Sodobni potrošniki imajo več izbire kot kadarkoli prej in manj časa kot kadarkoli prej. Ob poplavi ponudb izdelkov in velikem številu medijev in komunikacijskih kanalov je izziv, kako pritegniti in ohraniti njihovo pozornost, vedno večji.
Na delavnici bomo osvetlili pogled na izzive pridobivanja oz. ohranjanja strank s 5 perspektiv:
- perspektive podjetja,
- ponudbe,
- strank,
- ekipe ter
- vodje.
Če hoče podjetje poslovati uspešno, namreč ni dovolj, da ima odličen izdelek oz. storitev ali dober marketing. Za uspeh je potrebno razumeti in upravljati celostno izkušnjo strank.
Na delavnici boste udeleženci opravili hitro inventuro svojih poslovnih izzivov:
- spoznali boste dejavnike okolja, ki vplivajo na odnose s strankami in kako jih obrniti sebi v prid;
- oblikovali boste 5 internih stebrov podjetja, ki vplivajo na uspeh marketinško-prodajnih aktivnosti;
- na praktičnih primerih boste spoznali, kako uporabljati baze podatkov in kombinirati kanale za učinkovitejšo komunikacijo in povečevanje vrednosti strank;
- izvedeli boste, kako odpraviti komunikacijske šume v ekipi in pridobiti podporo sodelavcev pri ustvarjanju večje vrednosti strank;
- oblikovali boste akcijski načrt ukrepov za leto 2020.