Kaj lahko še naredimo do konca leta, da optimiziramo denarni tok, davke in poslovni rezultat lekarne?
Zaloge, nepremičnine, osebni prejemki in investicijske olajšave vplivajo na poslovni rezultat, s tem pa na višino dobička ali izgube. V letu 2020 smo se srečali tudi s številnimi spremembami in novostmi. V začetku leta je prišlo do davčnih novosti, ki nam bodo sledile tudi v leto 2021, nato smo se srečali še s spremembami, ki jih je prinesla epidemija Covid-19. Kako vse te spremembe vplivajo na poslovanje lekarn, se bomo pogovarjali na popoldanskem webinarju.
Ali (se) želite:
- poznati zahteve pri prenosu koncesije na prevzemno družbo na podlagi sodbe ustavnega sodišča,
- imeti boljši pregled nad poslovanjem lekarne, da boste lažje sprejemali učinkovitost poslovne odločitve,
- optimalno upravljati zaloge, stroške, investicije, dobiček in davke,
- poznati posebnosti pri nepremičninah in opremi lekarne,
- lažje pripraviti na predvidene novosti v letu 2021,
- poznati zaplete in rešitve statusnega preoblikovanja lekarn.
V kolikor ste na vsaj dve vprašanji odgovorili pritrdilno, je ta webinar pravi za vas! O čem vse se bomo pogovarjali, si lahko ogledate v podrobnejši vsebini webinarja spodaj.
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN:
Izvajalcem javne in zasebne lekarniške dejavnosti, njihovim računovodjem, finančnikom in vsem, ki se ukvarjajo z lekarniško dejavnostjo oziroma ki jih to področje zanima.