»Zavedajoč se, da potrošniki cenijo bolj zdrav način življenja, je bil naš glavni cilj pri ustvarjanju Lemonisha ponuditi ljubiteljem gaziranih pijač izdelek, kjer ne boš tehtal med slastnim okusom in vnosom kalorij. Naši gazirani limonadi smo dodali sok cele limone, osvežilne mehurčke in ohranili kalorije na minimumu. Tako se je rodil Lemonish, nizkokalorična pijača drznega in sočnega okusa, brez umetnih sladil. Lemonish ni samo limonada – gre za občutek ravnovesja in uživanje v življenju brez kompromisov,« je poudarila Laura Bortas, višja vodja razvoja blagovne znamke v Atlantic Grupi.
Nova in inovativna osvežitev predstavlja Better for me izbiro v kategoriji gaziranih pijač, ki potrošnikom prinaša uživanje v sočni gazirani limonadi, ki vsebuje sok cele limone v eni plastenki, veliko pakiranje pa vsebuje sok kar treh celih limon, skupaj z mehurčki – naravnim CO2, ki potrošnike preseneti od prvega do zadnjega požirka.
“Prepričani smo, da bo Lemonish v prihajajočih sončnih dneh vaša popolna osvežitev. To je povabilo k uživanju brez slabe vesti, tisti majhen trenutek zase in opomnik, da je življenje lepše, ko iz njega iztisnemo tisto res najboljše.” Je dodala Svetlana Babić, vodja upravljanja blagovne znamke za Slovenijo.
Potrošnikom so na voljo osvežilni okusi limone in limone&bezga v 0,4L in 1,25L PET embalaži.