Matic Grobelšek se je v karieri posvečal tako prodaji kot marketingu. Od leta 2000 do 2004 je prve izkušnje pridobival pri takratnem Gospodarskem vestniku, sprva kot prodajnik in produktni vodja v ekipi GV IN, pozneje kot novinar in urednik v redakciji Gospodarskega vestnika. Leta 2004 se je kot asistent vodje marketinga zaposlil v Sparu Slovenija. Izkušnje s področja informacijskih tehnologij je kot vodja poslovne enote za elektronsko bančništvo pridobival in nadgrajeval v podjetju Halcom, ki že več desetletij razvija inovativne in varne plačilne ter finančne rešitve ter je eden vodilnih ponudnikov rešitev za digitalno bančništvo in plačilne sisteme v Evropi in Afriki. Po skoraj osmih letih dela v IT-sektorju se je kot direktor prodaje pridružil ekipi zagonskega podjetja za digitalni marketing Appssolut (danes Internavti). Od leta 2017 je član ekipe v A1 Slovenija, najprej v vlogi direktorja poslovne prodaje, danes kot direktor za poslovni trg, kjer veliko pozornosti namenja predvsem kibernetski varnosti.