Ko Facebook postane glavno orodje za promocijo družinskih podjetij

V preteklem letu in pol je svet doživel nepričakovano digitalno revolucijo. Družinska podjetja se nemalokrat zanašajo na »dober glas seže v deveto vas«. Med koronskimi omejitvami, ko so bili osebni stiki onemogočeni in se je ogromno število porabnikov zanašalo na nakupovanje po spletu, pa so morala prav ta družinska podjetja, ki so svojo offline tradicijo morda gradila že desetletja, naenkrat svoje stranke začeti naslavljati po spletu in tam iskati tudi nove.

In v današnjem digitaliziranem svetu pomembno vlogo nekdanjega »EPP-programa« prevzemajo družbena omrežja. Tako je postal Facebook eno glavnih trženjskih orodij ne le za velika mednarodna podjetja, temveč tudi za slovenska lokalna družinska podjetja, da vzpostavijo in gradijo stike s strankami, potencialnimi strankami, širijo informacije o tem, kaj se dogaja v podjetju, katere nove izdelke ali storitve načrtujejo in kakšne zgodbe se pri njih pletejo. Le tako se lahko v današnjem svetu približajo novim strankam in vzdržujejo stik z že pridobljenimi na vsakem koraku.

Podjetje Httpool je ekskluzivni zastopnik Facebooka v Sloveniji. Naši strokovnjaki svetujejo podjetjem vseh velikosti in panog glede postavitve oglasov na tej globalni spletni platformi, da vzporedno z grajenjem lastne skupnosti na Facebooku dosežejo tudi čim boljšo donosnost naložb in čim hitrejšo rast poslovanja.

Bodite to, kar ste. Tudi na Facebooku

Ker je narava družinskega podjetja takšna, da se vodenje prenaša z generacije na generacijo, je obstoj »naslednika« posla v današnjem času prav posebna konkurenčna prednost. »Ta mladi« najverjetneje v očeh starejših poslovodij (pre)veliko časa preživijo na pametnih telefonih in računalnikih. Prav to pa je lahko vaš ključ do uspeha!

Ko mladi družinski podjetniki uporabljajo družbena omrežja, instagramirajo, delijo svoje slike na Facebooku in se vključujejo v spletne razprave, pravzaprav ustvarjajo neprecenljive vsebine za svoj posel. Zato naj si dovolijo prenesti te veščine na Facebookov profil podjetja.

Stranke, nove in stare, želijo predvsem slišati vaše zgodbe. In dandanes vaše stranke ne gledajo le televizije in berejo časopisa, temveč vse več časa preživljajo na spletu. Konec koncev, kdo ne pogleda svojega profila na Facebooku vsaj enkrat na dan!

Zato ne odlašajte in informacije o svojem podjetju delite tudi na družbenih omrežjih. Pokažite, kako stvari potekajo v zakulisju, poudarite svojo lokalno navzočnost in dostopnost, bodite odzivni in se prilagajajte željam ter predlogom strank. Pristnost je ena od konkurenčnih prednosti, na kateri lahko gradijo družinska podjetja, saj je ta del njihovega vsakdana. Zato na Facebooku pokažite, kdo ste, kako vaši izdelki nastajajo, delite zgodbe navdušenih strank in tako nenehno opominjajte svoje stranke, da ne pozabijo na vas.

Oglašujte na družbenih omrežjih

Za še boljšo izpostavljenost in večje poslovne uspehe svojega podjetja pa je treba prebroditi poplavo informacij, ki se dandanes pojavlja na svetu, in v njej plavati hitreje kot konkurenca.

In ker dve tretjini kupcev na Facebooku ne bosta všečkali vaše strani ali sledili vašemu profilu na Instagramu, je pomembno, da na družbenih omrežjih tudi oglašujete. Tako še dodatno opozorite na svojo lokalno navzočnost, saj lahko pri nastavitvah oglasov jasno določite, katerim ciljnim skupinam naj se vaš oglas prikaže poleg tistih, ki so že vaši sledilci.

S tem ne gradite le skupine novih potencialnih strank, temveč tudi opominjate stare stranke, da ne pozabijo na vas in vaše izdelke ali storitve, ki so jih uporabljale v preteklosti.

Izkoristite vse priložnosti, ki jih ponuja Facebookova družina aplikacij

Ogromno je že slovenskih malih in družinskih podjetij, ki jim je strategija oglaševanja na Facebooku prinesla izjemne rezultate.

Tako sta na primer Miha in Jaka Horvat iz Domžal prepoznala potrebo po preoblikovanju mizarskega podjetja, ki je v družini uspešno delovalo že tri generacije. S skrbjo za prihodnje generacije sta se odločila svoje poslovanje narediti bolj trajnostno in ustanovila Treecelet. Podjetje je postalo prva ogljično nevtralna obrt v Sloveniji. Z oglaševanjem na Facebooku se je njuno poslanstvo v Sloveniji uveljavilo lokalno in danes podjetje zapestnice prodaja v 38 državah po vsem svetu. Prek oglaševanja na Facebooku in Instagramu sta dosegla več kot 15 milijonov ljudi, kar je omogočilo zasaditev več kot 310 tisoč dreves ter vplivalo na 80 odstotkov celotnega prihodka podjetja.

Prav tako je mlada podjetnica Tjaša Bračko s Facebookom in Instagramom uspešno dala na trg svoj inovativni pripomoček za čiščenje obraza eggoglow na Madžarskem, Češkem, Slovaškem in Hrvaškem. Prepoznala je moč Facebooka kot ugodnega, hitrega in priročnega orodja za uveljavljanje na novih tujih trgih. Trenutno pripisuje 85 odstotkov svojih prihodkov aktivnostim in oglasom, ki jih objavlja na Facebooku in Instagramu predvsem v obliki interaktivnih objav, kot so vprašalniki in kvizi. Poleg tega pa Tjaša uporablja Facebookov Messenger, da odgovarja na vprašanja strank v najkrajšem možnem času.

Ne nazadnje pa se je Facebook izkazal za prvovrstno orodje za osebne trenerje in svetovalce glede zdravega življenjskega sloga, kot je Valentin Goršek iz podjetja 4Endurance, ki prodaja prehranske dodatke za vrhunske športnike. Poleg kakovostnih izdelkov, ki jih prodaja, je Valentin s kombinacijo organskih objav in rednih oglaševalskih kampanj na Facebooku dosegel, da se od osem do desetih strank vrača v njegovo spletno trgovino. V kombinaciji z uporabo aplikacije WhatsApp za neposredno komuniciranje s skupnostjo 4Endurance, je Valentin svoj posel uspešno razširil na Hrvaško, Madžarsko, Italijo in Veliko Britanijo.

Več primerov dobrih praks na Facebooku, ki so slovenskim malim ali družinskim podjetjem pomagale do uspeha, lahko najdete tukaj.

O podjetju Httpool

Httpool, del družbe Aleph Holding, zastopa vodilne digitalne medijske platforme, kot so Twitter, Facebook, Spotify, LinkedIn in Snapchat. Na podlagi ekskluzivnih partnerstev podpira rast poslovnih rezultatov oglaševalcev in blagovnih znamk na več kot 30 trgih v Evropi in Aziji. Httpool z najnovejšimi lastnimi tehnološkimi rešitvami, strokovnimi ekipami in dostopom do največjih oglaševalskih platform na svetu omogoča oglaševalcem, da se najbolj učinkovito povežejo s svojim občinstvom in povečajo donosnost naložbe v spletno oglaševanje.

eva 1 300x300 1

 

Eva Škedelj, vodja Facebook programa Slovenija, Httpool

www.httpool.com

 

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic