»Manager z mednarodnimi in regionalnimi izkušnjami – svetovalec, mentor, coach – integriteta je ključ do poslovnih partnerjev in potrošnikov«
Kariero je pričel na finančnem področju, kjer je skozi računovodsko in predvsem kontrolinško funkcijo pridobil globok vpogled v pomembnost poslovanja podjetja s stroškovnega vidika in obvladovanja profitabilnosti. Po osmih letih je Bogdan prešel v segment široke potrošnje in začel nabirati izkušnje v prehranski verigi v podjetju ABC Pomurka. Zelo zanimivo obdobje odpiranja slovenskega trga za prodor mednarodnih blagovnih znamk mu je ponudilo osemletno obdobje nadgradnje znanja v multinacionalkah Beiersdorf (Nivea, Hansaplast) in Nestle (Thomy, Maggy, Nescafe), predvsem na področju upravljanja blagovnih znamk, tako v odnosu s trgovci, kot v relaciji do končnih potrošnikov. Leta 2003 je dobil priložnost, da se pridruži Atlantic grupi (Atlantic trade) z jasno osebno vizijo in vizijo Grupe, da zgradijo v Sloveniji močno distribucijsko podjetje, sprva le skozi predstavniško pisarno in pooblaščenim distributerjem, po dveh letih pa prevzeli distribucijo v svoje upravljanje in blagovni znamki Cedevita omogočili preporod na slovenskem trgu brezalkoholnih pijač, hkrati pa distribucijski porfolio nadgradili s prepoznavnim Fererrom in Hipp izdelki (otroška hrana). Prevzem DrogaKolinske s strani Atlantic grupe je prinesel nov izziv v grajenju skupne podjetniške kulture in ugotavljanja ter utrjevanja sinergijskih učinkov skupnega poslovanja. Blagovne znamke Barcaffe, Argeta, Donat, Cockta, ipd., pa so pomenile posebno odgovornost, saj jih je bilo potrebno ob vodilni poziciji na trgu, še dodatno nadgraditi in utrditi. Osebna in poslovna rast je nujnost, posebna obogatitev vseh teh izkušenj pa pomenijo sodelavci in timi, ki jih je svoji karieri vodil. Brez njih ne bi bil uspešen, saj le tim lahko premaga vse izzive in hkrati pokaže kreativnost v polni veličini.
Po 37-ih letih je prišla odločitev za samostojno pot in prenos pridobljenega znanja na time in posameznike, ki želijo več na svoji poslovni poti na področju trženja, cost in profitability managementa, logistike, upravljanja timov in grajenja kulture podjetja.