Taja Šerjak, MBA je že v študentskih časih pridobivala izkušnje iz digitalnega marketinga, ki je bil leta 2009 še v povojih. Poklicna pot jo je nato vodila v finančno industrijo, kjer je pridobivala izkušnje v mednarodnih podjetjih in delovala na področju prodaje ter marketinga tako lokalno, kot na mednarodnih trgih. Od leta 2015 je prodajno-marketinške aktivnosti dopolnjevala tudi z sodelovanjem pri razvoju novih informacijskih rešitev in tako obudila afiniteto do tehnologije, ki jo gojila že v mladosti. To je bil razlog, da se je lansko leto iz finančne industrije podala v za njo, novo industrijo, IT.
Ob prihodu v podjetje ADD je Taja opazila, kako na visokem nivoju so kompetence in izkušnje ljudi, koliko mednarodnih izkušenj, uspehov in referenc ima podjetje, ampak je bilo kljub temu podjetje ADD v Sloveniji in širše v regiji slabo prepoznavno. Posli so se namreč zgodovinski sklepali F2F, potrebe po dodatnem marketingu in izpostavljanju pa do tedaj ni bilo, saj je podjetje na ta način uspešno poslovalo skoraj 30 let. Čas od prvega ''lock-down-a'' v lanskem marcu dalje je korenito vplival na do tedaj vzpostavljen način prodaje, saj stika s strankami ni bilo mogoče vzpostaviti več osebno. To je pomenilo, da se je podjetje ADD moralo čez noč transformirati. Začelo se je z objavljanem blogov in novic, nato pa je podjetje, ko je na področju nove poslovne dejavnosti tudi zaradi močne podpore aktivnosti na socialnih omrežjih in digitalnih medijev, postalo vodilni ponudnik v Sloveniji, začelo intenzivneje spreminjati in digitalizirati način prodaje.
Digitalizacija prodaje v ADD je uspešna predvsem zaradi angažiranja tako celotne prodajne, kot podpore tehnične ekipe in je tek na dolge proge. V ADD digitalna prodaja ni nadomestila klasičnega, F2F načina prodaje, pač pa je postala predvsem način za generiranje dodatnih prodajnih priložnosti in optimizacija za pozicioniranje podjetja na domačem in tujih trgih.