Večina prodajalcev gleda na pogajanja kot na fazo, ki pride na koncu prodaje. Takšen pristop vam slabša pogajalsko izhodišče, hkrati pa povečuje konflikt med vami in kupcem. Inovativen prodajalec se osredotoča na pogajalska izhodišča kupca že na začetku prodaje in poleg tega prilagaja svoj pogajalski slog značilnostim in poznavanju kupca.
Seminar vam bo ponudil najboljše odgovore na naslednja vprašanja:
- Kako svoj pristop k pogajanjem preoblikovati in znižati popuste?
- Kako se odzvati na taktike, ki jih uporabljajo partnerji?
- Kako utemeljiti ponudbo?
- Kako pri pogajanjih doseči svoj interes, pri kupcu pa še vedno pustiti občutek zadovoljstva?
- Kdo so uničevalci pogajanj?
Seminar je namenjen vsem, ki skrbite za prodajni uspeh podjetja in vas zanima, katera je najučinkovitejša pot za povečanje zaslužka podjetja.