Z rastjo prepoznavnosti kulinarike v zadnjih letih Ljubljana dobiva nov in polno opremljen kulinarični center Gastrofuzija, ki bo sprejel do 50 gostov oz. udeležencev. Tudi v trenutnih razmerah, ko se omejitveni ukrepi ponovno krepijo, ponuja veliko poslovnih priložnosti.
V obdobju, ko smo veliko doma, in je čas, ki ga namenimo kuhanju, skokovito narasel, kulinarika predstavlja učinkovito platformo za tržno, predvsem pa digitalno komunikacijo. Z dobro zastavljeno (kulinarično) vsebino lahko namreč potrošnika učinkovito povezujemo z vrednotami in sporočili blagovne znamke. To velja tudi za blagovne znamke iz neprehrambenih segmentov.
V kulinaričnem centru Gastrofuzija na Dolenjski cesti v Ljubljani se bodo prvenstveno odvijale kulinarične delavnice, tudi spletne, pod vodstvom priznanih kuharjev ter prav posebni kulinarični ‘team buildingi’, saj so tovrstni programi odličen in nepozaben način povezovanja in nadgradnje delovanja tima v zabavnem in sproščenem okolju. Velik poudarek bo namenjen otroškemu kulinaričnem ustvarjanju, kjer se bodo otroci v varnem okolju učili novih veščin ter spoznavali okuse in strukturo jedi.
Na fotografiji je kulinarični center Gastrofuzija. Foto: lastni arhiv
Prostor je večnamenski, vsekakor pa je v njem vodilo kulinarika. V Gastrofuziji se bodo izvajali ‘show cookingi’, predstavitve za poslovne partnerje in sodelavce, razvoj, testiranje in lansiranje novih izdelkov, fotografiranja in snemanja, hkrati se bodo tu ustvarjale kulinarične vsebine za tržno komuniciranje in še mnogo več. Obenem pa prostor omogoča tudi izvedbo dogodkov, seminarjev, konferenc in degustacij.
Pri postavitvi kulinaričnega centra in z njim povezanih storitev sta združila moči izkušeni kuharski chef in promotor kulinarike Boštjan Palčič ter Primož Kreft, manager in svetovalec z dolgoletnimi izkušnjami v prehrambeni industriji. Pri postavitvi kulinaričnega centra sta sledila potrebam poslovnega okolja, tako za prehrambeno kot tudi za neprehrambeno panogo.
Več informacij: https://www.gastrofuzija.si/kulinaricni-center/