Na dogodku želimo na podlagi praktičnih primerov pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.
S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.
Mateja Tišler (Ljubljanske mlekarne): Kako graditi kulturo inovativnosti? – praktične izkušnje
V prispevku bomo spoznali praktične izkušnje oziroma primer, kako v Ljubljanskih mlekarnah načrtno gradijo kulturo inovativnosti, in sicer z vključevanjem zaposlenih v projekt #Nahranimo Inovativnost. Med prodajanimi hiti minulega leta je bil izdelek, ki so ga zaposleni od ideje do izvedbe razvili prek aktivnosti/hekatona leto pred tem. Kaj so se naučili, kaj je »delovalo«, kaj bi izboljšali in kako uspešno širiti inovativnost, skrb za nove izdelke in inovacije na vseh področjih skozi celotno organizacijo? Nekaj odgovorov bomo dobili v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki želite »duh razvoja izdelkov« razširiti med sodelavci.
Mitja Pirc (Kearney): DNA Produktnega Managementa – Kako nova organiziranost, hitrost in nove tehnologije presegajo silose in pospešujejo vrednost za podjetja
V zaostrenem poslovnem okolju, omejenih sredstvih je pritisk na produktni management po ekonomski uspešnosti vedno večji. V takšnih razmerah so pravilna organiziranost, sinergije med silosi, pravilno odločanje o razvoju in opuščanju produktov, agilnost razvoja in učinkovita uporaba tehnologije, AI še toliko pomembnejši. V prispevku bomo spoznali kaj danes sestavlja DNA uspešnega upravljanja produktov. Koristno za vse, ki želite v 2026 izboljšati produktni management v svojih organizacijah.
Matej Golob (CorpoHub): Kam Ai pelje naš razvoj produktnega portfelja?
AI je že leta med nami. Kje vse nam v podjetjih že pomaga pri razvoju novih izdelkov, izboljšanih rešitve in kakšen bo zaradi AI razvoj v prihodnje? Nekaj odgovorov in pregled dobrih praks uporabe AI v razvojih novih izdelkov in storitev v Sloveniji bo ponudil ta prispevek. Zanimivo za vse, ki želite izboljšati uspešnost svojega razvoja.
Darja Teržan (Atlantic Grupa): Kako do uspešnega produktnega portfelja v izjemno negotovih časih?
V pogovoru bomo skozi prakso in uspehe Atlantic Grupe videli, kako v hitro spreminjajočem se okolju, negotovih časih skrbeti za zdrav produktni portfelj. Kakšna je vloga produktnega managerja, razvoja, marketinga…kdo odloča o razvoju novih izdelkov, kako in kdaj pristopiti do investicije v nove kapacitete, kako se odločati o ukinitvi izdelkov… Izjemno kompleksno in poslovno odgovorno področje upravljanja produktnega portfelja. Zanimivo za vse, ki želite biti uspešnejši v tej vlogi.
Ana Pintar: »Nimamo časa…moramo pohiteti«…in izgubimo sto tisoče €
Še vedno malo podjetij vzpostavlja stik s svojimi uporabniki, da bi res razumeli, kako razmišljajo, kaj jih navdušuje, kje se zataknejo in zakaj v resnici ostajajo ali odhajajo. Najpogosteje slišimo izgovore: »nimamo časa, nimamo denarja, svoje kupce že poznamo …«V predavanju bomo raziskali, kako postaviti učinkovit customer discovery proces, da od uporabnikov odkrijemo njihove aha trenutke, motivacijske vzgibe, frikcije in priložnosti za izboljšave skozi celotno nakupno pot. Na praktičnih primerih bomo pogledali bomo, kako iz vpogledov oblikovati boljše produktne odločitve, najti ideje za nove marketinške kote in pridobiti jasnost pri postavljanju prioritet.
Matjaž Omejc (Leanpay): Izzivi lansiranja storitve B2B/B2C, ki je trg prej ni poznal
»Najenostavnejša oblika plačevanja na obroke! Vse urediš na mobilniku, brez obiskov banke in odvečne dokumentacije.« Slišati je enostavno. Ali je bilo tudi lansiranje tako enostavno. Kje so potencialne težave, na kaj se osredotočiti, ko predstavljamo novost, ki je trg še ne pozna. Kako reševati izzive s končnimi uporabniki in kako s partnerji? Nekaj odgovorov bomo dobili skozi izkušnje uvajanja Leanpayja na trg. Zanimivo za vse, ki imate namen dati za trg nove izdelke oziroma. storitve.
Jaka Hrovat (Cubie): Kako od »vrtnih ut« do stanovanjskih hiš – praktične izkušnje
V prispevku bomo spoznali, kako so v podjetju Hrovat, ki ima 62-letno tradicijo, postopno razširili svojo dejavnost. Najbolj so poznani po vrtnih hiškah cubie. Sedaj pa se širijo na področje majhnih stanovanjskih, modularnih hiš. Pri tem sledijo svoji misiji vračanja ljudi nazaj k naravi. Kje so ovire pri takšnih širitvi, kaj so ključni dejavniki uspeha … nekaj odgovorov dobimo v tem prispevku. Zanimiv primer za vse, ki razmišljate, kam in kako se širiti in osmisliti svojo ponudbo.
Veliki pogovor »Ali je kreiranje moške obleke sploh lahko kreativno oz. kaj nas uspešnih 30 let znamke SENS lahko nauči o produktnem managementu?
V pogovoru z Zlato Zavašnik bomo govorili, kako izstopati v poplavi znamk, kako načrtovati kolekcije za vsaj 2 letna časa, kako se navade potrošnikov in posledično izdelki spreminjajo skozi čas, kako »pretopiti« globalne trende v svoje izdelke, kaj vse so dejavniki, ki vplivajo na končni uspeh na trgu…Zanimiv in inspirativen pogovor za vse, ki iščete izboljšave razvoja svojih izdelkov.