1000_Nataša Češnovar Gregorc

Nataša Češnovar Gregorc

direktorica marketinga

Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever kot trade manager. Kasneje se je pridružila ekipi Argete, kjer deluje zadnjih 16 let. Sprva je delovala v oddelku marketinga, kjer je skozi leta spoznavala in pokrivala kar 15 različnih trgov ter sodelovala pri lansiranju več kot ducat izdelkov. Željna novih izzivov je leta 2017 prevzela mesto direktorice R&D oddelka. Pravi, da ji pri vodenju razvojnega oddelka zelo pomaga, da idejo novega izdelka vidi in razume tako iz vidika marketinga kot tudi iz vidika razvoja izdelka. Zadnja tri leta v Argeti vodi in se intenzivno ukvarja tudi s trajnostnim razvojem. Rada širi znanje, zato je v zadnjih nekaj letih predavala tudi na Društvu za marketing Slovenije, Zelenem omrežju Slovenije, Akademiji Finance, Gea college in SIQ.