Zaključili smo z vsemi večjimi dogodki, a ekipa Poslovne akademije že načrtuje dogodke v letu 2023.
Znani so že datumi nekaterih konferenc – pribeležite si jih v vaše koledarje:
- 21.3.2023 SALES SUMMIT, Ljubljana
- 28. in 29.3.2023 BIZNIS IN TRENDI V GRADBENIŠTVU, Portorož
- 18. in 19.4.2023 DNEVI ENERGETIKOV, Portorož
- 9. in 10.5.2023 FINANČNA KONFERENCA, Portorož
- 30. in 31.5.2023 SLOVENSKA MARKETINŠKA KONFERENCA, Portorož
- 8.6.2023 KONFERENCA O DRUŽINSKEM PODJETNIŠTVU
- 5.10.2023 MARKETING IN PRODAJA NA POLICAH
- 14. in 15.11.2023 POSLOVNA KONFERENCA PORTOROŽ, Portorož
Naročite se na tedensko obveščanje o novostih >>
Vljudno vabljeni, da se nam pridružite na naših dogodkih.
Ekipa PA Finance
Konference
Poiščite svojo konferenco in se prijavite!
21
Mar
2023
Hotel Slon, Ljubljana
22
Mar
2023
GH Bernardin, Portorož
18
Apr
2023
Grand hotel Bernardin, Portorož
Arhiv konferenc
Vse pretekle konference
17
Nov
2022
GH Bernardin, Portorož
20
Okt
2022
Hotel Lev, Ljubljana
18
Okt
2022
Kongresni center Brdo pri Kranju
06
Okt
2022
Hotel Lev, Ljubljana
Predstavitev konferenc
Poiščite svojo konferenco in se prijavite!
GRADBENA KONFERENCA
Naša najmlajša konferenca je skupni projekt PA Finance in hčerinskega podjetja Business Media s strokovno revijo za rudarstvo in gradbeništvo Mineral. Leta 2017 smo združili moči na področju organizacije konference za gradbeno panogo, ki smo jo poimenovali Biznis in trendi v gradbeništvu. Za nami sta dve uspešni izvedbi, v pripravi je že tretja. S konferenco Biznis in trendi v gradbeništvu želimo pokazati, kako številni igralci v panogi ustvarjajo dodano vrednost s projektiranjem, organiziranjem gradnje ter izbiro pravih kadrov in materialov kot tudi virov financiranja. Namen konference je osvetliti, kako se je vloga »gradbincev« spreminjala skozi čas in kakšna je njihova vloga danes, v spremenjenih gospodarskih razmerah obenem pa ponuditi udeležencem poslovna znanja in novosti, ki jih narekujejo tehnološki napredki v industrijiin gradbeništvu. S konferenco želimo prispevati k razvoju stroketer k večjemu zavedanju promocije gradbeništva nasploh.
AGROBIZNIS KONFERENCA
Agrobiznis konferenca je zaključni dogodek natečaja Agrobiznis, s katerim želimo spodbujati podjetništvo in inovativnost na področju prehranske samooskrbe. V okviru natečaja odkrivamo za zdaj majhne in inovativne ponudnike, ki imajo potencial, podjetniško žilico, dovolj vztrajnosti in močno željo, da se v svoji tržni niši prebijejo na sam vrh, da širijo obseg proizvodnje in pridejo na trgovske police. Na sklepni prireditvi med več kot 30 kandidati, ki nas skozi leto prepričajo s svojo poslovno idejo, razglasimo zmagovalce v treh kategorijah: najboljši podjetnik v kmetijstvu, najbolj inovativen izdelek/storitev v kmetijstvu in najboljši domači izdelek po izboru porabnikov. Podelitev nagrad pa vsako leto pospremi pester vsebinski program, kjer predstavimo stanje in načrte za slovensko kmetijstvo, prihajajoče trende in novosti ter domače in tuje uspešne primere iz prakse.
POSLOVNA KONFERENCA PORTOROŽ
Poslovna konferenca Portorož velja za osrednjo poslovno konferenco v regiji, ki je doslej gostila že več kot 500 uglednih evropskih in svetovnih govornikov, vsako leto pa privabi več kot 400 udeležencev. Konferenca je namenjena top menedžmentu, politikom in znanstvenikom. Vsebinsko temelji na raziskavah trenutnih ekonomsko-političnih fenomenov, ki jih vsako leto pripravi partner konference, Ekonomska fakulteta v Ljubljani, daje vpogled v prihodnost, na praktične primere in dosežke slovenskih in tujih podjetij ter glavne izzive gospodarstva v regiji. Bogati jo vrhunski kulturni program, ki vsako leto prinese nov umetniški presežek ter podelitev nagrade za izjemne dosežke v gospodarstvu, ki je namenjena tistim posameznikov in organizacijam, ki ključno prispevajo h gospodarskemu razvoju in povečanju družbene blaginje. Konferenco izvedemo vsak november v portoroškem Grand hotelu Bernardin.
SLOVENSKA MARKETINŠKA KONFERENCA
Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere skoraj 600 marketingašev. Na konferenci, ki v strokovnih marketinških krogih velja za največkrat priporočen dogodek, zajamemo širok nabor tem iz sveta marketinga in je največje letno stičišče vseh, ki se ukvarjajo z marketingom v podjetjih in institucijah. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenci stremimo k novostim in trendom, hkrati pa raziskujemo tudi, katera obstoječa orodja in aktivnosti še vedno odlično delujejo. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih. V večernem delu prvega dne konference podelimo tudi nagrado marketinška odličnost leta, ki jo podeljuje soorganizator konference, Društvo za marketing Slovenije. Od leta 2001 konferenco skupaj organizirata Društvo za marketing Slovenije in časnik Finance. Konferenco izvedemo v zaključku meseca maja v GH Bernardin v Portorožu.
FINANČNA KONFERENCA
Finančna konferenca je največji finančno borzni in poslovni dogodek v Sloveniji in predstavlja združitev dveh dogodkov, in sicer Finančno borzne konference (v organizaciji Ljubljanske borze vrednostnih papirjev) in Posveta finančnikov (v organizaciji Časnika Finance). Temeljno poslanstvo konference je predstavitev aktualnih in perečih tem z borzno-finančnega področja, izobraževanje zaposlenih v omenjenem segmentu ter interaktivna izmenjava znanj, izkušenj ter mnenj in pogledov na aktualna vprašanja in izzive finančno borzne industrije. Zadnja leta ta konferenca privablja prek 300 udeležencev, med katerimi so direktorji in vodje financ/FRS, nadzorniki, menedžerji, vlagatelji, finančniki, upravljavci premoženja, finančni posredniki, bančniki, analitiki in davčni svetovalci.
Številni domači in mednarodni strokovnjaki, ki vsako leto sodelujejo na konferenci, z udeleženci delijo primere dobre prakse in skrbijo za konstruktivno razpravo o omenjenih tematikah.
DNEVI ENERGETIKOV
Dnevi energetikov so skozi leta postali osrednji dogodek energetskih menedžerjev in strokovnjakov iz slovenskih podjetij, raziskovalnih inštitucij in vseh tistih, ki poslujejo po načelu učinkovite rabe energije. Pomen konference prepoznava vse več hitro rastočih, dinamičnih, manjših in srednjih podjetij, ki se zavedajo pomena zanesljivosti oskrbe, trajnostne energije, tehnološkega napredka ter nadaljnjega procesa raziskav in inovacij na področju energetike. Dvodnevni dogodek vsako leto znova v Portorož privabi prek 250 udeležencev. Vrhunec konference predstavlja podelitev nagrade za energetsko učinkovito podjetje, energetsko učinkovit projekt in za projekt uporabe obnovljivih virov energije.
SALES SUMMIT
Prodajna konferenca Sales Summit je dogodek, ki povzema trenutne glavne trende v prodaji in daje napoved za prihodnje leto. Je edini konferenca v Sloveniji, ki je namenjena direktorjem prodaje. Vsako leto pritegne približno 150 direktorjev prodaje. Konferenca skuša osvetliti nekaj ključnih področij prodaje v našem prostoru. Konferenca je skozi leta postala stičišče izmenjave mnenj, izkušenj in poslovnih vezi med direktorji prodaje, s tem pa predstavlja temelj za gradnjo prodajne skupnosti, ki je ta ciljna skupina prej ni imela.
PRODAJA IN MARKETING NA POLICAH
Konferenca je osrednji FMCG dogodek v Sloveniji, kjer spoznavamo glavne izzive in dobre prakse trademarketinga v Sloveniji in regiji. Skozi različne praktične primere skušamo odgovoriti na vprašanje, kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu, da se bodo vsi predhodni napori izpolnili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi. Konferenca je namenjena vsem, katerih poslovni uspeh je odvisen od prodaje na prodajnih policah trgovin, bencinskih servisov, lokalov, itd. Vsako leto se je udeleži približno 150 direktorjev prodaje, direktorjev trženja, vodij ključnih kupcev, vodij pospeševanja prodaje, direktorjev malih in srednjih podjetij, itd.
OKOLJSKO SREČANJE
Okoljsko srečanje je enodnevna konferenca na kateri skušamo poslovni javnosti prikazati glavne smernice in trende na področju okoljskega menedžmenta, poseben poudarek pa je namenjen predstavitvi primerov dobre prakse. S srečanjem želimo prispevati k razvoju in proizvodnji okolju prijaznejših izdelkov v Sloveniji in spodbujati slovenska podjetja, da dosegajo uspehe pri zmanjševanju obremenjevanja okolja v najširšem smislu. Tako iz vidika izdelkov, uporabljenih tehnologij, komuniciranja in iskanja soglasja z deležniki, kot tudi v luči mednarodnega sodelovanja in iskanja novih, inovativnih rešitev na okoljskem področju, za kar skupaj z Eko skladom vsako leto podelimo tudi nagrade. Namen celotnega dogodka (konferenčnega dela in podeljevanja nagrad) je spodbujati podjetja k čim bolj trajnostnemu in do okolja prijaznemu razvoju in ravnanju, hkrati pa jih izobraževati in seznanjati s takšnimi vsebinami, da bodo ta cilj tudi čim lažje dosegla. Dogodek privabi prek 120 udeležencev, ki se v podjetjih ukvarjajo z varstvom okolja.
DRUŽINSKO PODJETNIŠTVO
V letu 2013 smo v portfelj Poslovne akademije vpeljali konferenco o družinskem podjetništvu, ki v središče postavlja aktualne teme in izzive družinskega podjetništva, ki izhajajo iz vodenja, družinskih odnosov, poslovnega preživetja in rasti ter nasledstva, ki je zagotovo največji problem družinskega podjetništva. Vsako leto v programu predstavljamo praktične primere družinskih podjetij, ki predstavljajo večino slovenskega gospodarstva, kar 97,8 odstotka namreč pomenijo mikro, mala in srednja podjetja, večina med temi pa je družinskih podjetij.Koncept konference smo zasnovali kot »meeting point za družinska podjetja«, ki bo povezal vse, ki se soočajo z izzivi družinskega podjetništva. Konferenca ima jasno vizijo in cilj postati vsakoletno srečanje podjetnikov, kar nam je skozi leta tudi uspelo, za nami je že sedma konferenca. Sama zasnova srečanja je nastala kot odgovor na to, da ni nobene večje konference, namenjene prav tej ciljni publiki, ki pa je vse bolj pomembna v Sloveniji in svetu.
KONFERENCA SLOVENSKIH IZVOZNIKOV
Konferenca slovenskih izvoznikov je enodnevni dogodek s katerim želimo slovenske izvoznike povezati, jih spodbujati k mreženju, medsebojnemu sodelovanju ter skupnemu iskanju in izkoriščanju priložnosti. Z zgodbami uspešnih izvoznikov želimo dokazati, da je tudi v težkih časih mogoče uspešno poslovati, in navdihniti poslovno in širšo javnost ter s predstavljanjem dobrih podjetniških praks prispevati k poglabljanju podjetniških znanj v drugih podjetjih in v širši poslovni skupnosti. Projekt podpore in promocije slovenskega izvoza Izvozniki.si smo na Časniku Finance začeli novembra 2013. K temu nas je spodbudila vrzel, ki zeva med pomenom izvoznikov – gonilne sile gospodarske rasti, razvoja Slovenije in blaginje njenih državljanov -, ter širšim zavedanjem o pomembnosti izvoza. Glavni medij projekta je spletni portal (www.izvozniki.si), ki s svojimi vsebinami naslavlja uveljavljena izvozna podjetja, podjetja, ki so na začetku svoje izvozne poti ter širšo poslovno javnost.