Ko je komunikacija z zdravnikom preprosta in dostopna

DOZDRAVNIKA uporablja vedno več zdravstvenih domov

Za hitrejši odziv zdravnika, enostavnejši dostop, naročilo recepta ali obisk v ambulanti nam digitalna orodja pomagajo odpraviti dodaten stres pri komunikaciji in prihranijo čas. V zdravstvenih ustanovah sledijo sodobnim pristopom in si želijo hitre in enostavne komunikacije s pacienti.

Vse več zdravstvenih domov poleg komuniciranja po telefonu ali osebnega stika uporablja aplikacijo doZdravnika, med uporabniki pa so tudi starejši, saj se mnogi dobro znajdejo pri uporabi mobilnih naprav.

Naročilo oddate hitro, brez čakanja in brezplačno

Med prednostmi uporabe doZdravnika za komunikacijo z družinskim zdravnikom je, da lahko pacienti kadar koli stopijo v stik z ambulanto brez osebnega obiska ali čakanja na telefonski zvezi, kar je še posebej dobrodošlo za tiste, ki živijo daleč ali imajo mobilnostne težave. Pacient lahko pošlje zdravniku sporočilo, naroči napotnico, recept ali bolniški stalež ali se naroči na pregled.

”V Zdravstvenem domu Ajdovščina doZdravnika uporabljamo že dve leti in postopoma opuščamo komunikacijo po e-pošti, saj je aplikacija preprostejša, hitrejša in varnejša. Posebna prednost pa je, da staršem oz. skrbnikom omogoča, da prek svojega uporabniškega računa urejajo zadeve za svoje otroke ali svojce.”

mag. Egon Stopar, direktor ZD Ajdovščina

Preverite, ali vaš izbrani zdravnik že omogoča uporabo doZdravnika

Na spletni strani https://dozdravnika.si registracijo opravite v nekaj preprostih korakih. Ostalo uredi vaša ambulanta.

 

V SRC-u razvijamo prijazne rešitve za zdravstvo.

SRC Infonet 2024

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic