16. FMCG konferenca: Biti drugačen ali ostati spregledan?

10. 10. 2024 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
GH UNION EUROSTARS, LJUBLJANA
750 x 500_NASLOVNA_FMCG_2024
1200 x 350_FMCG_NASLOVNA PORTAL_2024
O KONFERENCI

Dati kupcem razlog, da s police vzamejo ravno naš izdelek, je večni izziv marketinga in prodaje. Še posebej v kategorijah FMCG. V sedanjem nakupnem vedenju porabnikov je najti svojo drugačnost še toliko pomembnejše. Izziv biti drugačen, pomemben za kupce, bomo osvetlili z različnih vidikov.

  • Ob poslušanju Zenela Batagelja z Valicona, boste lahko preverili, kako dobro poznate svoje kupce. Kakšni so danes, kakšne so napovedi za naprej.
  • Skozi primere znamk Leone, BAM, Ginger UP, Sayve in druge, boste izvedeli, kako svojo drugačnost na slovenskem in mednarodnih trgih iščejo znamke v različnih kategorijah.
  • Govorili bomo o tem, kako priti do povezave med digitalnim komuniciranjem in prodajo na prodajnem mestu? Preverili boste, ali je vaše komuniciranje na prodajnem mestu optimalno oziroma kje lahko naredite napredek v letu 2025
  • Praktično o UI; kako nam pri upravljanju portfelja in kategorij lahko pomaga umetna inteligenca (UI)? Kakšen bo category management prihodnosti?
  • Svoje videnje drugačnosti bodo dodali tudi trgovci, ki bodo delili svoje primere aktivnosti z vidika zagotavljanja stoodstotne implementacije prodajnih akcij, uporabe UI pri pridobivanju novih kupcev in tudi o njihovih pričakovanjih do dobaviteljev.

 

Konferenca je nepogrešljiv dogodek za vse, ki želijo razumeti, kako se FMCG industrija razvija in kako lahko uspešno usmerjajo svoja prizadevanja za večjo prepoznavnost in uspeh na prodajnih policah.

Konferenca je namenjena vsem, ki vsak dan sodelujejo v trgovski panogi, torej trgovcem, dobaviteljem, nabavnikom, proizvajalcem, distributerjem, in tistim, ki podpirajo panogo.

AKTUALNO
Primoz Hvala (Foto: Jernej Lasič)
BITI DRUGAČEN ALI OSTATI SPREGLEDAN? V tem naslovu se skriva vprašanje za milijon evrov: zakaj bi obiskali prav določenega trgovca, in ne drugega, oziroma zakaj naj bi v kategoriji izbrali prav določeno znamko, in ne druge? Dati kupcem razlog, da s police vzamejo ravno naš izdelek, je večni izziv marketinga in prodaje. Še posebej v kategorijah FMCG. V sedanjem nakupnem vedenju porabnikov je najti svojo drugačnost še toliko pomembnejše. Zato na letošnji konferenci iščemo, kako biti drugačen, k...
Zenel-Batagelj
Napoved iz lanskega leta se je uresničila, pravi Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi Valicon, ki za vsako FMCG konferenco Marketing in prodaja na policah pripravi pregled razpoloženja in nakupnega vedenja potrošnikov, ukrepanja blagovnih znamk in napove, kaj nas čaka v prihodnjih mesecih: »Najhujše – dno – je za nami. Od septembra 2022, ko smo v okviru raziskave #NovaNormalnost, izmerili najslabši percepcijski rezultat situacije s strani potrošnikov, se je percepcija situacije sa...
Eva Mustafa_1000
Ekipo Nonstop sestavljajo trije živilski tehnologi – Eva Mustafa, Luka Korošec in Gašper Korat – ki so trajnost vzeli zelo resno. Druži jih želja po kreativnem izkoriščanju ogromnih količin stranskih surovin v agroživilski industriji, ki zaenkrat ostajajo pozabljene. V recepturo Nonstop izdelkov tako vključujejo mlete pivske tropine, ki ostajajo pri proizvodnji piva, bučno prgo, ki je stranski produkt bučnega olja, ter druge visokokakovostne sestavine. Trenutno so njihov fokus pivske tr...
SPOZNAJTE GOVORCE
Mojca Avšič
izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v družbi Petrol
Robert Pernak
direktor, Simon-Kucher
Maja Petek
strateginja za SEO in vsebinski marketing, Optiweb
Simon Hernaus
svetovalec za inovacije v maloprodaji, strategijo in upravljanje kategorij, Omnibus
Martin Možina
vodilni podatkovni znanstvenik, Mercator
Rok Gabrovšek
izvršni direktor nabave, Lidl Slovenija
Matija Šinigoj
član uprave Skupine Incom
Eva Mustafa
soustanoviteljica startup podjetja Nonstop Food
Gašper Sekula
direktor, PKK
Andraž Gavez
lastnik, BAM (Mojačokolada.si)
Primož Ogrizek
ustanovitelj, Aroma global 3
Aleš Popič
vodja digitalnih marketinških storitev, Spar Slovenija
Zenel Batagelj
ustanovitelj in partner v družbi Valicon
PROGRAM
četrtek
10/10/2024
Registracija
08:30 -
09:00
Prihod in registracija udeležencev
GH UNION EUROSTARS
Predavanje
09:00 -
10:30
FMCG prodaja in AI – iskanje izboljšav
  • Robert Pernak (Simon Kucher): Uporaba umetne inteligence za upravljanje prihodkov

V prispevku bo predstavljena ključna vloga umetne inteligence pri reševanju komercialnih izzivov v upravljanju prihodkov. Udeleženci bodo pridobili vpogled v praktične aplikacije umetne inteligence, prepoznali najbolj vplivna področja za njeno implementacijo ter se naučili, kako učinkovito pripraviti svojo organizacijo na integracijo umetne inteligence. Zanimivo za vse, ki želijo uporabiti umetno inteligenco za boljše upravljanje prihodkov.

  • Aleš Popič (Spar Slovenija): Ozadje in prihodnost UI v praksi FMCG – praktične izkušnje

Spoznali bomo izkušnje skoraj enoletnega delovanja Sparovega UI-pomočnika Jedilnik.ai in njegovih novih »izpeljank« (Vse za piknik, Somelje …). Kako se kupci odzivajo na UI-pomočnike pri kupovanju živil, kako jih uporabljajo in kaj kupujejo, kaj so in kaj načrtujejo pripraviti z UI za svoje kupce pri Sparu − je nekaj tem, o katerih bo govor v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želite spoznati, kako FMCG-kupci sprejemajo UI, in ki razmišljate, kako ga uporabiti za svoje znamke.

  • Martin Možina (Mercator): Uporaba naprednih metod umetne inteligence za napovedovanje prodaje

Kolikšne bodo prodane količine? Kakšen bo učinek različnih promocijskih akcij? Odgovori niso več odvisni zgolj od izkušenj in znanja zaposlenih v trgovini, temveč so plod sodelovanja napovednih modelov in ekspertnih ocen. Spoznali bomo, kako umetna inteligenca pomaga napovedovati povpraševanje ter kako različni dejavniki, kot so promocije in zunanji vplivi, oblikujejo napovedi. Pa tudi, kje trenutno uporabljamo napovedne modele in kje so potenciali tako za Mercator kot tudi za njegove dobavitelje. Zanimivo za vse, ki se želite bolje odločati o svojih promocijskih aktivnostih in natančneje napovedovati svojo prodajo.

Odmor
10:30 -
10:45
Odmor

Odmor

Predavanje
10:45 -
12:30
Imeti pogum za iskanje drugačnosti
  • Simon Hernaus (Omnibus): Kako v sedanjosti izdelati UBS prihodnosti

Ko govorimo o prihodnosti trgovine, je umetna inteligenca vsepovsod. Ta osvaja svet in misli menedžerjev. Retail postaja RetAIl. Zgodba o čarobnih optimizacijskih algoritmih je preplavila tudi upravljanje blagovnih skupin. Toda prihodnost se začenja danes: z nepreglednimi Excelovimi tabelami, desetinami nepovezanih orodij, s komunikacijskimi nesporazumi med oddelki in zaposlenimi, ki na avtopilotu izvajajo naloge, medtem pa razmišljajo o zamenjavi službe. Prispevek pozornost usmerja na ta spregledana področja in odkriva žarišča, kjer lahko trgovci in dobavitelji z delovanjem v sedanjosti (brez množičnih investicij) že gradijo trgovino prihodnosti.

  • Matija Šinigoj (Leone): Kako biti drugačen v zasičenih kategorijah? Praktične izkušnje

Pri Leoneju imajo izkušnje tako s privatnimi kot lastnimi znamkami. So eden vodilnih proizvajalcev sladoledov in vstopajo v nove kategorije. Kako jim to uspeva? Svojo diferenciacijo iščejo v poznavanju kupcev, napovedovanju trendov, spremljanju surovin prihodnosti, razlikovanju v novih produktih … Nekaj glavnih elementov svoje diferenciacije bodo pojasnili v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete, kako biti drugačen od konkurence.

  • Andraž Gavez (BAM): Celostno eksperimentiranje za doseganje stalne rasti

Znamka BAM raste tudi zaradi stalnega eksperimentiranja. In to na zelo različnih področjih. Kako dodajo izdelke? Kateri poskusi so bili uspešni in kateri ne? Katere promocije in aktivnosti soznamčenja so učinkovale in zakaj? Kako eksperimentirajo s prodajnimi mesti? Kako s trgi? Zanimivo za vse, ki želijo izkoristiti vse možne vidike »eksperimentiranja« za rast svoje znamke.

  • Rok Gabrovšek (Lidl Slovenija): Vpliv trajnosti na sodelovanje z dobavitelji – praktične izkušnje

V Lidlu imajo v nabavi poseben oddelek za trajnost. Njihova trajnostna strategija ima šest stebrov. Osredotočenost na trajnost in sodelovanje z dobaviteljem je že prinesla nove izdelke. Kako vse to že danes vpliva na izbor in sodelovanje z dobavitelji? Kakšne so priložnosti za nove dobavitelje? Nekaj odgovorov in praktičnih izkušenj, kakšne možnosti prinaša usmerjenost na trajnost v odnose med trgovci in dobavitelji, bo vsebina tega prispevka. Zanimivo za vse, ki iščete poti do novega sodelovanja s trgovci.

  • Eva Mustafa (Nonstop Food): Trajnost kot generator novih izdelkov

Nonstop Food sestavljajo mladi podjetniki, ki so trajnost vzeli zelo resno. V živilski industriji je še vedno zelo veliko »ostankov« − pogosto niti ne vemo, da so to lahko surovine za nove izdelke. So šele na začetku svoje podjetniške zgodbe, a s prvimi izdelki rešujejo »ostanke« pivovarjev, oljarjev … Njihove izdelke kupujejo zelo različne skupine kupcev, iz zelo različnih vzgibov. Poglejmo, kaj lahko trajnostno razmišljanje prinese vašim podjetjem z vidika novih izdelkov, sicer porabe »ostankov«.

Odmor
12:30 -
13:30
Odmor

Odmor

Predavanje
13:30 -
14:45
Iskanje odličnosti marketinško-prodajnih aktivnosti
  • Mojca Avšič (Petrol): Odlična uporabniška izkušnja skozi prizmo odlične izvedbe produktnomarketinških aktivnosti na prodajnem mestu

Kako izboljšujemo nadzor uvedbe promocijskih aktivnosti na skoraj 600 prodajnih mestih v petih državah? Uspeh promocijskih aktivnosti je odvisen še zlasti od uspešnosti njihove uvedbe. V Petrolu se temu vidiku prodajne uspešnosti posvečajo zelo načrtno. Spoznali bomo, kaj vse počnejo za čim uspešnejšo vpeljavo promocijskih akcij, kakšne tehnološke rešitve uporabljajo, kaj pričakujejo na tem področju od dobaviteljev in kakšne so koristi za dobavitelje. Zanimivo za vse, ki jih zanima uspešnost uvajanja promocijskih akcij.

  • Gašper Sekula (PKK): Preverite svojo komunikacijo na prodajnem mestu

Ob vsej digitalizaciji je trenutek resnice še vedno na prodajnem mestu. Vse, kar smo počeli prej, lahko pade v vodo, če zadnji korak ni narejen optimalno. Kakšna je vaša komunikacija na prodajnem mestu in kako ste lahko še drugačni? Gašper nam bo ponudil pregled glavnih elementov uspešne komunikacije na prodajnem mestu, izhajajoč iz dobre in slabe mednarodne in domače prakse. Zanimivo za vse, ki želite tudi »zadnji korak« narediti optimalno in bolje od konkurence.

  • Maja Petek (Optiweb): Kako povečati prodajo na policah s simbiozo različnih digitalnih kanalov?

Videli bomo, kako lahko podjetja zastavijo svoje marketinške in prodajne aktivnosti, da bodo te pripomogle h grajenju blagovne znamke in povečanju prodaje ciljnim uporabnikom. Temeljna vodila povezovanja digitalnih kanalov bodo prikazana tudi skozi primer blagovne znamke Donat. Spoznali bomo, kako pristopiti na trgih, kjer je znamka znana, in kako na trgih, kjer še nima uveljavljene pozicije. Zanimivo za vse, ki iščejo poti, kako maksimirati učinke digitalnih aktivnosti na prodajo na policah.

Odmor
14:45 -
15:00
Odmor

Odmor

Predavanje
15:00 -
16:30
Biti drugačen. Kako danes in kako v 2025?
  • Primož Ogrizek: Kako se danes uspešno koncipira in lansira FMCG-znamka? Praktične izkušnje

Primož Ogrizek je v zadnjih letih na slovenskem in mednarodnih trgih uspešno splovil blagovne znamke Ginger UP, Sayve, Aroma … Gre za široko paleto znamk – od zelo nišnih do takih, ki tekmujejo v množičnih kategorijah. Vse znamke lepo rastejo, osvajajo nove trgovce in nove trge. Primož bo predstavil svoje izkušnje, kaj je danes pomembno imeti v mislih, ko se daje nova znamka na trg. Z vidika marketinga, pozicioniranja in tudi kako priti na police trgovskih verig. Zelo koristno za vse, ki nameravate v prihodnje zagnati nove FMCG-znamke.

Tradicionalni pregled stanja in prihodnosti vedenja kupcev v Sloveniji

  • Zenel Batagelj (Valicon): »Prihaja obdobje streznitve, racionalizacije in konvergence v normal«

Zenel Batagelj za vsako konferenco pripravi pregled razpoloženja in nakupnega vedenja potrošnikov, ukrepanja blagovnih znamk in napove, kaj nas čaka v prihodnjih mesecih. Nujno prisluhniti pogledu v potrošnjo prihodnjih mesecev predno zakoličite svoje aktivnosti za 2025.

Zaključek
16:30 -
Zaključek konference

Zaključek konference

ZAGOTOVITE SI SVOJO VSTOPNICO
REDNA CENA KONFERENCE
Redna kotizacija

Redna cena

340 €

Cena s popustom

340 €
POPUST ZA VEČ UDELEŽENCEV
Drugi udeleženec iz podjetja ima dodatni 5% popust

Redna cena

340 €

Cena s popustom

323 €
POPUST ZA VEČ UDELEŽENCEV
Tretji in vsak naslednji udeleženec iz podjetja ima 10 % popust

Redna cena

340 €

Cena s popustom

306 €
NAROČNIKI FINANC
Naročniški popust - 5% popust
Kolikor naročnin imate, toliko osebam se popust upošteva

Redna cena

340 €

Cena s popustom

323 €
SPONZORJI
Mali sponzorji
DEJSTVA
Prva izvedba
0
govorcev
+ 0
udeležencev
+ 0
UTRINKI

Govorci

Program

Povezane novice

Konferenco podpirajo

Oglejte si, kako smo se imeli lani

PLAČILO

  • Račun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli po elektronski pošti na e-naslov, ki je naveden v prijavnici v roku tedna dni po prijavi.

POGOJI ODJAVE

  • Skrajni rok za morebitno odjavo brez stroškov je torek, 3. oktober do 23.59.
  • Pri kasnejši odjavi kot 3. oktober do 23:59. ure, neudeležbi konference iz kakršnegakoli razloga ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana do predpisanega roka, se zaračuna celotna kotizacija.
  • Menjave udeležencev so mogoče, prosimo sporočite nam jih v pisni obliki.
  • Morebitne odpovedi sprejemamo le v pisni obliki. Pošljete jo lahko na e-mail jasna.spende@finance.si ali na akademija@finance.si

OPOMBE

  • Prijave sprejemamo do zasedenosti prostih mest.
  • Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
  • Organizator si pridržuje pravico do spremembe lokacije dogodka in pogojev udeležbe.
No data was found