Petra Wagner (Microsoft): AI je spremenil delo prodajnih menedžerjev in prodajalcev
Spoznali bomo nekaj praktičnih posledic, ki jih v delo vodij prodaje in prodajnih ekip prinaša umetna inteligenca (AI). Kakšen je zdaj dan prodajalca, kako se vrednotijo prodajne priložnosti, optimizira delo, kako se danes lahko razvijajo odnosi s potencialnimi strankami, ali sploh še načrtujemo prodajo … To je nekaj vprašanj in področij, na katerih je AI korenito spremenil način in pristope v prodaji in hkrati zahteva tudi nove in drugačne kompetence prodajnega tima. Koristno za vse, ki bi si radi s tehnologijo olajšali delo oziroma ne želijo, da jih konkurenca izdatno preskoči.
Mitja Špende (Creatim): Social Selling vs. Social Engagement: zakaj družbena omrežja ne prinašajo prodajnih rezultatov?
Družbena omrežja, predvsem Linkedin, so že stalnica v prodajnem procesu & prodajnih tehnikah. Predvsem pri izvozno naravnanih B2B podjetjih lahko pomenijo enostavnejši dostop do odločevalcev. Ampak zakaj pogosto ugotavljamo, da prodajnikom ne prinašajo želenih rezultatov? V prispevku bo na praktičnih primerih predstavljeno, da lahko že mala konceptualna sprememba prinese velike učinke v doseganju želenih rezultatov. Zakaj bi bilo bolje razmišljati in delovati v smislu »social engagement« in ne »social selling«? Zakaj je »social engagement« zahtevnejši, a prinaša rezultate?
Mateja Šefman (Petrol): Kako digitalizirati svojo prodajo – nekaj praktičnih nasvetov
Dobili bomo nekaj praktičnih nasvetov, kako naj prodajalec oblikuje svoja pričakovanja do tehnoloških rešitev, da bodo ustrezale njegovim prodajnim interesom. V Petrolu razvijajo vrsto aplikacij, ki pomagajo izboljšati porabniško izkušnjo, vplivajo na prodajno uspešnost … Za uspešno vpeljavo idej morajo prodajalci sodelovati z različnimi posamezniki. Kako to sodelovanje pravilno peljati, kako naj prodajalec izrazi svoja pričakovanja do nove tehnološke rešitve, kakšen bi bil optimalen input za IT oziroma zunanjega izvajalca … Koristno za vse, ki želite svoje prodajne aktivnosti digitalizirati in tehnološko podpreti.
Vladimir Nardin (Gorenje): Virtualizacija predprodajnega svetovanja in poprodajne podpore z botom
Spoznali bomo izkušnje z uporabo botov v predprodajnih in prodajnih aktivnostih. Kakšni so učinki v praksi, kaj deluje in kaj ne, kakšne so ideje za razvoj in kako se tega lotevajo na Kitajskem. Koristno za vse, ki se zavedajo, da je tehnološki razvoj sestavni del razvoja pred- in poprodajnih aktivnosti. Da brez uporabe tehnologije ne moremo prehiteti konkurence.