Matija Šinigoj je ugleden strokovnjak na področju prodaje, marketinga in razvoja z več kot 15 leti izkušenj v živilski industriji. Trenutno zaseda položaj člana uprave za komercialo in razvoj pri podjetju Incom Leone, kjer je od 1. januarja 2024 odgovoren za oddelke prodaje, prodajne podpore, marketinga, nabave, logistike in razvoja. V tej vlogi upravlja ekipo več kot 80 sodelavcev in usmerja realizacijo ambicioznih poslovnih načrtov ter strateške usmeritve podjetja, zlasti na področjih trženja, nabave in dolgoročnih razvojnih projektov.
Preden je prevzel mesto v upravi, je med letoma 2017 in 2023 opravljal funkcijo vodje prodaje in marketinga, kjer je vzpostavil oddelka za marketing in customer service ter uspešno lansiral lastni blagovni znamki Leone in AL!VE. Vodil je ekipo 25 sodelavcev in aktivno deloval na večjih trgih, kar je podjetju prineslo pomembno rast in prepoznavnost. Med letoma 2013 in 2017 je kot vodja prodaje vzpostavil oddelek prodaje in sodeloval z največjimi trgovci v EU ter širil prisotnost podjetja na mednarodnih trgih.
Kariero je začel kot komercialist v izvozu pri Incom Leone, kjer je med letoma 2009 in 2013 aktivno odpiral nova tržišča in razvijal sodelovanja s partnerji po vsem svetu. V tej vlogi je prispeval tudi k optimizaciji sistema oskrbovalne verige. Pred tem je delal kot prodajni analitik v Mesni industriji Primorske in opravljal različna študentska dela, med katerimi je bilo tudi delo na družinski vinogradniški kmetiji, kjer je bil odgovoren za prodajo vina.
Med ključnimi dosežki njegove kariere je izjemna rast podjetja, saj je s svojo ekipo v 15 letih prodajo podjetja dvignil iz 8 milijonov evrov na 150 milijonov evrov v letu 2024. Poleg tega je zaslužen za razvoj inovativnih marketinških strategij, ki so podjetje postavile med najbolj inovativne proizvajalce sladoleda v Evropi, prisotno v 43 državah po svetu. Njegova sposobnost organizacije uspešnih lansiranj novih izdelkov je še posebej izpostavljena kot eden izmed ključnih dejavnikov uspeha podjetja Incom Leone, ki je danes največje slovensko živilsko podjetje v slovenski lasti.
Njegova strokovna znanja vključujejo obsežno poznavanje prodaje in marketinga v živilski industriji, poslovanja z evropskimi in prekomorskimi državami, vodenja zamrznjene logistične verige ter sodelovanja z največjimi mednarodnimi podjetji, kot so Unilever, Mars in Ferrero. Diplomiral je iz ekonomije in pridobil številna dodatna formalna izobraževanja na področju prodaje in marketinga.