18. Sales Summit 2024

21. 03. 2024 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
kongresni center Brdo pri Kranju
750 x 500_SALES SUMMIT_2024

Naj izzivi negotovih časov postanejo priložnosti!

Zablestite v prodajnem vrtincu tehnologije, inflacije, padca povpraševanja in iskanja »pravih« prodajnikov.

Prodaja je pod pritiskom vrtinca sprememb na področju tehnologije, nestabilnega gibanja povpraševanja, spreminjajočega se vedenja strank, nejasnosti glede prihodnjega gibanja cen … Dodaten izziv so za vodje prodaje tudi negotove razmere na trgu delovne sile in vprašanje, kako voditi mlajše generacije prodajalcev. Imamo torej pravi vrtinec negotovosti, spreminjajočih se razmer.

Kako se teh izzivov uspešno lotevajo v različnih podjetjih? Kako različni vodje prodaje vodijo svoje prodajne ekipe? Kako v poplavi različnih tehnologij skrbeti, da sledimo najboljši praksi uporabe hitro razvijajoče se tehnologije v prodaji? Kako se najboljši prodajalci znajdejo v tem vrtincu, kako zagovarjajo svoje cene, kako vplivajo na spremenjene zahteve strank, kako izkoriščajo UI, da so boljši od konkurence?

Na nekaj vprašanj bomo skozi primere dobre prakse odgovorili na 18. Sales Summitu.

Prvič in edinkrat doslej bomo na Sales Summitu zbrali tudi dobro prodajno in vodstveno znanje, ki se je nabralo v uspešnih letih Studia Moderna. Kadre, ki so izpeljali veliko uspešnih prodaj, danes najdemo v zelo različnih podjetjih v Sloveniji in tujini. To znanje želimo deliti na Sales Summitu. Enkratna in edinstvena priložnost slišati 16 glavnih prodajnih in vodstvenih naukov, ki imajo in bodo imeli prodajni učinek tudi v prihodnjih letih.

Programski svet

V programskem svetu letošnjega Sales Summita so sodelovali:

  • Goran Arsović, direktor prodaje in marketinga, Merkur Zavarovalnica,
  • Gorazd Bedenčič, direktor, Puklavec Family Win,
  • Marko Perme, soustanovitelj in direktor, Agilcon,
  • Klemen Resman, izvršni direktor za marketing in prodajo, Steklarna Hrastnik,
  • Peter Frankl, direktor, Časnik Finance,
  • Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance in
  • Primož Hvala, svetovalec podjetjem, HSC Primož Hvala.

 

Iskreno se zahvaljujemo za njihov prispevek.

Program

Najavljamo prve prispevke, točen program objavimo v kratkem.

Rok Gorjup (Telekom Slovenije): Kako smo obrnili prodajne kazalnike navzgor?

Rok nam bo predstavil, katere prodajne segmente je »zagrabil« ob prevzemu vodenja prodaje v družbi Telekom. Kaj moramo nujno upoštevati glede izdelčnega portfelja? Kako se lotiti prodajnih kanalov? Kako analizirati prodajno ekipo? Nedvomno koristno za vse, ki jih zanima celosten pregled vodenja prodaje.

Marko Perme (Agilcon): Ali smiselno izkoriščate vse tehnološke možnosti pri upravljanju prodaje?

Marko nam bo prikazal praktičen kažipot, kako naj se med vsemi možnimi tehnologijami in digitalnimi orodji znajdemo v prodaji − glede na lastno industrijo, razvojno fazo podjetja in zrelost prodajne ekipe. Ne bo našteval, katere tehnologije so na voljo, ampak predvsem, kako organizirati odločanje o njih, kako izbrati in kako jih uporabljati … Pojasnil bo, kdaj in zakaj digitalizirati upravljanje prodajnega lijaka, avtomatizacijo ponudb in pogodb, komunikacijo s kupci, napovedovanje prodaje in širše analitike. Uporabno za vse, ki želijo dobro izkoristiti naložbe v digitalizacijo svoje prodaje ter biti v koraku s časom in možnostmi, ki jih ponuja tehnologija pri podpori prodaje danes.

Tomaž Štucin (SqualoMail): Štirje gradniki, ki zagotavljajo učinkovito delo prodajalcev

Tomaž uspešno vodi zelo fokusirano prodajno ekipo, ki večino svojega prodajnega posla opravi telefonsko in prek spleta. Strankam zagotavljajo rešitve e-marketinga, ki je zelo konkurenčna panoga. Tomaž se drži štirih gradnikov, ki prinašajo dobre prodajne rezultate: sistem, jasen cilj, omejitve in »push«. Zelo koristno za vse vodje, ki želijo povečati učinkovitost svojih ekip in izboljšati prodajne rezultate.

Borut Jeglič(Thriverse): Učinkovito vodenje GenZ-prodajalcev

Skozi praktične primere bomo spoznali glavna področja, po katerih se GenZ-prodajalci razlikujejo od preostalih generacij. Kako namesto številk sledijo vrednotam, kako se odzivajo na popravljanje slabosti, kako sprejemajo hierarhijo, kakšen je njihov odnos do »šefa«, kako gledajo na tehnologijo … So področja, ki jih ločujejo in zahtevajo drugačen pristop vodij. Koristno za vse, ki imajo v svojih ekipah vse več mlajšega prodajnega osebja in želijo z njim dosegati še večje uspehe.

Leonela Domitrovič (Adecco): Kako pritegniti GenZ-prodajalce v svojo ekipo?

Vse več prodajalcev bomo morali iskati med predstavniki generacije Z (GenZ). Ta bo v dveh letih pomenila 25 odstotkov trga dela. Nekateri pravijo, da so predstavniki GenZ nezvesti, lenobni, zahtevni … Ampak, ali to drži? Kakšne so njihove vrednote in kakšen je njihov pogled na zaposlovanje, kaj jih vodi pri izbiri delodajalca, kako naj se podjetja približajo generaciji Z in postanejo privlačnejši zaposlovalec? Nekaj odgovorov bo ponudila Leonela v prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete nove prodajalce oziroma jih boste morali v kratkem.

Rok Likovič (Spar): Pogled »čez planke« − kako se na prodajalce pripravi nabavnik?

Rok Likovič ima dolgoletne izkušnje z delom v nabavi. Na tej podlagi nam bo predstavil nekaj zanimivih in koristnih informacij, kako se na prodajalce pripravijo nabavniki. Kaj naredijo pred srečanjem? Kaj naredijo med pogovori in kako si pomagajo doseči svoje cilje? Kakšni so v resnici cilji nabavnikov? Koristno za vse, ki želite pogledati na »drugo stran«.

Boško Praštalo (Sellution): Kako s pravim odnosom prodajamo več: skrivnosti mreženja in prodaje

Sanje vsakega prodajalca so, da stranka iskreno pove, kaj si želi in kaj si lahko privošči. Ampak to je redkost. Do tega pride, ko se vzpostavi zaupanje, odnos. Vprašanje je, kako močna blagovna znamka smo v očeh strank, na koga stranka pomisli, ko ima težavo. Zato je treba velikokrat dati prednost grajenju odnosa, in ne sami prodaji. Velikokrat prodamo več, ko v resnici ne prodajamo. Zato je pomembno, kako dobri bomo v tem, da znamo pridobiti kontakt, zgraditi odnos, zaupanje in to povezavo dolgoročno negovati. Boško bo predstavil primere dobre prakse in usmeritve za boljše vzpostavljanje in gradnjo odnosov, za boljšo prihodnjo prodajo.

Urban Jovanovič (Microsoft): UI mi vsak dan pomaga biti boljši prodajni profesionalec – kako?

Urban nam bo predstavil praktičen pogled na to, kako mu UI vsak dan pomaga izboljšati odnose s strankami in njegovo uspešnost kot prodajnega profesionalca. Kako po dopustu hitro ugotoviti, kaj počnejo stranke in tekmeci? Kako mu UI pomaga izboljšati oblikovanje ponudbe? Kako se skupaj z UI pripravlja na prodajne sestanke? Zelo praktičen vpogled v to, kako je prodajni profesionalec z UI korak pred konkurenco.

Tomaž Slanič (NLB): Pet dejavnikov, ki danes naredijo prodajalca uspešnega

Uspešen bančni svetovalec nam bo predstavil, kaj je pripomoglo k temu, da že leta uspešno svetuje svojim strankam in dosega oziroma presega prodajne rezultate. Kaj danes naredi prodajalca uspešnega? Kako se motivira za uspešen dan? Kako prepoznava profile strank? Kako pridobi zaupanje? Zanimivo za vse, ki želijo biti še boljši v svojem prodajnem pristopu in delu s strankami.

Igor Koščak (Prosperitas): Kaj imajo skupnega hladni klici in kolesarski sedež?

Zakaj ob »cold callingu« oziroma hladnem klicu še vedno veliko prodajalcev zavije z očmi, utihne, bi se rado umaknilo? Igor nam bo na temelju večletnih izkušenj pri delu s prodajalci predstavil svoje videnje, kako premagati zadržanost, celo odpor do hladnih klicev oziroma klicanja potencialnih strank. Kaj narediti in kako se psihološko pripraviti, da bodo naši klici imeli še večji uspeh.

Zanimivo in koristno za vse, ki ste odgovorni za prodajo in nenehno prepričujete svoje prodajalce, zakaj klicati. Prav tako bo koristno in zanimivo za tiste, ki ste neposredno vpeti v dnevno prodajo in so vam hladni klici bodisi nočna mora, bodisi bi se jih želeli lotiti, a ne veste, kako, bodisi zgolj iščete še kakšen dodaten namig za izpopolnitev znanja.

ZAKLJUČEK

»Sales legacy« − pregled najboljših prodajnih naukov, ki so bili in bodo temelj uspešne prodaje

Studio Moderna je v več kot 30 letih delovanja ustvaril številne izjemne prodajne in vodstvene kadre. Najdemo jih v številnih podjetjih v Sloveniji in tujini. Ti ljudje so danes izjemno iskani tudi zaradi znanja, ki so ga dobili skozi uspešna leta dela v Studiu Moderna. To znanje želimo ohraniti. Zato na Sales Summitu del programa namenjamo tem posameznikom in prodajnim naukom, za katere menijo, da jih kaže upoštevati v današnjih viharnih razmerah.

Veliki sklepni pogovor s Sandijem Češkom »Kaj sem se naučil iz uspehov in padcev Studia Moderna?«. Peter Frankl se bo s Sandijem Češkom pogovarjal o prodajnih uspehih in tudi napakah. Kaj dobrega se prodajalci lahko naučimo iz uspehov in napak Studia Moderna?

No data was found