Tuš s ponosom že vrsto let piše edinstveno zgodbo podpore, sobivanja in trajnostnega razvoja ponudbe lokalnih izdelkov. Mnoge danes uveljavljene domače blagovne znamke so svojo pot začele prav na njegovih policah. V Tuševe trgovine vedno znova pospremijo nove slovenske izdelke, med katerimi so upravičeno ponosni na edinstveno linijo gurmanskih izdelkov Ana Roš & Tuš.
V Tušu sta trajnost in odgovoren odnos do lokalnega okolja zapisana v trajnostni strategiji. Tradicija podjetja danes prerašča v eno najbolj prepoznavnih trgovinskih zgodb pri nas. Že vrsto let več kot 70 odstotkov izdelkov na policah Tuševih trgovin prihaja iz Slovenije.
Kupec ve, kaj hoče
Slovenski kupec je zahteven in ozaveščen, primerja ponudbe, išče pričakovano poreklo izdelkov in dobro ceno. »Kakovost, poreklo in lastnosti izdelkov so pomemben odločevalec pri nakupu, zato se trudimo zagotavljati najvišje standarde ponudbe, pri čemer sta odločilnega pomena izbira odličnih, slovenskih pridelovalcev in proizvajalcev ter njihova zaveza kakovosti,« razlagajo v Tušu. Poudarjajo, da so zato strateško usmerjeni na slovensko poreklo, svežino in kakovost, kar nadgrajujejo z odlično nakupovalno izkušnjo ter priporočili za brezskrben in zdrav življenjski slog.
Presežki z linijo Ana Roš & Tuš
Čas korone je slovenske proizvajalce hrane postavil pred velik izziv, kam s presežki hrane, ki so bili namenjeni v takrat zaprte gostilne, šole, vrtce, hotele … V sodelovanju z mednarodno uveljavljeno chefinjo Ano Roš so v Tušu dali enega najbolj inovativnih in trajnostnih odgovorov na ta izziv. Odlične slovenske sestavine so ob izjemni inovativnosti receptov Ane Roš in skozi roke malih, lokalnih proizvajalcev povezali v izdelke, s katerimi lahko vsak dan v svoji kuhinji uživamo v pripravi vrhunskih jedi. Danes linija Ana Roš & Tuš obsega že več kot 70 izdelkov in kupci jih z navdušenjem preizkušajo, se vračajo po njih ter odkrivajo nove.
Vaš TUŠ