Slovensko marketinško konferenco tudi letos podpira Kozmetika Afrodita

Doroteja MIjošek
Doroteja Mijošek
vodja marketinga Kozmetika Afrodita d.o.o.

Kot podjetje z več kot petdesetletno tradicijo v kozmetični industriji in močno blagovno znamko, ki se razvija v koraku z globalnimi trendi, razumemo, kako ključno vlogo imajo strokovne platforme, kot je SMK konferenca, pri soustvarjanju sodobnega marketinškega prostora. SMK podpiramo zato, ker spodbuja strateško razmišljanje, interdisciplinarno povezovanje in vključuje aktualne tematike, ki so neposredno povezane z našim vsakodnevnim delom – od gradnje blagovnih znamk, potrošniške psihologije, digitalnih strategij, pa vse do trajnostnega razvoja in inovacij. Verjamemo v nenehno učenje in izmenjavo dobrih praks – saj le tako lahko kot podjetje ostajamo relevantni, ustvarjalni in uspešni v tem noro spreminjajočem se svetu. SMK vidimo kot pomembnega partnerja v razvoju marketinške stroke in skupnosti, zato z veseljem podpiramo to konferenco – ne le kot razstavljavci ali poslušalci, ampak kot sooblikovalci marketinške prihodnosti.

 

AFRODITA