Mojca Avšič je izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v družbi Petrol. V Skupini Petrol je odgovorna za naslednja strokovna področja: upravljanje uporabniške izkušnje, upravljanje vrednosti strank, produktni marketing za celoten produktni portfelj Petrola, digitalno prodajo in razvoj digitalnih kanalov in aplikacij.
Pred prihodom k Petrolu je Mojca Avšič od avgusta 2019 skrbela za strateški marketing NLB Skupine. Svojo kariero je začela v Mercatorju, kjer je med drugim med drugim delovala kot izvršna direktorica za marketing in razvoj na ravni skupine. V Drogi Kolinski (del Atlantic Grupe) je vodila področje raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi. Svojo poklicno pot je nato nadaljevala kot direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije.
Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF ter predsednica Effie Slovenija 2016. Dva zaporedna mandata je bila članica UO združenja oglaševalcev, ki ga je kot predsednica v letih 2020/2021 tudi vodila. Bila je tudi članica upravnega odbora SOZ v mandatu 2014/2017. V Sodelovala je na številnih strokovnih izobraževanjih, kot slušateljica in tudi kot aktivna predavateljica tako v Sloveniji kot v regiji. Društvo za marketing Slovenije ji je leta 2011 podelilo naziv marketinške direktorice leta, v letu 2024 pa je skupaj s Petrolovo ekipo osvojila veliko nagrado Marketinška odličnost 2024. Naziv državnega prvaka v marketingu so si prislužili predvsem zaradi dolgoročne usmerjenosti podjetja v uporabnika, kjer pa ima pri vseh predstavljenih aktivnostih marketing vlogo gonilne sile.