Digitalizacija je za vsako organizacijo dolgotrajen proces, ki je posejan s številnimi ovirami. Ne gre samo za osnovne tehnično-tehnološke spremembe, gre za spremembe miselnega okvira podjetja in njegovih zaposlenih, ki se poda(jo) na to pot.
Digitalna preobrazba je celovita integracija digitalnih tehnologij v vse vidike podjetja, ki temeljito spreminja način delovanja in zagotavljanje vrednosti strankam. Računalništvo v oblaku, internet stvari (IoT), napredna analitika, umetna inteligenca so glavne komponente, ki poganjajo digitalno (r)evolucijo. Z uporabo teh tehnologij lahko organizacije poenostavijo procese, izboljšajo učinkovitost in svojim strankam zagotovijo prilagojene izkušnje. Digitalizacija je usmerjena h kupcu. Kako bolje razumeti njegove potrebe, kako ga bolje spoznati, gre za razumevanje, kako kupec diha in kako se sam usmerja k svojemu kupcu. Boljše razumevanje omogočajo tudi komunikacijska in analitična orodja, ki jih je treba vzeti v roke. Če so zaposlenim na voljo praktične, prijazne in učinkovite tehnologije, bodo ob spremembah uživali, miselnost se bo spremenila kar sama, kupca bomo bolje razumeli – uspeh je tako rekoč zagotovljen.
Digitalna preobrazba ne revolucionira le načina poslovanja podjetij, ampak tudi postavlja ključna vprašanja glede varnosti in trajnosti podatkov. Organizacije se namreč čedalje bolj zanašajo na digitalne platforme za shranjevanje in obdelavo občutljivih informacij, pomena zanesljivih varnostnih ukrepov podatkov ni mogoče spregledati. Spremljanje najnovejših kibernetskih groženj in tehnologij je najpomembnejše.
Vpliv tehnološkega napredka na okolje je čedalje bolj pod drobnogledom, zato je za podjetja pomembno, da svoje digitalne strategije uskladijo s praksami, prijaznimi do okolja. Trajnostna digitalna preobrazba vključuje optimizacijo porabe energije, zmanjšanje elektronskih odpadkov in sprejetje do okolja prijaznih tehnologij.
Z doseganjem ravnovesja med inovativnostjo, varnostjo in odgovornostjo so lahko podjetja bolj konkurenčna v digitalni dobi, hkrati pa pripomorejo k bolj varni, etični in trajnostni prihodnosti. Dogodek bo zajemal vse omenjene teme. Udeleženci si bodo lahko ogledali območje uporabniške izkušnje in predstavitev v treh različnih conah: Produktivnost in sodelovanje, Varnost in skladnost, Trajnost.
Cona 1: Produktivnost in sodelovanje
Odkrijte, kako lahko z naprednimi tehnologijami in rešitvami Canon izboljšate produktivnost in sodelovanje v svoji pisarni. Raziskujte inovacije, ki omogočajo učinkovitejše delovne procese in kolaboracijo. Ta cona je idealna za tiste, ki si želijo optimizirati delovne procese in spodbujati timsko delo z digitalnimi orodji.
Cona 2: Varnost in skladnost
Zaščitite svoje podjetje pred kibernetskimi grožnjami in zagotovite skladnost s Canonovo vrhunsko tehnologijo varovanja podatkov. V tej coni se boste seznanili z varnostnimi rešitvami, ki ščitijo vaše informacije in zagotavljajo varno okolje za vaše podatkovne procese.
Cona 3: Trajnost
Pridružite se nam v zeleni coni in izvedite, kako lahko s Canonovo tehnologijo in storitvami dosežete svoje trajnostne cilje. Ta cona poudarja pomen pisarne brez papirja, energetske učinkovitosti in zmanjšanja ogljičnega odtisa. Odkrijte, kako lahko vaše poslovanje postane bolj ekološko in trajnostno usmerjeno.
Na dogodek vas vljudno vabi tudi Canon, kjer so o prihajajočem dogodku povedali: Kako lahko podjetja izboljšajo svojo produktivnost, informacijsko varnost in trajnostnost? Canon že dolgo predano podpira podjetja na poti k tovrstnim pozitivnim izboljšavam, letos tudi z organizacijo vrste dogodkov v regiji pod imenom Canon Inspiration Days 2024.
V sredo, 22. maja, bomo na Ljubljanskem gradu v ta namen predstavili konkretne primere celostnih rešitev s področja digitalne preobrazbe, kibernetske varnosti in trajnosti. Tako podjetja lahko postanejo bolj agilna, učinkovita in konkurenčna ter poskrbijo za svojo informacijsko varnost. Predstavili bomo napredne tehnologije za optimizacijo in digitalizacijo procesov, izboljšanje učinkovitosti in zagotavljanje varnosti podatkov ter zaščito pred kibernetskimi grožnjami. Podjetja želimo spodbuditi, da se nam pridružijo in uvedejo spremembe ter tako omogočijo svetlejšo, bolj trajnostno prihodnost za prihajajoče generacije.
Vprašanje, ali je digitalna transformacija potreba ali zgolj zadosten pogoj za uspeh, postavlja temelj za razmislek. Brez digitalne transformacije se podjetja soočajo s težavami. Nove tehnologije, kot so umetna inteligenca, oblaki, internet stvari in robotika, zahtevajo trdne temelje - digitizirane podatke. Če podjetje nima digitiziranih podatkov, bo težko sledilo napredku.
Digitalna transformacija ni le pogoj, ampak ključni korak k uspehu. Brez nje se procesi težko spreminjajo, kar zavira produktivnost, učinkovitost in konkurenčnost. Začetek digitalne transformacije zahteva dva pomembna koraka: digitizacijo in digitalizacijo. Le tako lahko izkoristimo prednosti tehnoloških trendov, kot so uporabniški vmesniki, internet stvari, oblak in analitika.
Vsekakor je treba poudariti, da je digitalna transformacija nujna, a tudi zahtevna. Prihodnost poslovanja leži v sposobnosti izkoristiti tehnološke inovacije. Zato je ključnega pomena, da se lotimo digitalizacije svojih podatkov, kar je prvi korak na poti k uspehu in trajnostni konkurenčnosti.