Lovro Verhovšek (Deloitte): Ali si lahko privoščite čakati še en dan? Če ne, kako reagirati danes?
Na lanski konferenci smo v predstavitvi Deloitta spoznavali, kako naj bi se pripravili na morebitno gospodarsko krizo. Niso napovedali COVID-19, so pa pokazali ukrepe, ki bi bili zelo koristni za podjetja, če bi se jih takrat lotila. Če ste lani še lahko čakali, se verjetno strinjate, da zdaj ne morete več čakati niti dneva. Kako reagirati na spremenjene razmere? Kako reagirati zaradi sprememb v verigah/ekosistemih vrednosti v FMCG, kako izboljšati e- trgovino (e-commerce), kako izkoristiti digitalizacijo potrošnikov, spremenjene dobavne verige …? Nekaj odgovorov bo ponudil Lovro Verhovšek. Če ste preslišali lanske nasvete, ne dovolite si preslišati letošnjih.
Zenel Batagelj (Valicon): Proizvajalci in trgovci, pozor, čas zahteva drugačne vrste inovacije in sodelovanje
Virus je prinesel strah in negotovost, potem pa še neenakost kot posledico različnih odzivov na prva dva. Pravzaprav še nikoli ni bilo tako velikih razlik med mladimi in starimi potrošniki. Slednji, ki pomenijo približno tretjino vseh potrošnikov, so se tudi v najbolj »normalnem« obdobju po marcu obnašali tako kot marca – redki nakupi, zaloge, uporaba interneta … Kaj to pomeni za industrijo FMCG? Virus je že (in ne, da šele bo) spremenil vsaj del nakupov. Vse to zahteva inovacije tako na strani proizvajalcev kot na strani trgovcev, po možnosti v sodelovanju. Drugače nas bo skupaj prehitelo ...
Darko Dujič (Ceneje.si): Kakšna bo moderna trgovina z izdelki vsakdanje rabe 3.0 oziroma kako izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša nova realnost
V pomladnih mesecih ni prišlo zgolj do povečanja obsega spletne trgovine, ampak tudi do večjih sprememb strukture nakupov in kanalov. Novi, manjši, lokalni proizvajalci so se srečali s spletno prodajo, z vsemi omejitvami prvih poskusov novih platform … COVID-19 je spremenil odnos do nakupovanja – to je mnogo manj zabava kot obveznost, zaznati je strah in preudarnost, potrošnikov nakupni proces je še bolj digitaliziran, še več se v procesu odločanja dogaja pred samim vstopom v trgovino … Vse to prinaša številne priložnosti in tudi nevarnosti za proizvajalce in trgovce. Katere so te priložnosti in kako jih izkoriščamo? Koristno za vse, ki želijo nove razmere maksimalno izkoristiti za rast v prihodnjih letih.