Bliža se praktični seminar namenjen marketingu v FMCG. V intenzivnem popoldanskem dogodku, ki mu bo sledila slavnostna podelitev Izbran produkt leta na katero so vabljeni vsi udeleženci seminarja, bo pozornost usmerjena na marketing izdelkov in blagovne znamke na prodajnih policah.
V treh tematskih sklopih smo pripravili 8 praktičnih prispevkov, ki bodo razkrili:
- Kje se skriva bistvo uspeha znamk FMCG
- Kako razviti izdelke, ki bodo uspešni na policah
- Kako učinkovito poslati na trg nove izdelke
- Kako se spreminja slovenski kupec
Na dogodek ste vabljeni vsi marketingarji, ki ste zaljubljeni in živite od izdelkov za široko porabo, zdravil brez recepta … direktorji marketinga, vodje blagovnih znamk, vodje blagovnih skupin, vodje razvoja. |
V uvodu bo Mitja Tuškej (Formitas) odprl vprašanje “Ali bo vaša znamka preživela?« Smo v dobi, ko je predvsem na področju FMCG najpomembnejše, da delaš prav in drugače, kot je to sicer v navadi in v večini primerov še vedno tudi v splošni praksi. Če znamka želi biti dolgoročno uspešna, mora vedeti dvoje: kaj (realno) pomeni kupcem in komu je namenjena (torej posredno ali posledično koga cilja). Pri tem vemo, da je demografsko ciljanje mrtvo, živijo pa življenjski slogi. Rogersova teorija poenostavljeno pravi, da znamkam dobiček delajo inovatorji, zgodnji sledilci in zgodnja večina. Pozna večina in mečkači pa dolgoročno delajo izgubo. Mitja Tuškej bo pojasnil ozadje in kako to spraviti v prakso.
Urban Kramberger, ki je že leta vključen v upravljanje blagovnih znamk Laško in Union, bo odkril, kaj je ključ za uspešno upravljanje znamke, za odločanje o razvoju novih izdelkov, za odločanje, kam naj se znamka FMCG razvija, za odločanje, katero aktivnost izpeljati, katero sponzorstvo potrditi … Vse te odločitve so veliko lažje, če je skrbniku blagovne znamke nekaj zelo jasno.
Marija Đorđević iz raziskovalne hiše Nielsen bo povedala, kako se spreminja slovenski kupec. Globalna analiza vedenja kupcev daje dober vpogled tudi v spremenjene navade kupcev v Sloveniji. V prispevku bomo videli, kako se spreminja vedenje kupcev v Sloveniji, katere kategorije rastejo, katere inovacije kupci sprejemajo, kako se spreminjata njihov nakupovalni seznam in njihovo odločanje.
V prispevku Mirjam Obljubek iz Fructala bomo videli, kako so se v podjetju odzvali ob zaznanem globalnem trendu in hkrati spremembi nakupnih navad porabnika. Rešitev lahko iščemo tudi v širitvi svojega portfelja v sklopu že uveljavljenih ali uvedbe novih blagovnih znamk. Kako se tega lotiti in uspešno izpeljati? Nekaj nasvetov bomo slišali v tem prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate, kako iskati nove priložnosti na trgu in vstopiti v nove kategorije.
Vas zanima, katerih pet glavnih dejavnikov je ključnih za uspeh embalaže na polici? Odgovore ima Radovan Arnold (Herman & partnerji), ki bo v prispevku na praktičnem primeru predstavil, na kaj je treba misliti, da bo embalaža uspela na prodajnem mestu. O čem naj razmišlja vodja blagovne znamke, ko išče rešitve za svojo embalažo? Kaj velikokrat naredimo narobe? Nekaj nasvetov bo predstavljenih v prispevku. Koristno za vse, ki jim je embalaža pomemben element prodajnega in marketinškega uspeha.
Taja Špacapan (Petrol) in Tina Slivnik (Agencija 101) bosta na primeru Bagel predstavili vpeljavo novega izdelka z zelo omejenimi finančnimi sredstvi. Splošna javnost takšne vrste izdelka ni poznala, sredstva za komuniciranje so bila zelo omejena. V prispevku bomo videli korake izvedbe aktivnosti, razdelitev sredstev in rezultate. Ali je Facebook lahko primeren za predstavljanje prehranskega izdelka? Kakšna je resnično dosežena vpletenost kupcev? Ali za predstavitev novega izdelka potrebujemo velika sredstva? Nekaj odgovorov bo ponudil prispevek.
Kako uporabiti dodatno lastnost za uspeh izdelka na trgu? Simona Petek s Panvite bo delila nekaj izkušenj, kako lahko uspešno uporabimo dodatne lastnosti izdelka za njegovo uspešno vpeljavo. Kako komunicirati s končnimi kupci in kako s trgovci? Kako poudariti novo lastnost, da bo izdelek sprejet in opažen? Nekaj odgovorov bo ponudil prispevek. Za vse, ki bi z dodatnimi izdelki širili svoj portfelj.
Na primeru Shine Brown bo Jure Laharnar (AD Star) prikazal, kaj vse danes omogoča »e-commerce«, kako skrbeti za kupce, kako dodati novo državo, kako vključiti vplivneže … Znamka se trenutno prodaja na 12 trgih, prodajnim aktivnostim na spletu pa bodo dodali tudi klasično prodajo. Koristno za vse, ki večino izdelkov prodate v klasični trgovini. Morda dobite idejo, kako okrepiti tudi spletno prodajo.
Za osvežitev in sprostitev s humorjem bo poskrbljeno.
Se vidimo 11. februarja v dvorani Oder pod zvezdami (Krekov trg 2, vhod pri tunelu, III. nadstropje). |
