelkov, sicer porabe »ostankov«.
Odmor
Kako izboljšujemo nadzor uvedbe promocijskih aktivnosti na skoraj 600 prodajnih mestih v petih državah? Uspeh promocijskih aktivnosti je odvisen še zlasti od uspešnosti njihove uvedbe. V Petrolu se temu vidiku prodajne uspešnosti posvečajo zelo načrtno. Spoznali bomo, kaj vse počnejo za čim uspešnejšo vpeljavo promocijskih akcij, kakšne tehnološke rešitve uporabljajo, kaj pričakujejo na tem področju od dobaviteljev in kakšne so koristi za dobavitelje. Zanimivo za vse, ki jih zanima uspešnost uvajanja promocijskih akcij.
Ob vsej digitalizaciji je trenutek resnice še vedno na prodajnem mestu. Vse, kar smo počeli prej, lahko pade v vodo, če zadnji korak ni narejen optimalno. Kakšna je vaša komunikacija na prodajnem mestu in kako ste lahko še drugačni? Gašper nam bo ponudil pregled glavnih elementov uspešne komunikacije na prodajnem mestu, izhajajoč iz dobre in slabe mednarodne in domače prakse. Zanimivo za vse, ki želite tudi »zadnji korak« narediti optimalno in bolje od konkurence.
Videli bomo, kako lahko podjetja zastavijo svoje marketinške in prodajne aktivnosti, da bodo te pripomogle h grajenju blagovne znamke in povečanju prodaje ciljnim uporabnikom. Temeljna vodila povezovanja digitalnih kanalov bodo prikazana tudi skozi primer blagovne znamke Donat. Spoznali bomo, kako pristopiti na trgih, kjer je znamka znana, in kako na trgih, kjer še nima uveljavljene pozicije. Zanimivo za vse, ki iščejo poti, kako maksimirati učinke digitalnih aktivnosti na prodajo na policah.
Odmor
Primož Ogrizek je v zadnjih letih na slovenskem in mednarodnih trgih uspešno splovil blagovne znamke Ginger UP, Sayve, Aroma … Gre za široko paleto znamk – od zelo nišnih do takih, ki tekmujejo v množičnih kategorijah. Vse znamke lepo rastejo, osvajajo nove trgovce in nove trge. Primož bo predstavil svoje izkušnje, kaj je danes pomembno imeti v mislih, ko se daje nova znamka na trg. Z vidika marketinga, pozicioniranja in tudi kako priti na police trgovskih verig. Zelo koristno za vse, ki nameravate v prihodnje zagnati nove FMCG-znamke.
Tradicionalni pregled stanja in prihodnosti vedenja kupcev v Sloveniji
Zenel Batagelj za vsako konferenco pripravi pregled razpoloženja in nakupnega vedenja potrošnikov, ukrepanja blagovnih znamk in napove, kaj nas čaka v prihodnjih mesecih. Nujno prisluhniti pogledu v potrošnjo prihodnjih mesecev predno zakoličite svoje aktivnosti za 2025.
Zaključek konference
Redna cena
Redna cena
Redna cena
V prispevku bo predstavljena ključna vloga umetne inteligence pri reševanju komercialnih izzivov v upravljanju prihodkov. Udeleženci bodo pridobili vpogled v praktične aplikacije umetne inteligence, prepoznali najbolj vplivna področja za njeno implementacijo ter se naučili, kako učinkovito pripraviti svojo organizacijo na integracijo umetne inteligence. Zanimivo za vse, ki želijo uporabiti umetno inteligenco za boljše upravljanje prihodkov.
Spoznali bomo izkušnje skoraj enoletnega delovanja Sparovega UI-pomočnika Jedilnik.ai in njegovih novih »izpeljank« (Vse za piknik, Somelje …). Kako se kupci odzivajo na UI-pomočnike pri kupovanju živil, kako jih uporabljajo in kaj kupujejo, kaj so in kaj načrtujejo pripraviti z UI za svoje kupce pri Sparu − je nekaj tem, o katerih bo govor v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želite spoznati, kako FMCG-kupci sprejemajo UI, in ki razmišljate, kako ga uporabiti za svoje znamke.
Kolikšne bodo prodane količine? Kakšen bo učinek različnih promocijskih akcij? Odgovori niso več odvisni zgolj od izkušenj in znanja zaposlenih v trgovini, temveč so plod sodelovanja napovednih modelov in ekspertnih ocen. Spoznali bomo, kako umetna inteligenca pomaga napovedovati povpraševanje ter kako različni dejavniki, kot so promocije in zunanji vplivi, oblikujejo napovedi. Pa tudi, kje trenutno uporabljamo napovedne modele in kje so potenciali tako za Mercator kot tudi za njegove dobavitelje. Zanimivo za vse, ki se želite bolje odločati o svojih promocijskih aktivnostih in natančneje napovedovati svojo prodajo.
Odmor
Ko govorimo o prihodnosti trgovine, je umetna inteligenca vsepovsod. Ta osvaja svet in misli menedžerjev. Retail postaja RetAIl. Zgodba o čarobnih optimizacijskih algoritmih je preplavila tudi upravljanje blagovnih skupin. Toda prihodnost se začenja danes: z nepreglednimi Excelovimi tabelami, desetinami nepovezanih orodij, s komunikacijskimi nesporazumi med oddelki in zaposlenimi, ki na avtopilotu izvajajo naloge, medtem pa razmišljajo o zamenjavi službe. Prispevek pozornost usmerja na ta spregledana področja in odkriva žarišča, kjer lahko trgovci in dobavitelji z delovanjem v sedanjosti (brez množičnih investicij) že gradijo trgovino prihodnosti.
Pri Leoneju imajo izkušnje tako s privatnimi kot lastnimi znamkami. So eden vodilnih proizvajalcev sladoledov in vstopajo v nove kategorije. Kako jim to uspeva? Svojo diferenciacijo iščejo v poznavanju kupcev, napovedovanju trendov, spremljanju surovin prihodnosti, razlikovanju v novih produktih … Nekaj glavnih elementov svoje diferenciacije bodo pojasnili v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete, kako biti drugačen od konkurence.
Znamka BAM raste tudi zaradi stalnega eksperimentiranja. In to na zelo različnih področjih. Kako dodajo izdelke? Kateri poskusi so bili uspešni in kateri ne? Katere promocije in aktivnosti soznamčenja so učinkovale in zakaj? Kako eksperimentirajo s prodajnimi mesti? Kako s trgi? Zanimivo za vse, ki želijo izkoristiti vse možne vidike »eksperimentiranja« za rast svoje znamke.
V Lidlu imajo v nabavi poseben oddelek za trajnost. Njihova trajnostna strategija ima šest stebrov. Osredotočenost na trajnost in sodelovanje z dobaviteljem je že prinesla nove izdelke. Kako vse to že danes vpliva na izbor in sodelovanje z dobavitelji? Kakšne so priložnosti za nove dobavitelje? Nekaj odgovorov in praktičnih izkušenj, kakšne možnosti prinaša usmerjenost na trajnost v odnose med trgovci in dobavitelji, bo vsebina tega prispevka. Zanimivo za vse, ki iščete poti do novega sodelovanja s trgovci.
Nonstop Food sestavljajo mladi podjetniki, ki so trajnost vzeli zelo resno. V živilski industriji je še vedno zelo veliko »ostankov« − pogosto niti ne vemo, da so to lahko surovine za nove izdelke. So šele na začetku svoje podjetniške zgodbe, a s prvimi izdelki rešujejo »ostanke« pivovarjev, oljarjev … Njihove izdelke kupujejo zelo različne skupine kupcev, iz zelo različnih vzgibov. Poglejmo, kaj lahko trajnostno razmišljanje prinese vašim podjetjem z vidika novih izdelkov, sicer porabe »ostankov«.
Odmor
Kako izboljšujemo nadzor uvedbe promocijskih aktivnosti na skoraj 600 prodajnih mestih v petih državah? Uspeh promocijskih aktivnosti je odvisen še zlasti od uspešnosti njihove uvedbe. V Petrolu se temu vidiku prodajne uspešnosti posvečajo zelo načrtno. Spoznali bomo, kaj vse počnejo za čim uspešnejšo vpeljavo promocijskih akcij, kakšne tehnološke rešitve uporabljajo, kaj pričakujejo na tem področju od dobaviteljev in kakšne so koristi za dobavitelje. Zanimivo za vse, ki jih zanima uspešnost uvajanja promocijskih akcij.
Ob vsej digitalizaciji je trenutek resnice še vedno na prodajnem mestu. Vse, kar smo počeli prej, lahko pade v vodo, če zadnji korak ni narejen optimalno. Kakšna je vaša komunikacija na prodajnem mestu in kako ste lahko še drugačni? Gašper nam bo ponudil pregled glavnih elementov uspešne komunikacije na prodajnem mestu, izhajajoč iz dobre in slabe mednarodne in domače prakse. Zanimivo za vse, ki želite tudi »zadnji korak« narediti optimalno in bolje od konkurence.
Videli bomo, kako lahko podjetja zastavijo svoje marketinške in prodajne aktivnosti, da bodo te pripomogle h grajenju blagovne znamke in povečanju prodaje ciljnim uporabnikom. Temeljna vodila povezovanja digitalnih kanalov bodo prikazana tudi skozi primer blagovne znamke Donat. Spoznali bomo, kako pristopiti na trgih, kjer je znamka znana, in kako na trgih, kjer še nima uveljavljene pozicije. Zanimivo za vse, ki iščejo poti, kako maksimirati učinke digitalnih aktivnosti na prodajo na policah.
Odmor
Primož Ogrizek je v zadnjih letih na slovenskem in mednarodnih trgih uspešno splovil blagovne znamke Ginger UP, Sayve, Aroma … Gre za široko paleto znamk – od zelo nišnih do takih, ki tekmujejo v množičnih kategorijah. Vse znamke lepo rastejo, osvajajo nove trgovce in nove trge. Primož bo predstavil svoje izkušnje, kaj je danes pomembno imeti v mislih, ko se daje nova znamka na trg. Z vidika marketinga, pozicioniranja in tudi kako priti na police trgovskih verig. Zelo koristno za vse, ki nameravate v prihodnje zagnati nove FMCG-znamke.
Tradicionalni pregled stanja in prihodnosti vedenja kupcev v Sloveniji
Zenel Batagelj za vsako konferenco pripravi pregled razpoloženja in nakupnega vedenja potrošnikov, ukrepanja blagovnih znamk in napove, kaj nas čaka v prihodnjih mesecih. Nujno prisluhniti pogledu v potrošnjo prihodnjih mesecev predno zakoličite svoje aktivnosti za 2025.
Zaključek konference
PLAČILO
POGOJI ODJAVE
OPOMBE
Spoštovani udeleženci, za dostop do prezentacij FMCG predavateljev, ki so dovolili objavo, prosim pišite na jasna.spende@finance.si
Objavljene predstavitve in njihova vsebina sta avtorsko delo govorcev. Vsako nepooblaščeno razmnoževanje, distribucija ali uporaba tega gradiva, v celoti ali delno, brez izrecnega pisnega dovoljenja je prepovedano. Vse pravice pridržane.