18. Sales Summit 2024

21. 03. 2024 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
kongresni center Brdo pri Kranju
750 x 500_SALES SUMMIT_2024

Naj izzivi negotovih časov postanejo priložnosti!

Za nami je že 18. prodajna konferenca Sales Summit, ki je minila v pozitivnem vzdušju in lepem ambientu Kongresnega centra Brdo. Iskreno se zahvaljujemo udeležencem, da so se nam pridružili, govornikom, da so delili svoje znanje in izkušnje ter sponzorjem, ki so dogodek podprli in ga popestrili z aktivnostmi in darili.

Letos smo govorili o vrtincu sprememb na področju tehnologije, nestabilnega gibanja povpraševanja, spreminjajočega se vedenja strank, nejasnosti glede prihodnjega gibanja cen … Dodaten izziv so za vodje prodaje tudi negotove razmere na trgu delovne sile in vprašanje, kako voditi mlajše generacije prodajalcev.

Prvič in edinkrat doslej smo na Sales Summitu zbrali tudi dobro prodajno in vodstveno znanje, ki se je nabralo v uspešnih letih Studia Moderna. Kadre, ki so izpeljali veliko uspešnih prodaj, danes najdemo v zelo različnih podjetjih v Sloveniji in tujini. To znanje želimo deliti na Sales Summitu. Enkratna in edinstvena priložnost slišati 16 glavnih prodajnih in vodstvenih naukov, ki imajo in bodo imeli prodajni učinek tudi v prihodnjih letih.

Programski svet

V programskem svetu letošnjega Sales Summita so sodelovali:

  • Goran Arsović, direktor prodaje in marketinga, Merkur Zavarovalnica,
  • Gorazd Bedenčič, direktor, Puklavec Family Win,
  • Marko Perme, soustanovitelj in direktor, Agilcon,
  • Klemen Resman, izvršni direktor za marketing in prodajo, Steklarna Hrastnik,
  • Peter Frankl, direktor, Časnik Finance,
  • Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance in
  • Primož Hvala, svetovalec podjetjem, HSC Primož Hvala.

 

Iskreno se zahvaljujemo za njihov prispevek.

Program

08.30–09.00 Registracija

 

09.00–10.30 Transformirajte svojo prodajo in zablestite!

  • Rok Gorjup (Telekom Slovenije): Kako smo obrnili prodajne kazalnike navzgor?
  • Marko Perme (Agilcon): Ali smiselno izkoriščate vse tehnološke možnosti pri upravljanju prodaje?
  • Rok Pirnat (B2BI): Od vrtilnih tabel do UI ‒ kje nam »uhajajo« prodajne priložnosti?
  • Elio Iori (Sell & Prosper): Kako ohraniti motiviranost vodje prodaje in njegove ekipe?

 

10.50–12.15  Specializirani forumi za menedžerje in profesionalce v prodaji

Izzivi menedžerjev: Dobiti največ od svoje prodajne ekipe:

  • Boštjan Jerončič (Leone): Kako smo vstopili na Bližnji vzhod?
  • Tomaž Štucin (SqualoMail): Štirje gradniki, ki zagotavljajo učinkovito delo prodajalcev

 

Izzivi profesionalcev v prodaji: UI in nabavniki – izziva in prijatelja vsakega prodajalca

  • Urban Jovanovič (Microsoft): UI mi vsak dan pomaga biti boljši prodajni profesionalec – kako?
  • Rok Likovič (Spar): Pogled »čez planke« − kako se na prodajalce pripravi nabavnik?

 

12.15–13.00 Odmor za kosilo

 

13.00–14.15 Specializirani forumi za menedžerje in profesionalce v prodaji

Izzivi menedžerjev: Kako pritegniti in voditi nove, zlasti mlajše generacije prodajalcev

  • Borut Jeglič (Thriverse): Učinkovito vodenje GenZ-prodajalcev
  • Leonela Domitrovič (Adecco): Kako pritegniti GenZ-prodajalce v svojo ekipo?
  • Aleksandar Angelov (Henkel): Pridobivanje in uvajanje prodajalcev generacije Z – izkušnje

 

Izzivi profesionalcev v prodaji: Biti najboljši na svojem področju

  • Boško Praštalo (Sellution): Kako s pravim odnosom prodajamo več: skrivnosti mreženja in prodaje
  • Tomaž Slanič (NLB): Pet dejavnikov, ki danes naredijo prodajalca uspešnega
  • Igor Koščak (Prosperitas): Kaj imajo skupnega hladni klici in kolesarski sedež?

 

14.15–14.30 Odmor za druženje

 

14.30–16.30 Zaključni del 

  • »Sales legacy« − pregled najboljših prodajnih naukov, ki so bili in bodo temelj uspešne prodaje (Studio Moderna)
  • Veliki sklepni pogovor s Sandijem Češkom (Studio Moderna)

Ujeto v objektiv

No data was found