Kupci in stranke so se spremenili – trošijo drugače, nekaj kupujejo več, nekaj manj, stranke so ustavile naročila določenih storitev, druga so povečale… Kako moramo spremeniti svojo prodajo, da bomo recesijo uspešno preživeli oz. jo izkoristili? Pravijo, da je recesija priložnost – kako to realizirati?
Kaj vse mora odgovoren menedžer danes preveriti, spremeniti v prodaji, da bi ga kriza ob pandemiji COVID-19 čim manj prizadela ali da bi jo celo izkoristil za rast? Odkrijte, kako spreminjajo prodajo uspešne organizacije. In enako boste lahko naredili sami. Pregledali smo več kot 200 primerov podjetij, ki so se uspešno spopadla z zadnjo krizo.
Na webinarju bomo prikazali povsem nove primere dobre prodajne prakse na področju odnosa s ključnimi strankami, prilagoditve ponudbe, prilagajanja cenovne politike, povečanja agilnosti prodajnih aktivnosti….
Poleg tega boste dobili tudi:
Kaj vključuje analiza
Pred webinarjem boste lahko naredili analizo svoje prodajne pripravljenosti Sales Stress Test, ki vključuje vse ključne vidike prodajnega menedžmenta. Vsak bo dobil oceno svoje pripravljenosti oziroma seznam področij, kaj še mora narediti, da bo podjetje pripravljeno na prodajo v pandemijski recesiji.