Opremite se s strategijami in tehnikami pogajanj za pogovor s kupci o višjih cenah!
Pritiski na prodajne cene s strani kupcev so stalnica. Mnogi prodajalci so v želji po dobrih odnosih v pogajanjih dolgo časa popuščali. V zadnjem letu pa so cene materialov, prevozov in energentov drastično narasle, kar je podjetja prisililo v dvig prodajnih cen. Mnogim podjetjem je tako zmanjkalo časa za čakanje na boljše čase, popuščanje pri zahtevah kupcev glede cen pa je posledično postalo nezaželeno. Treba bo ugrizniti v kislo jabolko, obiskati kupce in jih seznaniti s ceniki, ki zanje pomenijo občutno podražitev.
Prodajalci, ki bodo opremljeni s pravimi pogajalskimi strategijami in taktikami, bodo pri tem znatno bolj uspešni. To pomeni, da bodo dosegli svoje prodajne cilje, hkrati pa ohranili dober in dolgoročen odnos s kupci. Kako uspešna bo pri tem vaša prodajna ekipa, pa ni odvisno zgolj od tega, kako se bodo v danem trenutku prodajalci pogovarjali s kupcem, ampak od številnih korakov, ki jih je treba narediti že pred prodajnim sestankom.
Večina prodajalcev gleda na pogajanja kot na fazo, do katere pride šele na koncu prodaje. Takšen pristop vam slabša pogajalsko izhodišče, hkrati pa povečuje konflikt med vami in kupcem. Inovativen prodajalec se na pogajalska izhodišča kupca osredotoča že na začetku prodaje ter ob tem prilagaja svoj pogajalski slog značilnostim in poznavanju kupca.
Da bi vas opremili s pravimi orodji za pogajanja o ceni in drugih točkah poslovnega sodelovanja, smo pripravili poseben seminar, ki se osredotoča zgolj na pogajanje s kupci.
Seminar vam bo ponudil najboljše odgovore na naslednja vprašanja:
*v primeru dobre epidemiološke slike bomo predavanje izvedli v živo. V vsakem primeru se bomo posvetovali s prijavljenimi.