Zaradi bistvene značilnosti stroškov, ki so lahko kratkoročni ali dolgoročni, se pojavljajo računovodske in poslovne dileme, kako jih je potrebno v poslovnih knjigah evidentiranih oziroma kakšna je njihov vpliv na poslovnega rezultata ob izdelavi računovodskega in davčnega obračuna.
Napačno pripoznavanje, merjenje in vrednotenje kratkoročnih in dolgoročnih stroškov vplivajo na računovodske izkaze in davčno osnovo organizacije. S pravilnim izkazovanjem časovne dimenzije nastalih stroškov v računovodskih poročilih vplivamo na različne deležnike, uporabnike, ocenjevalce in odločevalce računovodskih poročil, kot so poslovodstvo, lastniki, banke, kupci in država.
ODGOVORILI BOMO NA NASLEDNJA PROBLEMSKA VPRAŠANJA:
- Kateri so stroški, ki jih je potrebno časovno razmejiti v organizaciji?
- Katero računovodsko usmeritev smemo izbrati za razmejevanje kratkoročnih in dolgoročnih časovnih razmejitev?
- Kaj pomeni z računovodskega in davčnega vidika razmejevanje stroškov?
- Kaj pomeni, če oblikovanih dolgoročnih časovnih razmejitev ne porabimo?
- Kako pripraviti elaborat oblikovanja in črpanja dolgoročnih rezervacij?
- Kateri so tipični stroški, ki jih je potrebno kratkoročno časovno razmejiti ne glede na vrsto organizacije?
- Računovodski in davčni vidik oblikovanja dolgoročnih rezervacij in njihovo popolno, delno ali ne črpanje v bodočih poslovnih letih?