Leto 2020 nam je odvrglo bombo v prodajo. Tisti, ki so bili »pripravljeni«, so spoznali, da bi lahko bili še bolj pripravljeni. Tisti, ki niso bili pripravljeni, večinoma sploh niso vedeli, kaj jih je doletelo. Prvi se lahko hvalijo, da so dosegli rekorde (glede na predhodno prodajo), a ne vedo, kaj bo čez nekaj let oziroma koliko potenciala izgubljajo. Drugi bi šli naprej, a jih malo vleče še v stare okvire. Kot vedno grem naprej, a bi šel z veseljem tudi nazaj.
Agilnost je bila modna beseda. Agilnost v prodaji je bila »nice to be«. Danes je za prve in druge iz zgornjega opisa ključni dejavnik ali uspeha ali preživetja. Agilnost je danes »must to be«.
V zadnjem letu smo spoznali veliko primerov agilnosti in na njih temelji Sales Summit. Želimo pogledati, kako ravnati, o čem razmišljati, da bi bili sposobni preživeti v vseh spremembah, ki se dnevno dogajajo in ko ne vemo, kam se bodo obrnili kupci, prodajni kanali, konkurenti, poslovni modeli …
Prijave so že odprte, zagotovite si svoje mesto po najugodnejši ceni.