Janez Bensa (Parsek): Skalabilen in trgu prilagojen poslovni medel, je ključen za uspešno internacionalizacijo
V prispevku bomo spoznali, kako načrtovati, validirati in implementirati poslovni model za uspešen nastop na tujem trgu. Na osnovi izkušenj podjetja Parsek, ki je s svojimi IT rešitvami za zdravstvo uspel na izbranih mednarodnih trgih, bomo videli, da je zelo pomembno razmisliti o lokalnih in mednarodnih partnerjih, kako pristopiti do njih in dobiti njihovo sodelovanje oz. podporo. Predno vstopimo na določen trg potrebujem jasen in temu trgu prilagojen poslovni model. Kako priti do njega bo pojasnjeno v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate, kako bolj strukturirano in uspešno vstopiti na posamezne tuje trge.
Marko Plazar (Adria Mobil): Kako distributerje razviti v aktivne partnerje? Pogled z obeh strani.
Marko Plazar se nahaja na obeh straneh – na strani proizvajalca/principala in na strani distributerja. Z nami bo delil izkušnje Adria Mobila pri gradnji partnerskega odnosa z distributerji, kako jih aktivirati, kako doseči, da postanejo naši partnerji in ne zgolj „odtujeni“ prodajalci. Predstavil bo tako pogled proizvajalca/principala kot tudi pogled distributerja na ta večni izziv mednarodne prodaje. Koristno za vse, ki bi želeli izboljšati kondicijo in dosežke svoje partnerske mreže v letu 2021.
Gost 22.Izvoznega fokusa bo Matjaž Čemažar, predsednik uprave Domel. Govorili bomo, kako se je spremenilo vedenje strank, kakšna so pričakovanja v Domelu glede mednarodnega poslovanja v 2021 in kako so s sami prilagodili oz. s prilagajajo novim razmeram. Glede na mednarodno delovanje in razvojno usmerjenost >Domela nas čaka zelo zanimiv pogovor.