Eno ključnih vprašanj vseh, ki s(m)o vpeti v prodajo, se vrti okoli izziva, kako maksimirati prodajo, danes, jutri, v 2021 in dalje.
S temi temami se ukvarja edina konferenca za direktorje prodaje pri nas, tradicionalni Sales Summit, ki bo letos potekal 13. februarja v ljubljanskem hotel Lev.
- Kako doseči, da bodo prodajalci bolje prodajali?
- Ali se v Sloveniji prodajalci držijo prodajnih standardov?
- Kako izkoristiti vse prednosti digitalne tehnologije in AI?
- Kako izboljšati mednarodno prodajo?
- Kako danes zgraditi učinkovito in uspešno prodajo?
- Kaj je danes odločilno za dobro vodenje prodajne ekipe, za izkoristek tehnologije, za uspešno mešanico prodajnih kanalov, za motiviranost prodajalcev, za dobro pridobivanje zainteresiranih strank (lead generation)?
To je le nekaj tem, ki smo jih uvrstili v program prodajne konference Sales Summit, ki bo predstavila 10 primerov uspešnih prodajnih praks.
Do srede, 15. januarja lahko ob prijavi koristite do 30 % popusta. Prijavite se lahko tukaj >> |
Tokrat predstavljamo govorce in teme uvodnega sklopa:
Obvladajte poslušanje svojih kupcev – praktični nasveti
Andraž Gavez (Mojačokolada.si) pravi, da razvoj izdelkov in prodaje pri mojačokolada.si temelji na poslušanju kupcev. Kako razviti izdelek, ki ga bodo stranke razgrabile? Kako oblikovati ceno, ki bo prinesla prodajo in dobiček? Kakšen je vpliv malenkosti na prodajni uspeh ali neuspeh izdelka? Seznanili se bomo z nekaj izkušnjami, kako poslušati svoje kupce ter prilagoditi izdelke in prodajo.
Zanimivost: V Moji čokoladi so lani prihodke več kot podvojili in presegli pol milijona evrov prodaje, tako da se poslovna žilica, vztrajnost in želja po nečem drugačnem pri 18 letih obrestujejo 🙂
Kako doseči, da prodajalci prodajajo vrednost?
Na trgu telekomunikacij, kjer je penetracija uporabnikov že davno presegla sto odstotkov, še vedno obstajajo možnosti za rast prodaje. Če se sprašujete kako, prislunite Roku Gorjupu (Tele2), ki bo v prispevku predstavil rast prodaje tako z vidika količine kot z vidika vrednosti. Dobili boste nekaj nasvetov, kaj lahko naredimo, da bodo naši prodajalci prodajali vrednost, dosegali višje vrednosti nakupov, čeprav imajo omejen nabor storitev. Koristno za vse, ki želite svojim prodajalcem pomagati prodajati vrednost, dosegati višje cene …
Rokov moto, ki izvira iz 20 let izkušenj v prodaji v industriji telekomunikacij: Samo zadovoljen zaposleni lahko pripelje do zadovoljnega uporabnika.
Ali se v Sloveniji prodajalci držijo prodajnih standardov?
Na Summitu boste dobili tudi vpogled v to, kje naši prodajalci še vedno ne sledijo dogovorjenim standardom prodaje. Meta Arh (Temidia) bo prestavila posebej za konferenco Sales Summit narejen pregled, kako prodajalci v Sloveniji sledijo prodajnim standardom – česa se držijo in kje so še vedno priložnosti za napredek. V pregled bodo vključeni B2C-prodajalci iz različnih panog. Koristno za vse, ki si želite primerjave uspešnosti svojih prodajalcev in želite narediti korak naprej pri upoštevanju prodajnih standardov.
Meta je izkušena raziskovalka z več kot 25-letnimi praktičnimi izkušnjami s področij razumevanja CX strank, razvoja trga in poslovnih modelov ter navideznega nakupovanja. Pri svojem delu se iz raziskovalke prelevi v opazovalko, spremljevalko strank in v eksperta – “nadzornika” za spoštovanje ‘protokolov’ na prodajnih mestih.
Obiščite spletno stran konference in si zagotovite svoje mesto na 14. Sales Summitu, ki bo 13. februarja v hotelu Lev v Ljubljani. Več informacij >> |