
Na dogodku želimo na podlagi praktičnih primerov pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.
S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.
08.30–09.00 Prihod in registracija
09.00–10.30 Produktni menedžment v negotovih časih
Mitja Pirc (Kearney): DNK produktnega menedžmenta – Kako nova organiziranost, hitrost in nove tehnologije presegajo silose in dvigujejo vrednost za podjetja
V zaostrenem poslovnem okolju, ob omejenih sredstvih je pritisk na produktni menedžment za ekonomsko uspešnost vse večji. V takšnih razmerah so pravilna organiziranost, sinergije med silosi, pravilno odločanje o razvoju in opuščanju produktov, agilnost razvoja in učinkovita uporaba tehnologije UI še toliko pomembnejši. V prispevku bomo spoznali, kaj danes sestavlja DNK uspešnega upravljanja produktov. Koristno za vse, ki želite v letu 2026 izboljšati produktni menedžment v svojih organizacijah.
Darja Teržan (Atlantic Grupa): Kako do uspešnega produktnega portfelja v izjemno negotovih časih?
V pogovoru bomo skozi prakso in uspehe Atlantic Grupe videli, kako v hitro spreminjajočem se okolju, negotovih časih skrbeti za zdrav produktni portfelj. Kakšna je vloga produktnega menedžerja, razvoja, marketinga … kdo odloča o razvoju novih izdelkov, kako in kdaj pristopiti k investiciji v nove zmogljivosti, kako se odločati o ukinitvi izdelkov … Izjemno kompleksno in poslovno odgovorno področje upravljanja produktnega portfelja. Zanimivo za vse, ki želite biti uspešnejši v tej vlogi.
Nastija Egartner (Kozmetika Afrodita): Kako skrbeti za stalno »osvežen« produktni portfelj –primer iz prakse
V prispevku bomo videli, kako v panogi, kjer prevladujejo globalne znamke, slediti in izkoriščati trende za stalno osveževanje produktnega portfelja. Kozmetika Afrodita nenehno dopolnjuje portfelj z vedno novimi izdelki. Kako spremljajo trende, kako poteka razvoj in kako lansiranje novosti, bomo spoznali tudi skozi primer njihove zadnje inovacije – koncentrata za sijoč videz kože (Glazed Skin Glow Shot). Zanimivo za vse, ki želijo imeti stalno »osvežen« produktni portfelj.
10.30–10.45 Odmor za kavo
10.45–12.30 Izzivi razvoja izdelkov
Interaktivno predavanje:
Luka Stepan in Deja Kofol Schwarzman (Sito): Kako se lotevamo treh najpogostejših izzivov vodenja razvoja novih izdelkov
Luka Stepan in Deja Kofol Schwarzman bosta iz izkušenj pri delu s produktnimi vodji predstavila tri najpogostejše izzive, ki jih opažata pri razvoju novih izdelkov – prepozno raziskovanje zanimanja uporabnikov, težave pri interpretaciji vpogledov ter nagnjenost k varnim, evolucijskim izboljšavam –, in kako jih rešujejo v Situ. Sledilo bo delo v skupinah, kjer boste udeleženci lahko dodali svoje izzive in skupaj raziskali, kako se jih lotevati v praksi.
Ana Pintar: »Nimamo časa … moramo pohiteti« … in izgubimo sto tisoče evrov
Še vedno redka podjetja vzpostavljajo stik s svojimi uporabniki, da bi res razumela, kako razmišljajo, kaj jih navdušuje, kje se zataknejo in zakaj v resnici ostajajo ali odhajajo. Najpogosteje slišimo izgovore: »Nimamo časa, nimamo denarja, svoje kupce že poznamo …« V predavanju bomo raziskali »customer discovery proces«, da pri uporabnikih odkrijemo njihove aha trenutke, motivacijske vzgibe, frikcije in priložnosti za izboljšave skozi celotno nakupno pot. Na praktičnih primerih bomo pogledali, kako iz vpogledov oblikovati boljše produktne odločitve, najti ideje za nove marketinške kote in pridobiti jasnost pri postavljanju prioritet.
Robert Kordić (CMS Slovenija): Tvoj dizajn, tvoja moč: Zakaj je zaščita videza ključ do tržne prevlade
V svetu, kjer je konkurenca le klik stran, je prepoznavnost izdelka ali storitve vaša najmočnejša valuta. Prav zato je tema »vidna zaščita izdelkov in spletnih storitev« nepogrešljiva za vsakogar, ki skrbi za uspeh izdelka na trgu. V prispevku bomo dobili hitri vodič po zaščiti izdelkov in spletnih rešitev. Kako preprosto in učinkovito zaščititi ime, logotip, embalažo, videz aplikacije ali spletne strani, katere so najpogostejše napake podjetij in kako se jim izogniti … Koristno za vse, ki ne želijo, da jih konkurenca »prehiti«.
12.30–13.00 Odmor za kosilo
13.00–14.15 Elementi za uspeh produktov med potrošniki
Matjaž Omejc (Leanpay): Izzivi lansiranja storitve B2B/B2C, ki je trg prej ni poznal
»Najenostavnejša oblika plačevanja na obroke! Vse urediš na mobilniku, brez obiskov banke in odvečne dokumentacije.« Slišati je enostavno. Ali je bilo tudi lansiranje tako enostavno. Kje so potencialne težave, na kaj se osredotočiti, ko predstavljamo novost, ki je trg še ne pozna. Kako reševati izzive s končnimi uporabniki in kako s partnerji? Nekaj odgovorov bomo dobili skozi izkušnje uvajanja Leanpaya na trg. Zanimivo za vse, ki imate namen dati na trg nove izdelke oziroma storitve.
Jaka Hrovat (Cubie): Kako od »vrtnih ut« do stanovanjskih hiš – praktične izkušnje
V prispevku bomo spoznali, kako so v podjetju Hrovat, ki ima 62-letno tradicijo, postopno razširili svojo dejavnost. Najbolj so poznani po vrtnih hiškah cubie. Sedaj pa se širijo na področje majhnih stanovanjskih, modularnih hiš. Pri tem sledijo svoji misiji vračanja ljudi nazaj k naravi. Kje so ovire pri takšni širitvi, kaj so ključni dejavniki uspeha … nekaj odgovorov dobimo v tem prispevku. Zanimiv primer za vse, ki razmišljate, kam in kako se širiti in osmisliti svojo ponudbo.
Boštjan Kop (Zavarovalnica Triglav): Evolucija aplikacije DRAJV in vpliv na poslovno uspešnost zavarovanj
V prispevku bomo spoznali evolucijo aplikacije DRAJV glede na potrebe uporabnikov in podjetja ter njen vpliv na prodajo avtomobilskih zavarovanj. Odličen primer, kako poslušanje uporabnikov vpliva na razvoj že znane rešitve in s tem na poslovno uspešnost. Zanimivo za vse, ki iščete poti, kako izboljšati svoje izdelke in storitve.
Ekipa Mountstorms (OŠ Pod goro): Kako so osnovnošolci razvili izdelek z mednarodno zaščito?
Zavod Super Glavce že leta organizira in izvaja mednarodni program FIRST Lego Liga, ki opremlja otroke in mlade z znanji in kompetencami 21. stol., seznanja jih z znanostjo in uporabo tehnologij v koristne namene, spodbuja samoiniciativnost, podjetnost, ustvarjalnost, timsko delo … in se zaključi s festivali (za mlajše) in večstopenjskimi tekmovanji/turnirji za starejše učence in dijake. Ekipa Mountstorms je presegla okvirje tekmovanja in uspešno registrirala svoj izdelek kot evropski model pri Uradu EU za intelektualno lastnino. V prispevku bomo videli, kako so se lotili izziva, kako so razvili produkt in ga zaščitili. Vse to v starosti 12, 13 let. Navdihujoče tudi za bolj izkušene produktne menedžerje.
14.30–16.00 Gradimo kulturo odličnosti pri upravljanju produktnega portfelja
Mateja Tišler (Ljubljanske mlekarne): Kako graditi kulturo inovativnosti? – praktične izkušnje
V prispevku bomo spoznali praktične izkušnje oziroma primer, kako v Ljubljanskih mlekarnah načrtno gradijo kulturo inovativnosti, in sicer z vključevanjem zaposlenih v projekt #Nahranimo Inovativnost. Med prodajanimi hiti minulega leta je bil izdelek, ki so ga zaposleni od ideje do izvedbe razvili prek aktivnosti/hekatona leto pred tem. Kaj so se naučili, kaj je »delovalo«, kaj bi izboljšali in kako uspešno širiti inovativnost, skrb za nove izdelke in inovacije na vseh področjih skozi celotno organizacijo? Nekaj odgovorov bomo dobili v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želite »duh razvoja izdelkov« razširiti med sodelavci.
Matej Golob (CorpoHub): Kam UI pelje naš razvoj produktnega portfelja?
UI je že leta med nami. Kje vse nam v podjetjih že pomaga pri razvoju novih izdelkov, izboljšanih rešitev in kakšen bo zaradi UI razvoj v prihodnje? Nekaj odgovorov in pregled dobrih praks uporabe UI v razvojih novih izdelkov in storitev v Sloveniji bo ponudil ta prispevek. Zanimivo za vse, ki želite izboljšati uspešnost svojega razvoja.
Veliki pogovor »Ali je kreiranje moške obleke sploh lahko kreativno oziroma kaj nas uspešnih 30 let znamke SENS lahko nauči o produktnem menedžmentu?
V pogovoru z Zlato Zavašnik bomo govorili, kako izstopati v poplavi znamk, kako načrtovati kolekcije za vsaj dva letna časa, kako se navade kupcev in posledično izdelki spreminjajo skozi čas, kako »pretopiti« globalne trende v svoje izdelke, kaj vse so dejavniki, ki vplivajo na končni uspeh na trgu … Zanimiv in inspirativen pogovor za vse, ki iščete izboljšave razvoja svojih izdelkov.