Tudi v času koronavirusa ostajamo vez med ljudmi

Dostava paketov in pisem je način, kako državo povezati, podjetjem omogočiti poslovanje in pomagati mnogim ljudem, ki morda nimajo možnosti zapustiti svojih domov. Še naprej trdo delamo in prevzemamo, predelujemo ter dostavljamo pošiljke v teh nezavidljivih časih.

V mesecu oktobru so prejemniki paketno dostavo Pošte Slovenije ocenili kot odlično!

Kar 97,34 odstotka naslovnikov ocenjuje paketno dostavo Pošte Slovenije kot odlično.

Prejemniki paketnih pošiljk so tudi v oktobru ocenili izkušnjo s procesom dostave pošiljk na lestvici od 1 do 5 z visoko povprečno oceno zadovoljstva 4,88.

Prejemniki kot glavne prednosti paketne dostave Pošte Slovenije izpostavljajo prijaznost zaposlenih, hitro dostavo, SMS-obveščanje in enostavnost prevzema.

Z izredno visoko oceno, kar 4,93, pa uporabniki ocenjujejo tudi izkušnjo z dostavo v PS  Paketomat.

Spletne trgovce, ki mreže PS Paketomatov še ne ponujajo svojim kupcem, vabimo, da integrirajo brezplačni dostavni modul in tako omogočijo njihovim kupcem alternativne možnosti dostave. Dostavni modul lahko prilagodimo tudi na lastne sisteme spletnih trgovin, v ta namen smo razvili API za naslavljanje na PS Paketomate.

Če kupcem spletni trgovci še ne omogočajo direktne izbire dostave v PS Paketomat, predlagamo, da na njihovo spletno stran zapišejo način naslavljanja za dostavo v PS Paketomat:

Janez Vzorec (041 123 123)

PS Paketomat

Partizanska 54 (lokacija paketomata)

2702 Maribor

Kupci lahko izkoristijo številne prednosti, ki jih pri Pošti Slovenije ponujamo z velikim izborom dostavnih možnosti, za kar pa potrebujemo podatke o mobilnih telefonskih številkah naslovnikov oz. njihove elektronske naslove. Naslovnike lahko obveščamo o statusih njihovih pošiljk s SMS-i oz. e-sporočili, jih pokličemo pred dostavo ali jim ponudimo možnost uporabe spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, s pomočjo katere lahko naročijo preusmeritev dostave:

  • v PS Paketomat (24 PS Paketomatov po SLO),
  • na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …),
  • v paketnik Direct4.me (391 paketnikov) in
  • na bencinski servis (114 BS Petrolovih in 41 Molovih bencinskih servisov).

V danih razmerah je zelo pomembno, da strankam omogočimo, če je le to mogoče, brezkontakten način dostave pošiljk in plačila blaga.

#olikabrezdotika

Deli:

Povezana vsebina

Prijavite se na novice

Prijavite se in ne zamudite dogodka in vsakodnevnih novic