Aljaž Peklaj (AM agencija) je na Slovenski marketinški konferenci poudaril pomen različnih pristopov do potrošnikov za doseganje njihove aktivacije in vključenosti. »Pomembno je, da imamo pristno sporočilo, s katerim se bodo potrošniki povezali«, je poudaril in se navezal na predavanje Mance Šalehar iz podjetja Wolt, ki je pred tem predstavila številne poslovne učinke, ki jih je temu ‘dostavljalcu hrane’ prinesel TikTok – tudi in ravno zaradi pristnosti, ki jo je omogočal.
»Tudi mi smo razmišljali o tem, kako priti do tega, da bodo potrošniki kreirali vsebino za našo blagovno znamko, ker se ji bodo čutili tako pripadni. Ugotovili smo, da je ključno, da blagovno znamko pripeljemo v potrošnikovo okolje, kjer se počuti domače, in ne obratno.« Pristno okolje, pristno sporočilo so ustvarili s pomočjo menjskih voditeljev in ne ‘influencerjev’ oz. vplivnežev. Kot je poudaril Peklaj, namreč potrošniki vse manj verjamemo vplivnežem, ki so izgubili svojo kredibilnost, ko so začeli delati za več blagovnih znamk (hkrati) oz. celo za konkurenčne znamke.
Novo pot so v agenciji prepoznali v »vsakdanjih« mnenjskih voditeljih oziroma ljudi, ki nimajo interesa služiti s promocijo blagovno znamke ali s tem pridobiti slabo, temveč se ‘zgolj’ počutijo povezane z blagovno znamko, ker jo redno uporabljajo. »Ko sem nazadnje iskal zobozdravnika, sem na Instagramu vprašal, kam hodijo moji sledilci, moji prijatelji … Tako delujemo! Vsi smo v nekem trenutku življenja mnenjski voditelji.«
Peklaj je med primeri aktivacije »vsakdanjih« mnenjskih voditeljev predstavil primer piškotov s tradicijo in želje po pomladitvi blagovne znamke. Pripravili so tekmovanje v peki palačink – ki vključujejo ta produkt – na katero so prejeli več kot 250 prijav skupin po 4-5 oseb, ki so generirali več kot 450 povezanih objav, te pa so dosegle več kot 140.000 oseb, medtem ko so jih s celotno kampanjo dosegli 750.000.