Tudi letos Argeta v domove potrošnikov prinaša poletno vzdušje na zabaven in zapomnljiv način.
S posebno kampanjo želijo sporočiti, da je prava poletna izkušnja sestavljena iz dveh pomembnih sestavin: izvrstnih ribjih okusov Argeta in izbranih zvokov poletja, ki jih poznamo vsi ljubitelji počitnic na obali.
S kampanjo so želeli prikazati klasične poletne trenutke, ki so jim dodali zabaven preobrat. Protagoniste, ki si želijo za malico privoščiti ribjo pašteto, ob odprtju te preseneti klapa s poznanim refrenom skladbe Ribari, pravo himno poletnih dni. Tako so pri Argeti pokazali, da si z njihovimi ribjimi paštetami poletje lahko pričarate kjerkoli in kadarkoli, saj ne gre le za letni čas, temveč občutje, ki so ga uspeli mojstrsko ujeti v svoje oranžne dozice.
Ker se pri Argeti zavedajo, da je poletje sestavljeno iz mozaika različnih trenutkov, so svojemu širokemu portfelju ribjih okusov dodali nekaj povsem svežega. Ljubitelji paštet lahko sedaj prisluhnete osvežujočemu okusu Mediterana z novo Argeto Tuna s timijanom in limono ter tako poskrbite za popolno poletno malico.