FMCG Marketing: Preverjeni recepti za uspešen marketing na policah

11. 02. 2020 ob
09:00 uri
00
Dni
00
Ur
00
Minut
00
Sekund
Hvala za sodelovanje na konferenci. Se vidimo prihodnje leto!
Lutkovno gledališče, Ljubljana
FCMGM
FCMGM

V torek smo uspešno zaključili prvi FMCG ljubi marketing oziroma marketing ljubi FMCG seminar, na katerem smo govorili o tem, kako uspešno izstreliti nove izdelke, kako razširiti portfelj izdelkov, kako razviti nov izdelek, kako učinkovito kombinirati spletno in klasično komunikacijo, kako slediti kupcu, ki se stalno spreminja …

Hvala vsem predavateljem, udeležencem in partnerju za sodelovanje, veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 2. seminarju Preverjeni recepti za uspešen marketing na policah!

Prezentacije govorcev si lahko ogledate tukaj.

Praktičnemu seminarju je sledila slavnostna podelitev Izbran produkt leta. Vsem zmagovalcem čestitamo!
Zmagovalci Izbran produkt leta Izbran produkt leta

IZBRAN PRODUKT LETA (Voted Product of the Year) je največja svetovna potrošniško-glasovana nagrada za trženje inovacij. Ustanovljena v Franciji leta 1987, trenutno deluje v več kot 45 najbolj razvitih državah po vsem svetu z istim namenom: voditi potrošnike do najnovejših izdelkov na trgu in nagraditi proizvajalce za kakovost in inovativnost na področju izdelkov in trženja. Pečat IZBRAN PRODUKT LETA je podprt z glasovi slovenskih gospodinjstev in tako zaupanja vreden nakupni nasvet, ki služi kot bližnjica pri nakupih do novosti, ki so prepričali uporabnike. Za proizvajalce zmagovalnih izdelkov je pečat priznanje, s strani potrošnikov za njihovo kakovost in inovativnost ter potrditev, ki vodi v večjo ozaveščenost produkta in blagovne znamke. Transparentnost in neodvisnost raziskave zagotavlja svetovno priznano raziskovalno podjetja Nielsen, ki med slovenskimi potrošniki na reprezentativnem vzorcu slovenskih gospodinjstev, opravi vsakoletno raziskavo in katerih glasovi  odločajo o tem kdo je Izbran Produkt leta.

No data was found