Zaradi mnogih vprašanj in dilem direktorjev, kadrovikov in računovodskih delavcev, ki se ukvarjajo z obračuni prejemkov zaposlenih zaradi letošnjih novosti, smo se odločili, da naredimo praktični webinar na temo, kako obračunati in knjižiti najrazličnejše osebne prejemke, ki jih prejemajo zaposleni. Prav tako vam bomo predstavili vso potrebno zakonodajo, novo in še veljavno, ki jo morate upoštevati pri obračunu osebnih prejemkov. Seznanili vas bomo tudi o tem, kaj stroški obračunov osebnih prejemkov pomenijo za delodajalce, tako z računovodskega kot z davčnega vidika.
ALI VESTE:
KJE REŠUJEMO TEŽAVE:
Kdaj pri obračunu prejemkov zaposlenih uporabiti staro in kdaj novo oziroma spremembe zakonodaje?
ODGOVORI NA VAŠA VPRAŠANJA:
Da bo izobraževanje prilagojeno vašim željam in pričakovanim odgovorom, lahko pošljete vprašanja na elektronski naslov tatjana.horvat@finance.si. Odgovore boste dobili na seminarju.