Pošta Slovenije tudi ob koncu tega leta pričakuje povečanje količin paketov in pisemskih pošiljk. Sezonske in tematske razprodaje v zadnjih treh mesecih leta poskrbijo za rast spletnega nakupovanja. Z več kot 1.100 prevzemnimi mesti in sedmimi različnimi načini dostave Pošta Slovenije pripravljena pričakuje najbolj nakupovalne mesece leta.
»V Pošti Slovenije se zavedamo, da je dostava ključen moment spletnega nakupa, zato z uporabniku prilagojenimi postopki dosegamo visoko raven zadovoljstva z opravljenimi storitvami. Uporabnikom je na voljo sedem načinov dostave in prek 1.100 prevzemnih mest po vsej Sloveniji, s čimer zagotavljamo hitro in zanesljivo dostavo, upoštevajoč sodobne trende,« je poudaril direktor divizije Prodaja, pisma in paketi Pošte Slovenije Boštjan Pernek.
Poročilo E-commerce Europe navaja, da se je število Slovencev, ki nakupujejo prek spleta, lani v primerjavi z letom prej povečalo z 72 na 79 odstotkov. Kot izhaja iz raziskave IPC (International Post Cooperation) o spletnem nakupovanju, je letos 16 odstotkov Slovencev na spletu kupovalo vsaj enkrat na teden. Še vedno jih največ, dobra tretjina vseh, spletno nakupuje enkrat na mesec. V omenjeni raziskavi je dobra polovica Slovencev, ki nakupujejo na spletu, izrazila pričakovanje, da bo v tem letu prek spleta nakupovala v enakem obsegu kot lani. Posledično lahko tudi letos pričakujemo največji obseg spletnih nakupov v zadnjih mesecih leta.
Spletna trgovina sicer na področju prodaje na drobno zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa že 24,5 odstotka (poslovni portal eMarketer). Na trgu paketnih pošiljk je bilo tudi v letu 2021 mogoče zaznati, zlasti v času omejevanja dostopa do javnih storitev in prodajaln ter ob vrhuncih sezone (črni petek, spletni ponedeljek), tudi več kot 65-odstotno povečanje pošiljk v primerjavi z istim obdobjem pred epidemijo.
Uporabniki paketnih storitev imajo pri tem na voljo storitev prejema in dostave pošiljk na 479 poštah, 24 PS Paketomatih v 15 večjih slovenskih mestih, več kot 400 paketnikih, ki so nameščeni ob poštnih poslovalnicah (že več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi), 210 bencinskih servisih Petrol in 46 bencinskih servisih Mol ter na avtomatiziranih enotah za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7 v Ljubljani in Kopru. Stranke lahko uporabijo storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da dostavo, naslov in način dostave spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim, na voljo pa jim je tudi spletna aplikacija PS pošlji paket, s pomočjo katere lahko pošiljko za pošiljanje pripravijo doma in jo nato oddajo v prenos najbližji poštni poslovalnici ali v PS Paketomat. Alternativne načine dostave uporablja dobrih 40 odstotkov spletnih kupcev.
Obenem je Pošta Slovenije pismonoše, ki dostavljajo pakete, in poštne poslovalnice (razen pogodbenih pošt) opremila z več 1.600 POS-terminali za plačilo po povzetju. Čeprav število spletnih kupcev, ki izdelek plačajo že ob nakupu oziroma potrditvi košarice pri spletnem prodajalcu, narašča, še vedno veliko Slovencev izdelke, naročene na spletu, plača po povzetju. Uporabnikom storitev tako odslej ni treba več skrbeti za dvig gotovine pred prejemom paketa v takšnem primeru.
Pošta Slovenije tako vseskozi nadgrajuje in prilagaja storitve potrebam uporabnikov. Kupcem je denimo na voljo tudi enostavna vrnitev blaga – Easy return solution. Kupec lahko vse potrebno za vrnitev blaga, če mu to ne ustreza, opravi že v poštni poslovalnici. Kupljena oblačila lahko kupci od poletja naprej pomerijo tudi v poštnih garderobnih kabinah.
Tudi letos bodo v najbolj nakupovalnem delu leta paketi dostavljeni zanesljivo in hitro. Pošta Slovenije je letos skoraj 97 odstotkov vseh paketnih pošiljk v notranjem prometu prenesla v enem delovnem dnevu. Raziskava med prejemniki paketov tudi letos potrjuje visoko raven zadovoljstva med uporabniki. Več kot 97 odstotkov uporabnikov je dostavo paketnih pošiljk Pošte Slovenije v tem letu ocenilo z odlično.
Nasveti na koncu
Kako si ob spletnem nakupu zagotoviti varno in hitrejšo dostavo?
Spletne nakupe plačajte po predračunu ali s plačilnimi karticami. Ob zaključku spletnega naročila pri nastavitvah dostave izberite vam najljubši način prevzema.
Izbirate lahko med sedmimi možnostmi dostave: PS Paketomat, paketnik Direct4me, na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …), na bencinski servis (BS Petrol ali BS MOL Slovenija), na drug naslov – katerikoli naslov v RS, na pošto ali izbran datum (na voljo trije različni datumi).
Če vas v času dostave ne bo na naslovu, izkoristite prednosti storitve Moja dostava – moja izbira.
Sledite svoji pošiljki na vsakem koraku – Sledenje pošiljk.
Izberite brezkontaktni način dostave.