V Mercatorju pravijo, da kakorkoli jo imenujemo, je možnost, da kupec kupuje, kar želi, kjer to želi in kot to sam želi, danes obvezna prednost sodobnega trgovca.
»V Mercatorju kupce poslušamo, vemo, kako pomembni so našim kupcem sveži izdelki, učinkovita storitev na strežnih linijah, pa tudi, katere so naše razlikovalne prednosti,« pravi Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga. »Razlogov za izbiro neke trgovine je več, med njimi so bližina trgovine, pestra ponudba in kartica zvestobe pika ključne prednosti, ki kupca privedejo nazaj v Mercator. Dodatno pa kupcem ponujamo še inovativne storitve, ki jim olajšajo vsakodnevne nakupe.«
V Mercatorju že od nekdaj, lahko rečemo, z inovativnimi storitvami postavljajo prelomnice v našem prostoru – od samopostrežnih trgovin prek samopostrežnih blagajn do mobilne aplikacije, ki omogoča tudi plačevanje. »Kupcem omogočamo celovito multikanalno izkušnjo,« poudarja Viktorija Radojević Mavrič. »Čas in napor za nakupe v fizičnih prodajalnah tako kupcem prihranimo z mobilno aplikacijo Moj M in s piko na telefonu, ki nadomešča fizično kartico, aplikacija prijazno shranjuje virtualne račune, za vse, ki radi samostojno opravljate nakupe, pa omogočamo skeniranje izdelkov z MSken in MSken mobile. Nakup enostavno končate na redni ali blagajni tik tak, brez zlaganja na blagajniški trak.« Še enostavneje pa je, ko vam Mercatorjeva spletna trgovina kupljeno pripelje na dom. Ali s storitvijo Klik in dvig kupljeno na prevzemni točki zložijo kar v prtljažnik vašega avtomobila.
Vse bolj vplivna pa postaja tudi Mercatorjeva spletna platforma z originalnimi videovsebinami M Soseska. »Poleg tega, da M Soseska ponuja vsebine, ki olajšajo vsakdan, rešijo kako težavo, zabavajo in informirajo, smo tudi nakupovanje tu popeljali na novo raven s tako imenovanimi shoppable videovsebinami, ko je z enim klikom možno dodati denimo vse izdelke z recepta v svoj spletni nakupovalni voziček,« pojasnjuje Viktorija Radojević Mavrič.
»Stalno torej razmišljamo, kako bi bili kupcu še bliže in zanj še bolj koristni, ter razvijamo nove storitve in nadgrajujemo stare. Tako kartica pika, ki nam že desetletja omogoča gradnjo odnosa s kupci, zdaj z aplikacijo Moj M omogoča dostop do izbranih ponudb in vsebin tako rekoč ves čas in kjerkoli. Prek digitalnih kanalov kupce obveščamo o akcijah, ki jih ne smejo zamuditi, pa tudi o poosebljeni ponudbi, kot je Mojih top 5,« še doda Viktorija Radojević Mavrič.