Za nami je uspešno izvedena že 14. konferenca Prodaja in marketing na policah.
V odlični družbi številnih udeležencev smo iskali odgovore, kako v FMCG sektorju obvladovati volatilnost v okolju, kako upravljati cene v časih inflacije, da ne izgubljamo kupcev, kako komunicirati z Z generacijo ter kakšne izzive in priložnosti prinaša trajnost v zaostrenih razmerah.
Predavateljem, udeležencem, sponzorjem se najlepše zahvaljujemo za udeležbo in soustvarjanje konference.
PREZENTACIJE z letošnjega dogodka:
- Dominik Grbec (Digit) – Kako razviti oz. razširiti svojo kategorijo? Izkušnje Garden Gourmeta vam lahko pomagajo.
- Jan Nose (G3 Spirits) – Faktorji pomembni za uspešno lansiranje nove znamke – primer Šamar
- Kaja Koblar (Wolt) – Nov FMCG prodajni kanal v Sloveniji – kdo so kupci, kaj in koliko kupujejo?
- Patricija Jukić (Vision Partners) – Kako upravljati cene v času inflacije, da ne izgubimo kupcev?
- Mojca Pesendorfer in Nataša Češnovar Gregorc – Izzivi in priložnosti trajnostne naravnanosti blagovne znamke v luči zaostrenih razmer- primer Argete
- Domen Rozman (DD Studios): Kako komunicirati in aktivirati mlajše potrošnike?
- Pija Milana Štrakl, Vita Virant (Fakulteta za družbene vede): Generacija Z o generaciji Z oziroma kako komunicirati z generacijo Z?
Se vidimo prihodnje leto!