
3. Konferenca produktnega menedžmenta je za nami. V četrtek 13. novembra smo se v Kristalni palači spraševali, katere so veščine in znanja, ki jih mora imeti produktni menedžer in kakšni izzivi ga čakajo v 2026.
Svet je »nepredvidljiv«, zato mora produktni menedžer razmišljati in delovati agilno. Mitja Pirc je poudaril, da se lahko načrt, sprejet maja, že avgusta spremeni – zato so nujni stalno prilagajanje razmeram, hitra presoja in hitro odločanje.
Produktni menedžer mora biti “CEO produkta”. Gre torej za večopravilno vlogo, ki zahteva kombinacijo poslovnih, tehničnih in strateških kompetenc.
To pomeni: robustni procesi, scenarijsko načrtovanje, jasne prioritete, visoka operativna disciplina.
Darja Teržan iz Atlantic Grupe je opozorila, da produkt ni “tvoj” – ne ustvarjaš ga zase. Izogibati se lastnim preferencam, razumeti je potrebno predvsem čustva, motive, potrebe uporabnikov. Poleg razvoja novih produktov mora PM vsako leto prevetriti portfelj in se znati posloviti tudi od tistih izdelkov, ki jih trg ne potrebuje več.
Ana Pintar iz T2 poudarja, da več kot 40 % produktov propade, ker podjetja ne razumejo, kaj je za uporabnike vredno. V ta namen je potrebno izvajati raziskave uporabnikov, vedeti, kaj jih vprašati v pravi fazi razvoja in preverjati njihove potrebe pred, med in po razvoju.
Preberite si reportažo z dogodka, ki jo je napisala novinarka Financ, Špela Mikuš: Kakšna je v letu 2025 vloga produktnega menedžerja
Konferenca produktnega menedžmenta je dogodek, na katerem želimo na podlagi praktičnih primerov pokazati, kako razvijati produkte in storitve vse od nastanka idej do realizacije le teh ter plasiranja izdelkov/storitev na trg. Želimo prikazati celoten življenjski ciklus produkta in kako z njim upravljati. Ključni cilj, ki ga želimo doseči z organizacijo konference, je s predstavitvijo različnih praktičnih primerov in komentiranjem uspehov in težav na tem področju prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bodo razvoj, inovacije, rast vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.
S konferenco želimo nasloviti vse, ki imajo ambicijo razvijati nove produkte in storitve, biti v koraku s časom in na ta način rasti ter večati globalni tržni potencial. Za uspešen razvoj novih izdelkov je nujno tudi dobro projektno sodelovanje različnih profilov od razvojnikov, proizvodnje, marketingašev do prodajalcev. Na koncu trg oz. kupci odločajo o uspešnosti naših novih izdelkov. Od njihove uspešnosti pa je pogosto odvisna tudi rast poslovanja. Vsem tem profilom želimo na konferenci ponuditi priložnost za razmislek kako uspešno sodelujejo oziroma ali njihovo delo lahko pripelje to uspeha na trgu.