V torek smo uspešno zaključili prvi FMCG ljubi marketing oziroma marketing ljubi FMCG seminar, na katerem smo govorili o tem, kako uspešno izstreliti nove izdelke, kako razširiti portfelj izdelkov, kako razviti nov izdelek, kako učinkovito kombinirati spletno in klasično komunikacijo, kako slediti kupcu, ki se stalno spreminja …
Hvala vsem predavateljem, udeležencem in partnerju za sodelovanje, veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 2. seminarju Preverjeni recepti za uspešen marketing na policah!
Prezentacije govorcev si lahko ogledate tukaj.
Praktičnemu seminarju je sledila slavnostna podelitev Izbran produkt leta. Vsem zmagovalcem čestitamo! |
IZBRAN PRODUKT LETA (Voted Product of the Year) je največja svetovna potrošniško-glasovana nagrada za trženje inovacij. Ustanovljena v Franciji leta 1987, trenutno deluje v več kot 45 najbolj razvitih državah po vsem svetu z istim namenom: voditi potrošnike do najnovejših izdelkov na trgu in nagraditi proizvajalce za kakovost in inovativnost na področju izdelkov in trženja. Pečat IZBRAN PRODUKT LETA je podprt z glasovi slovenskih gospodinjstev in tako zaupanja vreden nakupni nasvet, ki služi kot bližnjica pri nakupih do novosti, ki so prepričali uporabnike. Za proizvajalce zmagovalnih izdelkov je pečat priznanje, s strani potrošnikov za njihovo kakovost in inovativnost ter potrditev, ki vodi v večjo ozaveščenost produkta in blagovne znamke. Transparentnost in neodvisnost raziskave zagotavlja svetovno priznano raziskovalno podjetja Nielsen, ki med slovenskimi potrošniki na reprezentativnem vzorcu slovenskih gospodinjstev, opravi vsakoletno raziskavo in katerih glasovi odločajo o tem kdo je Izbran Produkt leta.