DOBRODOŠLI V DIGITALNI KNJIŽNICI POSLOVNE AKADEMIJE FINANCE
KONFERENCE
Oglejte si konference v digitalni obliki
OSTALE VSEBINE
Ostale vsebine v digitalni obliki
VSEBINA DIGITALNE KNJIŽNICE
Digitalne vsebine so v hitro spreminjajočem se okolju postale nepogrešljiv del vsakdana. Tudi na Poslovni akademiji Finance sledimo tem spremembam in trendom ter vam omogočamo ogled izbranih digitalnih vsebin na enem mestu. Izbirate lahko med naslednjimi vsebinami:
IZBOR DIGTALNIH VSEBIN
V okviru Akademije Finance smo vzpostavili DIGITALNO knjižnico preko katere lahko dostopate do vsebin konferenc, seminarjev in ostalih dogodkov. Ponujamo vam različne dostope:
- Dostop do vsebin Slovenske marketinške konference,
- Dostop do vsebin Poslovne konference Portorož,
- Dostop do vsebin Finančne konference,
- Dostop do vsebin Gradbene konference,
- Dostop do vsebin Dnevov energetikov
- Dostop do vseh ostalih vsebin
Mnenje
naših strank
»SMK je ključni slovenski marketinški dogodek, ki prinaša nova znanja in dobre prakse, tako velikih kot tudi manjših podjetij v Sloveniji in širši regiji, predstavlja ključne trende in številne zanimive informacije. Hkrati pa z bogatim spremljevalnim programom uspe narediti dogodek še bolj zanimiv in dinamičen. Sama se ga s kolegi iz Pošte Slovenije udeležujem prav iz naštetih razlogov že nekaj let zapovrstjo in verjamem, da bo tudi letos tako, saj je dogodek odlična priložnost za pridobivanje novih znanj, spoznavanje kolegov iz ostalih podjetij in tudi številna druženja.«
direktorica Področja prodaje in razvoja, Pošta Slovenije
»V juniju 2020 sem se udeležil seminarja, ki ga je organizirala Akademija Finance z naslovom »Izplačila in vplačila med družbo in družbeniki: vpliv COVID-19 na obdavčitev«. Razlog za udeležbo je bil, da na enem mestu dobim vse potrebne informacije. Računovodje, ki v praksi poskušamo implementirati vladne zakone, se velikokrat srečujemo z neskladjem predpisov (teorije) in prakse. Predavateljica na seminarju je tematiko seminarja podala na razumljiv način, prav tako smo udeleženci dobili konkretne odgovore na naša vprašanja. Tudi izmenjava mnenj med udeleženci je bila zelo produktivna. V celoti gledano sem bil s seminarjem izredno zadovoljen in z veseljem se bom udeležil še kakšnega.«
Epos-Plus d.o.o.
»SMK doživljam predvsem kot dogodek za strokovni odklop od poslovnega vsakdana, ki spodbuja ustvarjanje novih idej za interni razvoj in rešitev za naše naročnike. Zato si po konferenci vedno zadam nekaj nalog za prenos idej v prakso. Seveda je SMK tudi priložnost za druženje, saj srečaš največ stanovskih kolegov na enem mestu. Mi je pa vedno žal, da na konferenci ni več udeležencev iz managerskih krogov, ki bi omogočili in spodbudili hitrejši razvoj idej v akcijo. Vsekakor priporočam!«
izvršna direktorica, Arhea Solutio d.o.o.
» Ker v našem podjetju delujemo predvsem na razvoju posameznikov in skupin v podjetjih in organizacij, je bil moj fokus doslej bolj udeleževanje HRM dogodkov. Lansko leto pa sem se končno odločila in prišla tudi na SMK, in ni mi bilo žal. Odlična organizacija, predavatelji in udeleženci, so me prepričali, da to ne bo moja zadnja udeležba na SMK. Še posebej, če deluješ v mikro podjetju, je pomembno, da spremljaš razvoj na različnih področjih in marketing je eno med njimi, ki nam omogoča tudi uspešno delovanje na dolgi rok. Srečevanje s starimi znanci, spoznavanje novih iz vrst mlajše generacije, me obogati in prispeva k odličnosti delovanja tudi našega, majhnega podjetja.«
direktorica marketinga in prokuristka, O.K. Consulting, d.o.o.
»SMK je edino tovrstno stičišče dobrih praks in novih znanj s področja trženja v slovenskem prostoru. Je odličen smerokaz za delo v podjetju: po eni strani je smernica za nadaljnje delo, po drugi potrditev vsega, kar delaš in razmišljaš.«
direktor strateškega trženja skupine JUB
BREZPLAČNE VSEBINE
Vsak dan si brezplačno lahko ogledate vsebine iz različnih področij.
BREZPLAČNE VSEBINE
OSTALA VSEBINA
Najpodjetniška ideja 2020/2021
Zaokrožili smo že 18. izbor Najpodjetniška ideja, ki ga Časnik Finance pripravlja z ambicijo podpirati dobre ideje in inovativna podjetja v vseh fazah podjetniškega procesa ter prispevati k oblikovanju zdravih in pozitivnih podjetniških vrednot v vseh poslovnih okoliščinah. Poglejte, koga so strokovna komisija in bralci med letošnjimi 10 finalisti izbrali za najpodjetniško idejo.
Kaj pomeni predčasno slovo od premoga za slovensko elektroenergetiko in šaleško socialo
Velenjski lignit zagotavlja tretjino slovenske električne energije. Zaradi evropskih podnebnih ciljev pa se bo treba posloviti od premoga še pred koncem predvidene življenjske dobe TEŠ 6. Opustitev rabe premoga je najbolj zahteven izziv Slovenije na poti v brezogljično družbo. Ključno vprašanje je, kdaj je smiselno zapreti Premogovnik Velenje. Naj z zapiranjem pohitimo ali uberemo bolj postopno pot?
Zastavljajo pa se še druga vprašanja. Kje bomo dobili elektriko? Kaj bo s šaleškim gospodarstvom? Kako močno bo socialno breme? Oglejte si posnetek, saj so na vprašanja odgovarjali ključni odločevalci, v fokusu posveta pa je bila tudi študija posledic opuščanja premoga, ki so jo izdelali v inštitutu EIPF in podjetju ELEK in je bila na srečanju tudi prvič javno predstavljena.
Konferenca Nove tehnologije v kmetijstvu
Agrobiznis je projekt, s katerim želimo spodbujati podjetništvo in inovativnost na področju prehranske samooskrbe. Pisali bomo o kmetij, čebelarjih, živinorejcih, vinarjih ter vseh drugih, ki predelujejo in pridelujejo raznovrstno hrano in pijačo slovenskega porekla. Odkrivali bomo za zdaj majhne ponudnike, ki imajo potencial, podjetniško žilico, dovolj vztrajnosti in močno željo, da se v svoji tržni niši prebijejo na sam vrh, da širijo obseg proizvodnje in pridejo na trgovske police. Opozorili bomo tudi na inovativne ekipe ali podjetja, ki imajo – vsaj idejo za – novo tehnologijo pridelave hrane ali nov poslovni model, ki bi lahko pripeljala do večje samooskrbe. S pisanjem o njihovih načrtih in dosedanjih uspehih skušamo širiti zavest o kakovostni hrani in pijači slovenskega porekla.
Namen projekta je tudi spodbujanje trajnostnega razvoja – okolju prijazne pridelave, prodajo in prodajo in porabo v lokalnem okolju, kjer je manj stroškov z logistiko, predvsem pa manj slabih vplivov na okolje in zdravje ljudi, ki jedo svežo in lokalno hrano.
Okoljsko srečanje 2020
Na konferenci bomo govorili o podnebni strategiji – stanju v Sloveniji in izzivih bodočega razvoja, na primerih iz prakse bomo pregledali stanje v slovenski industriji ter govorili o podnebnih spremembah v našem življenju. Razglasili pa bomo tudi zmagovalce razpisa za okoljske nagrade.
Najpodjetniška ideja 2019/2020
Z izborom za Najpodjetniško idejo želi Časnik Finance javno spodbujati podjetništvo v Sloveniji. Inovativna podjetja in posameznike želimo promovirati in podpirati v vseh fazah podjetniškega procesa, ki se seveda začne že na idejni ravni. Z jasnim in glasnim poročanjem in komentiranjem podjetniških uspehov in težav želimo prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Poslovne ideje išče novinarsko-podjetniška ekipa časnika Finance, lahko pa jih predlagajo tudi podjetja oziroma podjetniki sama. Pri kandidatih se ocenjuje predvsem podjetniška kultura, inovativnosti, tržna privlačnost in pomen ideje za širše družbeno okolje. Zmagovalca izbora razglasimo na slavnostnem dogodku, ki poteka v mesecu maju in vsako leto znova pritegne več kot 150 udeležencev.