V času, ki ga lahko označimo kot kriznega, je gospodarstvo doživljalo vrsto omejitev in sprememb. Vsaka panoga se je prilagajala in se je zato tudi nekoliko spremenila.
»Tudi v tem času pa je ključno ohranjanje povezanosti s partnerji, kupci in dobavitelji«, poudarja Tomaž Blagotinšek, izvršni direktor Veleprodaje v Mercatorju.
»Na področju veleprodajne dejavnosti je krizni čas posebej močno vplival na področje HoReCa (okrajšava za Hoteli, Restavracije, Caffeji, Catering…), saj so omejitveni ukrepi za daljši čas povsem ustavili delovanje teh storitev. Ker pa so to naši pomembni partnerji, smo se v veleprodaji z izzivi soočili na način, da smo iskali aktivnosti za poglobitev partnerstva.
Ključna ukrepa sta bila naša poglobljena komunikacija in konkretna spodbuda dejavnosti. Partnerjem smo tako pokazali, da jim stojimo ob strani in jih spodbujali v času ustavitve dejavnosti, s čimer smo poglobili vezi in pridobili naklonjenost tudi nekaterih novih kupcev. To je bila naložba v prihodnost.
Z aktivnostjo Gostinska dejavnost si zasluži spodbudo pa smo omogočili gostincem ugodne nakupe izdelkov izbranih dobaviteljev, s čimer so lahko v kriznem času kot pomoč pridobili sredstva za prenovo lokala in nakup blaga v naših Cash&Carry enotah. Obe aktivnosti sta bili tudi priložnost za predstavitev naših ključnih konkurenčnih prednosti, ki so predvsem širok asortiman, konkurenčne cene in bližina Mercatorjevih 13 enot Cash&Carry našim kupcem«, zaključuje Blagotinšek.
V Mercatorjevi Veleprodaji so torej zelo dobro vedeli, na kaj se opreti, in so krizni čas izizkoristili za intenzivnejšo interno komunikacijo, pa tudi komunikacijo z dobavitelji in kupci. Tako so še okrepili medsebojno zaupanje in partnerstva, ki jih že leta gradijo.