Jure Laharnar je svoje izkušnje nabiral predvsem na področju vplivnostnega marketinga in učinkovitostnega oglaševanja. Kot CMO digitalne agencije je vodil ekipo oglaševalcev in kreativnega oddelka pri podjetju AdStar kjer je svoj pečat pustil na več projektih. Kot vodja projekta je med leti 2017 in 2021 skrbel za marketing in razvoj blagovne znamke Shine Brown, ki je v letu 2021 prvič presegla 10 milijonov evrov letnega prometa. V štirih letih so izpeljali več kot 8.000 sodelovanj z vplivneži in ustvarjalci vsebin ter blagovno znamko popeljali iz 0 do več kot miljon sledilcev na družbenih omrežjih (skupno) enega trga na globalno raven. Konec leta 2021 je delo v agenciji zaključil in se odločil za svojo pot.
Trenutno razvija dva projekta. Prvo je podjetje Buzzverse d.o.o. – kjer z ekipo ponuja TikTok marketing, izdelavo oglasnih videov, in aktivnosti za komuniciranje s skupnostjo “community management”. Poleg tega Jure trenutno razvija svoj mentorski program za podjetnike na začetku in večino svojega časa posveča svetovanju blagovnim znamkam pri marketinškem nastopu, vodenju ekip ter globalni rasti. (V preteklosti je sodeloval z Swy brand, Zlata ptička,…)
Verjame, da je trenutno najbolj pomembna agilnost, razumevanje marketinga, grajenje osebnostnih blagovnih znamk ter sposobnost ustvarjanja vsebine s katero se potrošnik lahko poveže