2. Konferenca produktnega menedžmenta

13. 11. 2024 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Grand Hotel Union
750 x 500_KPM_20245
750 x 500_KPM_20245

Na podlagi praktičnih primerov želimo pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.

S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.

PRISPEVKI

Janez Kočevar (Ograje Kočevar) in Geni Arh (Arhea): Izboljšave izdelkov vedno zahtevajo tudi premislek, kaj se bo zgodilo na trgu – praktični primer

V prispevku bomo videli, kako trajnost lahko pripelje do iskanja »internih« izboljšav izdelkov in storitev. Standardizacija in izboljšanje učinkovitosti v proizvodnji pripeljeta do novih rešitev. Vendar se pokaže, da je ob »internih« izboljšavah treba znova premisliti tudi o spremembah na trgu – druge ciljne skupine, drugi kanali, drugačen nagovor. Zanimivo za vse, ki izboljšujejo svoje izdelke, a ob tem ne razmišljajo o posledicah na trgu.

Lovro Gruden (Indigo): Kako skrbeti, da bo naš izdelčni portfelj »fit« in dobičkonosen?V prispevku bomo skozi primere iz različnih panog (B2B in B2C) videli, kako v podjetjih danes skrbijo, da bi njihov produktni portfelj ostal »zdrav«. Kako se odločiti, katere izdelke umakniti? Kako videti, kje nam primanjkuje novih izdelkov? Nekaj odgovorov bo skozi praktične primere ponujenih v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki ste odgovorni za primernost produktnih portfeljev.

Lojze Bertoncelj (InTeam): Pospešek kreiranja novih izdelkov, ki ga omogoča UI – praktični primeri

Ustvarjanje novih izdelkov in storitev je zapleteno in polno neznank. Kako lahko pomaga umetna inteligenca (UI)? Kako pospešiti procese in povečati uspešnost? S praktičnimi primeri uporabe orodij genUI bomo pokazali, kako že danes pospešiti razvoj novih izdelkov in storitev. To je uporabno za vse, ki želite biti bolj učinkoviti in uspešni pri ustvarjanju novih izdelkov.  

Saša Sodja (CMS): Odgovornost nosilcev novih izdelkov do porabnikov se povečuje

Pri razvoju novih izdelkov in storitev imamo vedno v mislih potrebe porabnikov, a ne pozabimo tudi na svojo odgovornost. Nova direktiva o odgovornosti za proizvode z napako uvaja pomembne spremembe, ki povečujejo preglednost in odgovornost proizvajalcev ter varujejo kupce. Ena najpomembnejših sprememb je širitev odgovornosti na proizvajalce programske opreme in digitalnih produktov, kar je odgovor na hitro digitalizacijo. V tem prispevku bodo predstavljene novosti oziroma na kaj biti pozoren z vidika zaščite potrošnikov pri novih izdelkih, preden jih damo na trg. Zanimivo za vse, ki želijo imeti urejeno tudi področje zaščite uporabnikov pri predstavljanju novih izdelkov.

Mišo Markov (HTE Sourcing): (Ne)pristop naše prodajne ekipe pogosto odločilno determinira uspešnost novega izdelka ali storitve. Smo dovolj vztrajni?

Uspešnost novih izdelkov in storitev je na koncu odvisna od njihovega sprejemanja na trgu, med kupci, partnerji … Sestavni del uspešnosti je torej tudi uspešno opravljen prodajni del. Tu pa pogosto naredimo nekaj standardnih napak. Katere so te napake, ki na koncu lahko povzročijo neuspešnost novega izdelka ali storitve? Nekaj jih bomo odkrili v tem prispevku. Ena zelo pomembnih je, žal, premalo vztrajnosti. Kaj točno to pomeni, pa v prispevku.

Jaka Robnik, Tea Dora oz. Neja Bizjak (Outfit7): Ko razvoj zahteva upravljanje mreže partnerjev, kanalov …, da pridemo do resnične novosti

Poslovno okolje je tudi na področju mobilnih aplikacij v zreli fazi. Za preboj in doseganje rezultatov na najvišji ravni je nujno sodelovati in v razvoj vključevati vse več različnih pristopov in komplementarnih področjih, ravno tako zunanjih sodelavcev, partnerjev. Pri najnovejši igri My Talking Hank so sodelovali specialisti za gameing (igričarstvo), merchandising, brand collaboration, tv/video production (tv- in videoprodukcijo) … Ne samo, da so časovno in prostorsko ločeni, so tudi iz povsem drugih industrij. Vsak ima svoje ekspertize, ki jih je treba smiselno preplesti. Vsak ni navajen takšnega sodelovanja. V vseh industrijah pa samo takšna sodelovanja lahko prinesejo resnične novosti. Kako upravljati razvoj novih rešitev v takem fluidnem okolju? Spoznali bomo izkušnje, ki jih je v letih takšnih sodelovanj pridobil Outfit7.

Aleksander Vidovič (Acredia): Kako lahko kreditno zavarovanje pomaga pri mirnejšem upravljanju produktnega portfelja

Razvoj je za podjetja tudi finančni izziv, saj moramo pri razvoju izdelkov in upravljanju portfelja izdelkov vedno razmišljati tudi o finančnih posledicah. Kako lahko aktivno spodbujamo svoje poslovanje, ne da bi pri tem ogrozili likvidnost? Nekaj predlogov bo danih v tem prispevku, ki bo zanimiv za vse, ki ne želijo oziroma ne morejo izpustiti finančnega vidika upravljanja izdelkov in storitev.

 

 

Novice

Sponzorji

PLAČILO

  • Predračun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli po e-pošti na naslov prijavitelja oziroma prijavljene osebe v roku tedna dni po prijavi. Račun prejmete po opravljeni storitvi.

 

POGOJI ODJAVE

  • Skrajni rok za morebitno odjavo brez stroškov je 6. november 2024 do 17.00.
  • Pri kasnejši odjavi kot 6. november do 17. ure, neudeležbi konference iz kakršnegakoli razloga ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana do predpisanega roka, se zaračuna celotna kotizacija.
  • Menjave udeležencev so mogoče, prosimo sporočite nam jih v pisni obliki.
  • Morebitne odpovedi sprejemamo  in menjave le v pisni obliki. Pošljete jo lahko na e-mail sandra.zidar@finance.si in na akademija@finance.si.
  • Neplačilo predračuna NE šteje kot odpoved udeležbe.

 

OPOMBE

  • Prijave sprejemamo do zasedenosti prostih mest.
  • Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
  • Organizator si pridržuje pravico do spremembe lokacije dogodka in pogojev udeležbe.
No data was found