Spletna prodaja iz leta v leto narašča, posledično pa se razvija tudi pravna regulacija, še posebej, kadar gre za poslovanje s fizičnimi osebami ‒ potrošniki. Ker pa je zakonodaja razpršena, je toliko pomembnejše, da se o spletni prodaji poučimo. Ideja seminarja je, da ob primerih iz prakse pogledamo, kje se skrivajo pasti in na kaj je treba biti najbolj pozoren v oziru na novosti in pravno prakso, da se izognemo nepravilnostim in globam inšpektorjev.
Ukrepi boja proti širjenju COVID 19 so pokazali, kako učinkovita je lahko spletna prodaja v razmerah omejitve gibanja in kako prilagodljiv je lahko potrošnik, ko mu tako velijo razmere. V zadnjih tednih je namreč mogoče zaslediti visok porast spletnih nakupov in nastanek novih spletnih trgovin. Zato se zdaj bolj kot kadarkoli postavlja vprašanje, ali so na eni strani potrošniki dovolj ozaveščeni in zaščiteni, na drugi strani pa je vprašanje, ali so upoštevane vse pravno zahtevane regulative glede spletne prodaje in spletne komunikacije s strani lastnikov spletnih trgovin.
Seminar bo razdeljen na dva dela:
1) varstvo osebnih podatkov in
2) druge zakonske zahteve spletne prodaje.
KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?
Lastnikom spletnih mest in spletnih trgovin, »internetmojstrom«, izdelovalcem spletnim mest in spletnih trgovin, vodjem (digitalnega) marketinga v podjetju